کد خبر 989025
تاریخ انتشار: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۵
انزوای تیم ب همزمان با تصمیم امارات برای خروج از یمن و مشکلات پیش روی نتانیاهو در سرزمین‌های اشغالی

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه ایران بزرگترین تهدید برای موجودیت این رژیم است، مدعی شد که ایران با اقدام علیه اسرائیل خود را در معرض نابودی قرار می‌دهد.

به گزارش مشرق، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز یکشنبه ایران را بزرگترین تهدید برای موجودیت این رژیم توصیف کرد.

بیشتر بخوانید:

نتانیاهو در پی حمله حزب‌الله جلسه امنیتی برگزار می‌کند

واکنش ژنرال صهیونیست به هشدارهای نصرالله

وی که در یکی از شهرک‌های صهیونیست‌نشین در اراضی اشغالی کرانه باختری صحبت می‌کرد، گفت: «بزرگترین تهدید برای ما موجودیت ما، ایران است. از اینکه رئیس‌جمهور [دونالد] ترامپ [رئیس‌جمهور آمریکا] تصمیم گرفت تا موضعی خلل‌ناپذیر اتخاذ کرده و این توافق بد خارج شود، خرسندم.»

نتانیاهو افزود: «ایالات متحده از تلاش‌ها ما در سوریه و در منطقه برای مقابله با کسانی که به دنبال نابودی ما هستند، حمایت می‌کند.»

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که ایران با در پیش گرفتن سیاست‌های ضداسرائیلی، خود را در معرض خطر قرار می‌دهد. وی گفت: «من به دشمنانمان، به ویژه ایران و هرکسی که به دنبال نابودی ماست، تأکید می‌کنم که آن‌ها خود را در خطری مشابه قرار می‌دهند.»

در ماه‌های گذشته رژیم صهیونیستی به بهانه مقابله با ایران، بارها مناطق مختلف سوریه را هدف حمله هوایی و موشکی قرار داده است. گفته می‌شود دامنه این حملات اخیرا به برخی نقاط در عراق نیز گسترش یافته است. واشنگتن از این حملات دفاع کرده و آن را «حق» تل‌آویو برای «دفاع» خوانده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    3 4
    خب هست كه هست . مهم اين است كه هيچ غلطي نمي تواني بكني پس دم ات را بگذار روي كول ات و از اين منطقه برو.
    • IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
      2 4
      باید بروند شنا کنند. راه دیگری ندارند. تا حالا رو زمین سرگردان بودند از این به بعد تو دریا سرگردان میشوند آقا اجازه بده دوباره صهیونیست ها را آواره دنیا میکنیم.
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۱
    3 3
    افرین بربچه چیز فهم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس