کد خبر 1411268
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۴۰۱ - ۰۰:۲۱
روزنامه

موفقیت‌های بزرگ دولت در سال اول بدون برجام و FATF ، در محور مقاومت باقی می مانیم، جهالت نمی‌میرد! ، مرگ سریالی درختان در پایتخت، تیتر برخی روزنامه های کشور است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    10 1
    دستاوردسازی برای برجام پیش از احیاء آن انگار در بین روزنامه های اصلاح طلب نوبتی است ؛)) / تا چند روز پیش روزنامه اصلاح طلب همدلی در مورد برجام و کاهش قیمت خودرو تیتر میزد ، امروز هم روزنامه اصلاح طلب آرمان از تاثیر احیای برجام بر بازار مسکن سخن میگوید ؛)) / برجام مرده و مرگ مغزی شده ۸ سال هیچ دستاوردی جز خسارت محض ( خسارت بر اجرای تعهدات یکطرفه و تاسیسات هسته ای اعم از کاهش میزان غنی سازی گرفته تا کنار گذاشته شدن ۱۳۰۰۰ سانتریفیوژ و تغییر ماهیت راکتور آب سنگین اراک و هزینه بازطراحی آن و خروج ۱۰ تن اورانیوم غنی شده که این مقدار اورانیوم غنی شده ثمره زحمات ۵ سال دانشمندان ما بود وووو... تا دو برابر شدن تحریم ها و لو رفتن بخشی از راههای دور زدن تحریم ها در اثر اجرای بخشی از Fatf ) نداشت اما حالا که محتاج تنفس مصنوعی و احیاء هست دستاورد احتمالی برایش می‌تراشند؛)) / اصلاح طلبان بجای بیان این احتمالات بهتر نیست که وعده های محقق نشده قبل و بعد از توافق برجام رو در دولت بنفششون رو مرور کنند و بابت ضررهایی که با اعتماد به وعده غرب به کشور و ملت زدند به مردم پاسخگو باشند !؟/ برجام چه احیا بشود یا نشود دیگر خبری از رقصیدن مردم در خیابان با وعده سر خرمن نخواهد بود با این احتمالاتی که شما اصلاح طلبان بیان میکنید مردم عاشق احیاء برجام نخواهند شد؛ آب در هاون میکوبید با این تبلیغات قبل از توافق احیای برجام ، احیاء آن به خواست مردمی تبدیل نخواهد شد / مردم ۸ سال از برجام خیر ندیدند که بخواهند به دولت فشار بیاورند که حتما توافق کند و آنرا احیاء کند / شد شد نشد نشد
  • IR ۰۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    1 8
    بدون برجام و fatf؟ خنده داره ...
  • IR ۰۶:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    6 0
    بعضی ها در زمان زنده بودنشان کارهایی کردند که حق الناس این مردم به گردنشان افتاده فرزندان این بعضی ها فکر میکنند که اگر فلان شخصیت بیاد بر سر مزار پدرشان فاتحه بخواند اون حق الناس برطرف میشود نخیر حق الناس با فاتحه برطرف نمیشود / اون دنیا جای سفارش و اینجور چیزها نیست خدا به همه مون رحم کند / عمل مسیولین حال و سابق تو این دنیا هم بر مردم پوشیده نبوده و نیست حالا فلان شخصیت و مقام هم بیاد سر قبر من نوعی فاتحه بخواند در نظر مردمی که من رو می‌شناختند و عملکردم رو دیدند ذره ای تفاوت نخواهد کرد / فرزندان بجای اینکه به این و آن شخصیت و مقام سفارش کنند که بیان بر سر قبر من فاتحه بخوانند یه فکری باید برای حق الناسی که از مردم برگردنم هست باید بکنند / این حرف هایی که عرض کردیم رو ربطش رو‌میتونید تو بعضی از روزنامه های امروز پیدا کنید /
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    4 1
    باید قید برجام را زد . باید با دنیای شرق وارد تجارت شد. دو سوم جمعیت دنیا در شرق است. تعداد کمی از دولتمردان غرب حق زور گوئی ندارند. کلا ما نیز غرب را تحریم کنیم و هیچ معامله ای با غرب نکنیم.
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    6 0
    پدر سوخته که میگن همین روزنامه مردم سالاریه یا بهتر بگیم روزنامه مردم سواری! همسان سازی معلمان که دولت مطبوعشان نتوانست اجرا کند و دولت رئیسی اجرا کرد، به جای تشکر تیتر میزنه " اجرای ناقص" حال آنکه میداند که دولت، مابقی را بزودی واریز خواهد کرد! وقتی قراره بهانه گیر باشی نباید هیچ خدمتی دیده شود!!!
    • IR ۱۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      0 0
      کاملا درسته اینجاست که باید گفت کور شود هرآنکه نتواند دید!!!!!
    • IR ۱۷:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
      1 0
      مردم سالاری در نهایت سحر و جادو سال 86 مصاحبه لغو شده احمدی نژاد را هم تیتر کرده بود کواکبیان تو شهرش 17 هزار رای نیاورد انداختنش بیرون امد تهران تو لیست عارف رفت مجلس!!!!
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
    4 0
    تنها راه موفقیت ما، مقاومت در برابر شیطان بزرگ حیله‌گر و عدم توافق است. هرگونه توافقی با دشمن غدار، قطعاً به ضرر ما تمام می‌شود؛ آمریکا هرگز تمام تحریم‌ها را لغو نخواهد کرد و با توافق یا بدون توافق، هر روز بر تحریم‌ها خواهد افزود. باید سلطه‌ی دلار را بشکنیم و تحریم‌ها را خنثی و بی‌اثر کنیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس