انصارالله

معاون وزیر اطلاع‌رسانی یمن گفت که «آنچه در نجران رخ داده است، روی اقتصاد عربستان سعودی تاثیر خواهد گذاشت».

به گزارش مشرق، «حسین باسلیم» معاون وزیر اطلاع‌رسانی یمن یکشنبه شب در سخنانی با اشاره به عملیات «نصر من الله» در محور نجران اعلام کرد که «آنچه در منطقه نجران رخ داده است، روی اقتصاد عربستان و آمریکا تاثیر می‌گذارد».

بیشتر بخوانید:

انصارالله: دشمن سعودی اسرای خود را نادیده می‌گیرد

تصاویری از لحظه تسلیم شدن مزدوران سعودی

به نوشته پایگاه «العهد»، معاون وزیر اطلاع رسانی یمن گفت: «عربستان سعودی از کشف آنچه که در نجران رخ داده است، هراس دارد زیرا می‌داند که این مسأله روی روحیه نیروهای ارتش آن تاثیر منفی خواهد گذاشت».

از سوی دیگر، «ضیف الله الشامی» وزیر اطلاع‌رسانی یمن گفت که گروه اطلاع رسانی نظامی یمن (الاعلام الحربی) این عملیات را با حدود ۱۰۰ دوربین ضبط کرده است و متعاقبا آن را پخش خواهد کرد.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز یکشنبه در تشریح عملیات جدید یمنی‌ها در جنوب عربستان تحت عنوان «نصر من الله» گفت که ارتش یمن عملیات مذکور را از ۱۵ آگوست (۲۴ مرداد) در محورهای مختلف جبهه نجران آغاز کرد.

این عملیات با رصد دقیق و اطلاعاتی چند ماهه انجام شد و یگان‌های مختلف نیروهای مسلح یمن در آن شرکت داشته‌اند. عنصر «غافلگیری» از مهم‌ترین دستاوردها برای برتری بر دشمن در این عملیات بوده است. عناصر نفوذی در داخل صفوف «نیروهای دشمن و فریب‌خوردگان» نقشی مهم در این عملیات و موفقیت آن ایفا کردند 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۷
    1 0
    نصر من الله فتح الغریب
  • ۰۹:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۸
    6 0
    یدالله فوق ایدیهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس