کد خبر 998431
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۹
محمد ایمانی

فهمی هویدی تحلیلگر ارشد مصری بعدها فاش کرد ده ها هزار توییت از مبدا فلسطین اشغالی (مراکز صهیونیست نشین) وبه نام "فعال جنبش سبز ایران"، در فضای مجازی منتشر و به داخل افکار عمومی در ایران پمپاژ شده است!

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

۱- سال ۸۸، مزدوران شبکه "عبری-غربی- عربی" در توییتر و فیس بوک سرگرم تصویر سازی "جنبش"، از آشوب سبز در ایران بودند. اما خیلی زود معلوم شد تصویری که ساخته اند، کاریکاتوری مضحک از جنبش است: کلّه بزرگ، با بدنه کاملا نحیف!


۲- فهمی هویدی تحلیلگر ارشد مصری بعدها فاش کرد ده ها هزار توییت از مبدا فلسطین اشغالی (مراکز صهیونیست نشین) و به نام "فعال جنبش سبز ایران"، در فضای مجازی منتشر و به داخل افکار عمومی در ایران پمپاژ شده است!


۳- همان زمان کاریکاتوریست فراری نشریات زنجیره ای نوشت "با مایو کنار دریا نشستن و چیپس خوردن و کلیک-کلیک، بنگ-بنگ کردن نمی شود جنبش درست کرد"!


۴- حالا شبیه همان خیمه شب بازی را در عراق تکرار می کنند. ورشکستگان مقیم تیرانا و ریاض هم، مجددا نقش "سیاهی لشکر" مجازی را بر عهده دارند!


۵- این کارها شاید برای تشفّی خاطر و سبک کردن عقده ها خوب باشد، اما مُسکّن و مخدّری است که خاصیت آن، زود از بین می رود و درد بی درمان، دوباره به جان ضربه خوردگان از انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت بر می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    7 20
    احسنت. دو کلام حرف حساب زدی
  • رضا IR ۰۵:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    0 8
    فهمى الهويدى و محمد ايمانى دروغگويانى بيش نيستند !
    • LB ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۵
      0 0
      دروغگو اربابته و اون شبکه هایی که دروغ میریزن توی مغز شما. الان به راحتی ابزارهایی در دسترس همه هست که منبع انتشار توییت رو مشخص میکنه کجا هست. خودکشی نکن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس