کد خبر 997629
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۸
جزئیات صدور برگ تردد برای اربعین/ افزایش ساعات کار«پلیس+۱۰»

رئیس پلیس گذرنامه جزئیات صدور برگ تردد اربعین را تشریح کرد و گفت: با توجه به حجم بسیار زیاد متقاضیان برای شرکت در پیاده روی اربعین، چاپ برگ تردد اربعین در دستور کار قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، سرهنگ سید محمدرضا طبایی رئیس پلیس گذرنامه ناجا در جمع خبرنگاران در خصوص آخرین جزئیات برگ تردد اربعین اظهار داشت: از روز گذشته کار صدور برگ تردد اربعین آغاز شده است.

وی به جزئیات این برگ تردد پرداخت و تصریح کرد: اگر متقاضی به پلیس + ۱۰ مراجعه و عنوان کند که درخواست صدور گذرنامه برای خروج از کشور را دارد از وی پرسیده می شود که مقصدش کجاست؛ اگر مقصدش کشوری جز عراق باشد با دریافت هزینه گذرنامه، گذرنامه اش صادر و ارسال می‌شود اما اگر متقاضی دریافت گذرنامه بخواهد به اربعین برود درخواستش در فایل اربعین درج و به صورت رایگان برایش صادر و پست می شود اما پول گذرنامه را از وی گرفته و گذرنامه بعد از ایام اربعین چاپ و ارسال خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

رئیس‌ پلیس گذرنامه ناجا با بیان این مطلب که چاپ گذرنامه موقت یا همان برگ تردد اربعین کمتر از یک هفته به طول می انجامد به افزایش ساعت کار گذرنامه ها و دفاتر پلیس+ ۱۰ تا ساعت ۲۰ پرداخت و گفت: در چند روز آینده تراکم جمعیت را داریم و انشاءالله بعد از آن سهولت و تسریع در کارها را خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: با توجه به حجم بسیار زیاد متقاضیان برای شرکت در پیاده روی اربعین، چاپ برگ تردد اربعین در دستور کار قرار گرفته است. وی در پاسخ به سوال دیگری در خصوص حداقل اعتبار گذرنامه برای خروج از کشور و شرکت در اربعین حسینی اعلام کرد: گذرنامه ها چه سه و چه ۶ ماه اعتبار داشته باشند برای خروج منعی ندارند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۹
    9 1
    هیچ مغناطیسی نمی تونه مردم همه شهرها و روستاها را یه جا جمع کنه جز مغناطیس حسین علیه السلام
  • Lana IR ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۲
    7 1
    ۵ روزه درخواست گذرنامه موقت دادم چرا تابحال بدستم نرسیده؟ گفتن ۲ روزه میاد ، من ۱۹ مهر بلید ب کاروان برسم تکلیف چیه؟؟ چطور مبتونم پیگیر باشم
  • احمد IR ۱۰:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    0 0
    سلام من خدمتم تازه تموم شده، اما برای خروج میگن که باید "صدور کارت" رو از طرف یگان برات بزنن که بتونی بری! اگه قرار بر صدور کارت باشه حالا حالاها نمیشه رفت ! اگه میشه یه پیگیری کنید یه بخشنامه ای از منابع سرباز ستاد کل یا جایی بزنن، اونایی که تازه خدمتشون تموم شد با یه برگه خروج از یگان بتونن برن.
  • حسن عرفان IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۴
    2 0
    منتظر برگه تردد اعزام کربلا هستم متاسفانه سوم مهر برای گذر نامه ثبت نام کردم هنوز صادر نشد هفدهم اعزام دارم لطفا راهنمایی کنید
  • نرگس IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام من برگ تردداربعین گرفتم جمعه رفتم مهر خروج از کشور خورد و از طرف عراق مهر ورود به عراق خورد کاروان گم کردم عصر همانروز برگشتم دوباره از دو طرف مهر ورود و خروج خورد حالا میخواهم بروم میگویند این برگه ها یکبار مصرف فقط یکبار میتوانی از کشور خارج بشی من چکار کنم من 7 ساعت بیشتر عراق نبودم و چون کاروان گم کردم برگشتم و حالا دوست دارم برای اربعین بروم کربلا چکنم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس