کد خبر 998678
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
محمد ایمانی

اگر اولویت 95 درصد مردم روشن است، چرا برخی دولت مردان و دولت زنان اصرار دارند هیجان بی محتوای حضور زنان در ورزشگاه را به پیکره افکار عمومی بدمند؟

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی و فعال رسانه‌ای در کانال شخصی خود در تلگرام نوشت:

فکر می کنید اگر از مادران، زنان و دختران جوان نظرسنجی شود که  "به نظر شما، اولویت ها کدام است؟"، چند درصد پاسخ می دهند "اشتغال، ازدواج جوانان و تامین مسکن"؟ و از هر چند ده هزار نفر، ممکن است یکی بگوید اولویت من، "بردن زنان به ورزشگاه است"؟!

اگر اولویت 95 درصد مردم روشن است، چرا برخی دولت مردان و دولت زنان اصرار دارند هیجان بی محتوای حضور زنان در ورزشگاه را به پیکره افکار عمومی بدمند؟ آیا همبازی شدن با سیاست بازی برخی فدراسیون های جهانی که در قبضه زرمداران و زورداران دنیا هستد، اتفاقی است؟

قرار است با این روند فرصت سوزی واشیه سازی که حالا وارد هفتمین سال شده، به کدام اولویت ها و نیازهای مشروع جوانان دهن کجی شود؟ جوانان بدین ترتیب، شاد می شوند یا نا امید و عصبانی و عاصی؟

آیا این رفتارها، ارتباطی هم به کارنامه خالی از خدمت اما پر خسارت برخی مدیران دارد؟ به انتخابات چطور؟ و یا سناریوی بدخواهان برای ایجاد دوقطبی های دروغین و درگیری و تنش سیاسی؟!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۳
    48 6
    چون این دولت همان خواسته دیکته شده. اصلاحات را انجام می دهد. نه دغدغه های اساسی مردم
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 0
      دغدغه اساسی مردم در انتخابات سال ۹۶ چی بود؟
  • IR ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    4 0
    چون آنها در امر فراهم کردن شرایط ازدواج و اشتغال و مسکن برای مردم ناتوان و بی عرضه هستند ولی به ورزشگاه بردن زنان که کاری ندارد و خیلی راحت است به همین خاطر میخواهند مانور دهند که اولویت ورزشگاه است و ما برای آن شبانه روز تلاش میکنیم .
    • IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
      0 0
      دولت روحانی هم تا حدودی برای ورزشگاه بردن زنان رای آورده بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس