کد خبر 987927
تاریخ انتشار: ۶ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
توپ

مدیر سازمان اقتصادی فوتبال گفت: موضوع توپ‌ها از شرکت دربی استار را به طور جدی پیگیر هستیم.

به گزارش مشرق، صادق درودگر گفت: تمام نظرات کارشناسان، مربیان و بازیکنان فوتبال را در مورد توپ بازی‌های لیگ برتر در رسانه‌ها خوانده‌ایم و به آنها توجه می‌کنیم. به همین دلیل امروز جلسه‌ای با حضور حیدر بهاروند رئیس و محمدرضا کشوری فرد دبیر سازمان لیگ برگزار کردیم و در نهایت نامه‌ای برای شرکت طرف قراردادی که توپ‌های دربی استار را برای ما تهیه کرده فرستادیم.

بیشتر بخوانید:

آخرین واکنش تاج به انتقاد از توپهای جنجالی لیگ

وی افزود: در نامه سازمان لیگ از شرکت مذکور خواسته‌ایم که توضیح کارشناسی خود را در قبال انتقاداتی که به توپ این فصل مسابقات انجام شده تا تصمیم‌های قانونی را بگیریم.

مدیر سازمان اقتصادی فوتبال تصریح کرد: توپ‌های دربی استار در دو فصل گذشته مسابقات باشگاهی فوتبال ایران استفاده می‌شد و ایرادی از توپ‌های این برند گرفته نشد و همه کیفیت این توپ‌ها را تایید کرده بودند. ما به عنوان نماینده باشگاه‌ها پیگیر مساله توپ مسابقات هستیم و نظر سرمربیان، بازیکنان  باشگاه‌ها برای ما اهمیت فراوانی دارد و این مساله را پیگیری می‌کنیم.

درودگر افزود: به شرکت طرف قرارداد ۱۰ روز فرصت داده‌ایم تا نتیجه بررسی‌های خود را همراه با مستندات به سازمان لیگ فوتبال ایران اعلام کند.

منبع: سایت سازمان لیگ

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس