کد خبر 988159
تاریخ انتشار: ۷ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶
حسین فرکی

سرمربی پیکان می‌گوید از نخستین روز استفاده از توپ جدید لیگ برتر متوجه تفاوت کیفیت این توپ با توپ فصل گذشته شده است.  

به گزارش مشرق، حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل نساجی قائمشهر با تشکر از هواداران تیم میزبان گفت: به هواداران نساجی تبریک می‌گویم. آن‌ها همواره در کنار تیم حضور دارند و فقط تیم خودشان را تشویق می‌کنند. به خاطر هواداران نساجی به خودمان افتخار می‌کنم و برای بازیکنان هم تعریف خواهم کرد. این تیم و ورزشگاه الگویی برای سایر تیم‌ها و مجموعه‌ها هستند.

بیشتر بخوانید:

فرصت 10 روزه سازمان لیگ به شرکت سازنده توپ‌های لیگ

سرمربی پیکان درباره این دیدار نیز اظهار کرد: هر دو تیم تحولات بسیار زیادی داشتند و نیازمند زمان بیشتری هستند. با توجه به شرایط لیگ و وقفه دو هفته‌ای، مسابقات از سر گرفته می‌شود. فکر می‌کنم در 6 هفته نخست تیم‌ها در حال محک زدن همدیگر هستند. در این مقطع مقابل تیمی قرار می‌گیریم که شرایط همانند شرایط خودمان دارند. هر دو تیم در تهران تمرین و روی زمین چمن طبیعی بازی می‌کنند اما فردا باید روی چمن مصنوعی به میدان بروند.

وی ادامه داد: مطمئنا هر دو تیم برای پیروزی به میدان می‌روند و یک هدف مشترک دارند. باید از موقعیت‌هایمان بهره لازم را ببریم.

فرکی درباره سرمربی نساجی قائم شهر گفت: آقای مهاجری از دوستان نزدیک من هستند که در کارشان هم بسیار خوب عمل کردند. او از مربیان اخلاق مدار فوتبال ایران است.

او درباره تفاوت‌های بازی روی چمن مصنوعی و طبیعی تاکید کرد: بدون شک بازی در چمن طبیعی بسیار مناسب است و در دنیا هم مرسوم است. معتقدم چمن طبیعی کیفیت بازی را بالا می‌برد اما امیدوارم شرایط به گونه‌ای شود که این ورزشگاه هم صاحب چمن طبیعی شود. باید زیرسازی مناسب انجام شود. چمن مصنوعی در آینده آسیب‌هایی را هم به فوتبالیست‌ها وارد می‌کند.

فرکی درباره محرومان و مصدومان تیمش گفت: فراز امامعلی از بازی سال گذشته مقابل نساجی دو جلسه محرومیت دارد که فردا آخرین جلسه محرومیت خود را پشت سر می‌گذارد. مهران موسوی هم مصدوم است. جابر انصاری هم از نیم فصل سال گذشته رباط صلیبی پایش پاره شده و همچنان شرایط بازی ندارد. اسماعیل شریفات را هم در آخرین لحظات جذب کردیم که او به این بازی نمی‌رسد. به جز این چهار نفر سایر بازیکنان آماده بازی هستند.

سرمربی پیکان درباره کفیت توپ لیگ برتر گفت: از ابتدای دریافت این توپ‌ها، احساس کردیم این توپ با توپ فصل گذشته متفاوت است و متوجه اعتراض سایر تیم‌ها هم شدیم. ما به طور قانونی این اعتراض را از طریق باشگاه انجام می‌دهیم. بازیکنان ما اذیت می‌شوند. توپ و زمین دو عاملی هستند که می‌توانند کیفیت بازی را بالا ببرند.

وی اضافه کرد: قطعا عمدی در این کار نبوده اما باید سریعا به هم کمک کنیم که شرایط بهتر شود. سازمان لیگ هم در انتظار خواسته بازیکنان و هواداران است. این شرایط عمومی است و فعلا خودمان را با شرایط وفق دادیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس