کد خبر 988709
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۰

راه های کسب درآمد در ایران با سرمایه پایین:

همه ی ما به خوبی می دانیم که داشتن شغل مناسب و درآمد مکفی یکی از عوامل رسیدن به رفاه اجتماعی است، حال شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که کسب درآمد در ایران کمی سخت است یا این که به فکر مهاجرت هستید:

در همین شرایط شاید نامناسب برخی از مردم درآمد خود را حفظ کرده و حتی ماهانه آن را بیشتر نیز می کنند، احتمالاً با خود می گویید چطور؟ پس این مطلب را دنبال کنید تا با 3 روش کسب درآمد در ایران با سرمایه کم آشنا شوید.

شماره 1 – بورس و بازار سرمایه

قطعاً یکی از انتخاب های خوب شما می تواند سرمایه گذاری در بورس و بازارهای سرمایه باشد، که البته این مورد نیازمند دانش در زمینه تحلیل تکنیکال و تحلیل  فاندامنتال است تا بتوان بورس را به دید یک شغل نگاه کرد.
از مزایای بورس می توان به ایجاد رونق در کسب و کار های داخلی اشاره کرد به دلیل این که این کسب و کار ها به جای رو به رو شدن با بانک ها و موسسات مالی می توانند سرمایه های خرد مردم را جذب کنند و در زمینه تولید به کار بگیرند، شما می توانید سهام همین شرکت ها را خرید و فروش کنید و به سود خوبی برسید.
البته لازم به ذکر است که بدون دانش کافی نباید شروع به فعالیت کرد چون خیلی از کسانی که تحلیلگران خوبی در این بازار نیستند و سواد بورسی ندارند صف مقدم سرمایه گذاران شکست خورده هستند.

شماره 2 – راه اندازی کسب و کار اینترنتی

شروع یک کسب و کار آنلاین می تواند گزینه دیگری برای کسب درآمد در ایران با سرمایه کم باشد، یک کسب و کار اینترنتی نیازمند یک ایده و یک وبسایت می باشد ، در بازار مشاغل اینترنتی شما می توانید قرار دادن استراتژی مناسب در کارتان تا چند برابر مشاغل سنتی بازدهی بگیرید، راه اندازی فروشگاه اینترنتی، فروش خدمات به صورت آنلاین، واسطه گری اینترنتی چند نمونه از دسته های مشاغل اینترنتی می باشد.
از مزایای کسب و کار اینترنتی داشتن بازار منعطف و داشتن صدای بالای تبلیغات می توان نام برد.
اما متاسفانه باید این مسئله را قبول کنیم که طبق آمارهای موثق 90 درصد کسب و کار های اینترنتی در 1 سال اول با شکست مواجه می شوند دلیل این امر هم نداشتن ایده مناسب، استراتژی اشتباه، انگیزه کافی و ... می باشد.

شماره 3 – تاسیس مراکز بازی

یکی از نوظهور ترین مشاغل حال حاظر کشور تاسیس مراکز بازی یا خانه بازی می باشد، این شغل با دارا بودن یک بازار بکر برای کار یکی از بهترین انتخاب های ما می تواند باشد.
از مهمترین نکات برای موفقیت در راه اندازی یک خانه بازی انتخاب فضای مناسب و انتخاب درست وسایل خانه بازی می باشد، در صورتی که شما به کسب و کار های فیزیکی علاقمند هستید ، تاسیس خانه بازی بهترین انتخاب شما در شرایط فعلی بازار کشور میتواند باشد.
مزایای تاسیس خانه بازی سرمایه گذاری منعطف، نداشتن نواسانات ارزی، عدم وجودیت محدودیت های دولتی (مجوز و ...) وعدم نیاز به تخصص است.

شرکت بازی سازان با دارا بودن خدمات مشاوره رایگان در زمینه راه اندازی مراکز بازی می تواند کمک شایانی به شما در انتخاب بهترین روش کسب درآمد در ایران کند.

جهت دریافت مشاوره رایگان با شماره 44288050-021 تماس بگیرید یا به وبسایت bazisazan.com  مراجعه فرمایید.

منبع: وبسایت بازی سازان

این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس