کد خبر 984582
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
آرش برهانی

کاپیتان سابق استقلال اعتقاد دارد آبی پوشان از ابتدای بازی‌ها باید به فکر جمع اوری امتیازات باشند.

به گزارش مشرق، آرش برهانی کاپیتان سابق استقلال معتقد است استقلال امسال با استراماچونی حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت زیرا این مربی ایتالیایی با فوتبال حرفه‌ای آشناست و کار کردن در تیم‌های بزرگ را بلد است. با وی در خصوص شرایط استقلال و قرعه‌کشی لیگ برتر به صحبت پرداختیم.

شرایط استقلال را چطور ارزیابی می‌کنید؟

فکر می‌کنم استقلال شرایط خوبی دارد. آنها بازیهای دوستانه خوبی را برگزار کردند و فکر می‌کنم قبل از شروع لیگ به هماهنگی خوبی هم دست پیدا کنند.

 نظرت در خصوص حضور بازیکنان جدید چیست؟

این را باید بگویم که بازیکنان خوبی جذب استقلال شده‌اند البته این را هم در نظر بگیرید شرایط استقلال و پرسپولیس با تیم‌های دیگر فرق می‌کند. هوادار اینجا انتظار دارد و بازیکن همیشه باید در بهترین شرایط باشد. امیدوارم این بازیکنان بتوانند انتظارات هواداران جلب کنند.

بیشتر بخوانید:

حریفِ خاص استقلال در آغاز لیگ

به عنوان یک مهاجم قدیمی و باسابقه عملکرد مهاجمان را در این فصل چطور ارزیابی می‌کنید؟

استقلال در بازیهای دوستانه‌اش گلهای فراوانی را به ثمر رسانده که بیشتر آنها را مهاجمان زده‌اند. مرتضی تبریزی در بازیهای دوستانه نشان داده که امسال خیلی سرحال است و می‌تواند در صورت نیاز کادر فنی، بسیاری از مشکلات خط حمله را حل کند. دیاباته هم انطور که شنیده‌ام بازیکن باکیفیتی است. درست است که الان دچار مصدومیت است ولی شنیده‌ام به بازیهای ابتدایی لیگ برتر می‌رسد. زوج این دو بازیکن می‌تواند در خط حمله گره‌گشای آبی‌ها باشد. به خصوص تبریزی که می‌خواهد امسال خودش را نشان بدهد.

 قرعه‌کشی لیگ هم انجام شد. ارزیابی‌تان از شرایط استقلال چیست؟

در سه هفته اول قرعه خوبی نصیب استقلال شده است. آنها با تیم‌هایی بازی دارند که فصل گذشته در لیگ تیم‌های متوسط جدول بودند و استقلال می‌تواند از همان ابتدا به دنبال پیروزی و حضور در جمع مدعیان باشد. به نظر من وقتی یک تیم می‌خواهد قهرمان شود باید از همان ابتدا به فکر پیروزی باشد.

 دربی هم هفته چهارم برگزار خواهد شد پیش بینی تان چیست؟

صحبت کردن در مورد دربی هنوز زود است زیرا هنوز بازیها شروع نشده اما مطمئنم استقلال می‌تواند در دربی حرفهایی برای گفتن داشته باشد زیرا یک مربی حرفه‌ای به نام استراماچونی به این تیم آمده که کارش را بلد است.

یعنی معتقدید استراماچونی می‌تواند استقلال را قهرمان کند؟

قطعا همین‌طور است زیرا استراماچونی در تیم‌های مطرحی مربیگری کرده و می‌تواند استقلال را قهرمان کند. به شخصه من به آینده استقلال خیلی امیدوار هستم.

منبع: ایلنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس