سردار سلیمانی

با انتشار تصاویری از حضور سردار سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه که چهارشنبه با حضور در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند، خبرسازی آمدنیوز علیه فرمانده سپاه قدس دروغ از آب درآمد.

به گزارش مشرق، همزمان با ناآرامی‌های شب گذشته در بغداد، پایتخت عراق، کانال ضد انقلاب آمدنیوز با انتشار پستی مدعی شد که سردار قاسم سلیمانی وارد عراق شده است.

کانال دروغ پراکن آمدنیوز در پستی که در این زمینه منتشر کرد مدعی شد: «قاسم سلیمانی وارد عراق شد تا با خون‌ریزی بیشتر از مردم بی‌دفاع و معترض این کشور، قیام مردم عراق را با حشدالشعبی سرکوب کند.»

اما با انتشار تصاویری از حضور سردار سلیمانی در جمع فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که صبح روز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند، خبرسازی آمدنیوز علیه فرمانده سپاه قدس همچون گذشته دروغ از آب درآمد.

این بار اولی نیست که روح الله زم و کانال آمدنیوز تلاش می کنند با خبرسازی های دروغ، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهان آن را تخریب نمایند.

این کانال ضد انقلاب در مناسب های مختلف تلاش کرده با انتشار اخبار کذب علیه فرماندهان سپاه سیاه نمایی نماید. به عنوان نمونه آمدنیوز در ۱۵ مهرماه سال ۹۶ نیز با انتشار مطلبی مدعی شده بود «سپاه پاسداران قصد دارد در هفته بسیج  -۲۹ آبان تا ۵ آذر- به بهانه خروج آمریکا از برجام، علیه روحانی کودتا کند!  هفته بسیج ۹۶ آمد و رفت ولی خبری از کودتای سپاه علیه دولت روحانی نشد و آمدنیوز حتی حاضر نشد به خاطر انتشار این خبر دروغ از مخاطبانش عذرخواهی نماید.

منبع: جام نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    16 4
    یعنی واقعا هنوزم گاو و گوساله ای هست که اسکل نیوز رو دنبال کنه ؟
  • IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    5 4
    ول کنین آمد نیوز را . عین جریان پنکه روحانی ، ارزش بولد شدن داره که گاه وقتی نام میبرید . تمام شد رفت ، هی یاد آوری ، خوبیت نداره .
  • IR ۰۳:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    8 4
    از روح الشیطان زم بدبخت تر اونهایی هستن که اراجیفش رو باور میکنن
  • LB ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    10 3
    یعنی آدم باید روانی باشه که تجاوز آمد نیوز به مغزش رو خوشش بیاد!
  • حسام IR ۰۸:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    6 5
    ما از اصلاح طلب و اصول گرا دل خوشی نداریم
  • IR ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    10 4
    آمدنیوز هرگز از دروغ گفتن درباره سربازان واقعی اسلام و انقلاب اسلامی دریغ نخواهد کرد. فریبکاری و حرامخواری اساس ذات آمدنیوزه
  • داود IR ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۱
    3 1
    آمد نیوز توسط اسراییل مدیریت میشه شک نکنید روح الله زم بدبخت، عمله صهیونیستهاست .
  • سید IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق جان ! دروغ گوئی که شغل اصلی این مریض روحی ؛ روانیه! اما موضوع مهمتر اینه که اونا فکر میکنند هر جایی از جهان که جبههء مقاومت نیاز به کمک داشته باشه حتماٌ سردار سر لشکر حاج قاسم عزیز هم اونجا حضور پیدا میکنه ! یه لحظه در لبنان ولحظه ای دیگر در سوریه و عراق ولحظهء دیگر در محضر حضرت آقا زانو زده وگوش به فرمانه ! ارباب های این روحی روانی و کانال آفت نیوزش ؛ شبح سردار حاج قاسم رو میبینند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس