استراماچونی

نوزدهمین دوره از رقابتهای لیگ برتر در حالی آغاز می‌شود که تیم استقلال در آستانه ثبت یک اتفاق عجیب در این مسابقات است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در حالی وارد نوزدهمین دوره از رقابتهای لیگ برتر شد که پس از رولند کخ و وینفرد شفر آلمانی، برای سومین بار از یک سرمربی خارجی در این مسابقات استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید:

برنامه ویژه استراماچونی برای ماشین‌سازی

در حالی که پیش از ورود استراماچونی به تهران و حتی پس از حضور وی بارها عنوان شد یک دستیار ایرانی به کادر فنی اضافه می‌شود، اما عملا این اتفاق نیفتاد تا برای اولین بار در تاریخ آبی‌ها یک سرمربی خارجی بدون دستیار ایرانی وارد لیگ برتر شود.

تنها ایرانی حاضر در کادر استراماچونی، یک مربی دروازه‌بانی به اسم بهزاد غلامپور است و به جز وی، سایر اعضای کادر فنی خارجی هستند و با انتخاب خود استراماچونی به تهران آمدند.

پیش از این از نفراتی مثل رحمان رضایی، پیروز قربانی و سهراب بختیاری زاده به عنوان دستیاران ایرانی استراماچونی نام برده شد و حتی پیروز قربانی به دعوت باشگاه استقلال در مراسم معارفه وی شرکت کرد و به صورت غیر رسمی معرفی شد. اما قربانی خیلی زود و تنها پس از گذشت یک روز از این کار انصراف داد و پس از آن هرگز هیچ مربی ایرانی برای اضافه شدن به کادر فنی آبیها مد نظر قرار نگرفت.

عمر دانسی، سباستین لتو و مارکو کاسر سه دستیار غیر ایرانی استراماچونی در استقلال هستند که کادر فنی آبی پوشان را برای لیگ نوزدهم تشکیل می دهند. 

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس