کد خبر 989041
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۱
درگیری اسرائیل

معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در پی پاسخ حزب‌الله لبنان به تجاوزات صهیونیستی گفت، «حزب الله به وعده‌ای که داد، عمل کرد».

به گزارش مشرق، «یائیر گولان» معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه یکشنبه به دنبال حمله تلافی‌جویانه حزب‌الله لبنان به تجاوزات رژیم صهیونیستی گفت که «حزب الله به وعده‌اش عمل کرد».

بیشتر بخوانید:

واکنش ژنرال صهیونیست به هشدارهای نصرالله

نتانیاهو: ایران بزرگترین تهدید برای موجودیت ماست

واکنش منفعلانه نتانیاهو به عملیات حزب‌الله

معاون سابق رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حزب‌الله با هدف قرار دادن خودروی نظامی رژیم صهیونیستی «به وعده خود جامه عمل پوشانیده است».

حزب الله اعلام کرد که در «ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه عصر امروز (یکشنبه)، گروه شهیدان «حسن زبیب» و «یاسر ضاهر»، یک خودرو نظامی اسرائیلی را در مسیر پادگان آویویم هدف قرار دادند که بر اثر این حمله تمامی سرنشینان آن کشته و زخمی شدند».

منابع خبری لبنان گزاش دادند که در پی این حمله مقاومت لبنان، حالت رعب و وحشت شدید میان ساکنان شهرک‌های صهیونیستی نزدیک مرز لبنان ایجاد شده است.

در پی هدف قرار گرفته شدن یک پایگاه و خودروی نظامی رژیم صهیونیستی توسط حزب‌الله لبنان،‌ «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی جلسه رایزنی با فرماندهان نظامی و اطلاعاتی برگزار کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس