محمدرضا طبائی - کراپ‌شده

رئیس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی درباره مجازات های خروج غیر قانونی بدون گذرنامه از کشور توضیحاتی داد.

به گزارش مشرق، سید محمدرضا طبائی رئیس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی درباره مجازات های خروج غیر قانونی بدون گذرنامه از کشور اظهار کرد: کشور عراق قوانین سختگیرانه ای برای افرادی که بدون گذرنامه وارد کشور عراق می شوند در نظر گرفته است.

بیشتر بخوانید:

عزیمت ۳.۵ میلیون زائر ایرانی به کربلا برای مراسم اربعین

طبائی ادامه داد: حداقل ۱ تا ۶ سال مجازات حبس، کشور عراق برای این افراد در نظر دارد و فرد پس از بازداشت وارد دادگاه می‌شود و پس از طی کردن مراحل قضایی عراق، بدون درنظر گرفتن ملاحظات حکم محکومیتشان را صادر می‌کند و طبیعتا مشکلاتی برای روابط دیپلماسی ایران و عراق ایجاد می‌شود.

رئیس پلیس اداره گذرنامه نیروی انتظامی بیان کرد: همچنین وقت زیادی از ماموران ما صرف پیگیری پرونده این افراد می‌شود تا با مقامات سیاسی و قضایی مذاکره کنند و زمانی که باید برای ارائه خدمات به هموطنان می‌شد صرف رفع این مشکلات به وجود آمده می‌شد، هرچند که نتیجه خاصی نداشت چراکه روند قانونی خود را باید سپری می کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ارش IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    4 2
    خوب باید هم حبس بشه فردی که بدون اجاز، بدون پاسپورت و ویزا وارد یک کشور دیگه بشه، درسته مهمانوازی میکنن، هتل ها، مغازه ها، تاکسی ها،،،، به خاطر غریبه بودن سوئ استفاده نمیکنن ،زندانهای اونجا همراه با اعمال شاقه ، میباشد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس