کد خبر 997385
تاریخ انتشار: ۸ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۲
نصر من‌الله

«انجمن علمای یمن» با صدور بیانیه‌ای درباره عملیات «نصر» ارتش یمن در جنوب عربستان اعلام کرد که این عملیات «سیلی محکمی» به صورت عناصر مزدور و «رسوایی بزرگ» برای ائتلاف سعودی-آمریکایی است.

به گزارش مشرق، «انجمن علمای یمن» روز دوشنبه بیانیه‌ای را در خصوص عملیات «نصر من الله» ارتش یمن در جنوب عربستان که در آن هزاران نفر از شبه‌نظامیان ائتلاف سعودی اسیر شده‌اند، منتشر کرد.

بیشتر بخوانید:

عبدالسلام: آمریکا به دنبال صلح در یمن نیست

واکنش رسانه‌های سعودی به عملیات «نصر من الله»

به گزارش پایگاه خبری انصارالله، انجمن علمای یمن در این بیانیه خود از پیروزی اخلاقی و انسانی رزمندگان یمنی در تعامل آنها با اسرای ائتلاف سعودی تمجید کرد.

در ادامه بیانیه آمده است: «از عربستان و امارات و حکام این دو کشور می‌خواهیم که طرح رئیس شورای عالی سیاسی یمن را بپذیرند، اما کبر و غرورشان آنها را به ورطه نابودی خواهد کشاند».

انجمن علمای یمن تاکید کرد که «اگر حملات و محاصره علیه یمن ادامه داشته باشد، از رهبران انقلابی و سیاسی و ارتش قهرمان خود خواهیم خواست که با همه توان پاسخ دهند».

انجمن علمای یمن تاکید کرد که عملیات نصر من الله رسوایی بزرگ برای مزدوران و ائتلاف سعودی به فرماندهی آمریکا و حکومت شیطانی سعودی است.

«یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن روز شنبه گذشته در یک نشست خبری از اجرای «عملیات نظامی بزرگ» موسوم به «نصر من الله»  علیه ارتش سعودی در جنوب عربستان خبر داد و گفت که «این عملیات چند ماهی است که ادامه دارد».

به گزارش المسیره، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که «در عملیات نصر من الله در محور نجران (جنوب عربستان)، سه تیپ سعودی متلاشی شدند». سریع تاکید کرد که «عملیات ارتش یمن در محور نجران از بزرگترین عملیات فریب نیروهای یمنی از ابتدای جنگ محسوب می‌شود»

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس