فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی

سلبریتی‌ها رابطه بسیار تنگاتنگی با تروریست‌ها و عناصر سازمان‌های معارض کشور دارند و افشای این حلقه برای شناخت جامعی از چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون راهگشاست.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - برخی از هتاکی‌های اخیر در فضای مجازی یا رسانه‌های مکتوب، توسط خبرنگاران و رویکرد اهانت‌آمیزشان به ساحات مقدس، شکل سازمان یافته و تا حدود زیادی ساختار پیوسته‌ای به خود گرفته است. نوشین جعفری عکاس مشهور سینما، پس از امیرحسین میراسماعیلی و «پویان خوشحال» سومین موردی است که در فضای مجازی، آگاهانه، اقدام به انتشار عبارات هتاکانه درباره ساحت مقدس امامان معصوم (علیهم السلام) می‌کند.

آنچه گذشت...

۱- یکم اردیبهشت ۱۳۹۷ امیرحسین میراسماعیلی روزنامه‌نگار اصلاح‌طلب روزنامه جهان صنعت با انتشار پستی توئیتری به ساحت مقدس امام هشتم اهانت کرد. این روزنامه‌نگار که پیش از این نیز به دلیل انتشار مطالبی مشابه، خبرساز شده بود این بار پا را فراتر گذاشت و به طور مستقیم  امام رضا (ع) را با آگاهی از ارادتی که مردم ایران و شیعیان و حتی پیروان مذاهب دیگر به ایشان دارند خطاب قرار داد و در توئیت خود مطالب هتکانه‌ای را درج کرد.

۲-  ۲۹ مهر ماه  ۱۳۹۷ روزنامه «ابتکار» در گزارشی  را با عنوان «بیماری در کمین زائران بی‌ملاحظه» با نام «پویان خوشحال» منتشر کرد و از آسیب‌های بهداشتی که در ایام اربعین در کمین زائران شهر کربلا است مطالبی را به نگارش درآورد. در بخشی از این گزارش نویسنده به جای استفاده از عبارت «شهادت امام حسین (ع)» از عبارت «درگذشت امام حسین (ع)» استفاده کرد. بررسی‌ها نشان می‌داد «پویان خوشحال» در صفحه فضای مجازی خود نیز چندین بار به ساحت ائمه هدی (ع) توهین و جسارت کرده  و  این موضوع باعث جریحه‌دار شدن احساسات عمومی شده بود.

۳- نوشین جعفری، عکاس سینما و تئاتر در ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ توسط ضابطان قضایی بازداشت شد. شنیده‌ها و اخبار غیررسمی حاکیست او در یک مهمانی در محله ولنجک دستگیر شد. مهمانی خاصی که برخی عوامل سفارت انگلستان و چند تن از بازیگران سرشناس سینما و تلویزیون در آن حضور داشته‌اند. میزانسنی که به صورت خاص، شبیه مهمانی‌های سریال گاندو است و افراد کاملا مرتبطی، به صورت زنجیره‌ای، در این مجموعه مهمانی‌ها حضور دارند. این مهمانی از قضا بسیار پرحاشیه بوده و تعدد افراد مشهور سینما، آن را تبدیل به مهمانی پرسرو صدای ولنجک کرده است.    

مهمانی با شکایت  اهالی محل مذکور، به‌ دلیل ایجاد مزاحمت، به نیروی انتظامی گزارش می‌شود و با مراجعه عوامل انتظامی به محل مهمانی، پس از دستگیری مهمانانی که به‌صورت مختلط و به سرو مشروب و اقدامات دیگری مشغول بودند، ماجرا وارد فاز تازه‌ای می‌شود. در این مهمانی مشخص می‌شود که نوشین جعفری علاوه بر هتاکی به مقدسات در فضای مجازی، رابط اصلی سفارت انگلستان با هنرمندان سینماست. موضوعی که بسیاری از اهالی سینما از آن آگاهی داشتند اما از افشای آن خودداری می‌کردند. نکته جالب این است بر اساس برخی شنیده‌های گزارش شده اکانت هتاک نوشین جعفری با عنوان "یاردبستانی" با هماهنگی چند تن از چهره‌های سرشناس سینما اداره می‌شد.

توهین به مقدسات از اکانت یاردبستانی

حمایت مهناز افشار از نوشین جعفری
حمایت سحر دولتشاهی از نوشین جعفری

حمایت نوید محمدزاده از نوشین جعفری
حمایت بهرام رادان  از نوشین جعفری

حمایت باران کوثری از نوشین جعفری

 پس از دستگیری جعفری بسیاری از اهالی سینما اقدام به حمایت از او کردند که از جمله چهره‌های حامی جعفری، همان سلبریتی‌هایی هستند که توییت‌ها و پست‌های اینستاگرامی خود را برای حمایت‌ از چنین چهره‌هایی آماده کرده‌اند. مهناز افشار، ترانه علیدوستی، بهرام رادان، سحر دولتشاهی، باران کوثری، نوید محمدزاده و ... از جمله چهره‌هایی هستند که اقدام به حمایت از عکاس کرده‌اند و او را از هر اتهامی مبرا دانسته‌اند. برای این موج بزرگ از حمایت‌های دو تفسیر وجود دارد. در تفسیر نخست باید اشاره کرد اهالی سینما بشدت از دستگیری او وحشت‌زده‌ شده‌اند و به شکل ملموسی از یک متهم به هتاکی به مقدسات، حمایت می‌کنند.

موج حمایت‌ها از نوشین جعفری توسط سینماگران به شکل عجیبی در فضای مجازی افزایش یافت و این همهمه مجازی درباره یک عکاس در فضای توییتر بسیار کنجکاوبرانگیز شد. روایتی همچنان تصدیق نشده موجی از وحشت را در میان سینماگران مرتبط با او شکل داده است، آیا  نوشین جعفری  جعبه سیاه برخی اتفاقات در متن جریانات سینماست؟ یا روابط او در مسیر بازپرسی با سفارتخانه‌ها انگلیس، ممکن است برای بسیاری از سلبریتی‌ها دردسر شود؟

جعفری در شرایطی دستگیر شدکه نخستین اتهام او نه شرکت در مهمانی و ارتباط با سفارت بیگانه، بلکه اهانت به مقدسات از طریق اکانتی به نام "یار دبستانی" است. سینماگران در ایران اگر تالیف فیلم شایسته و به تبع آن فضاسازی را در مقابل دوربین بلد نباشند، در پشت دوربین به انواع  و اقسام فضاسازی آشنایی کامل دارند و اغلب آن‌ها این واحد را به صورت تخصصی گذرانده‌اند. نمونه شاخص آن احکام صادره برای پگاه آهنگرانی، جعفر پناهی و محمد رسول‌اف است که هیچکدام به صورت قطعی اجرا نشدند. به صورت موازی حول رسول‌اف یک جو سنگین ساخته‌اند، تا مانند قبل، حکمی اجرا نشود.

در مورد دستگیری نوشین جعفری، دایره فضاسازی توسط سینماگران بسیار گسترده‌تر از عملیات روانی خاصی بود که در مورد رسول‌اف و جعفر پناهی رخ داد. تطهیر خاص جعفری با پارامترهایی هوشمندانه‌ای صورت می‌پذیرد. بسیاری از هنرمندان با درج پست‌های گوناگون سعی می‌کنند فضای عمومی جامعه را به نفع جعفری تلطیف کنند و همین جو سنگین توام با اضطراب و اضطرار گویا این است که درب‌های دیگری از حقایق در پس این پرونده گشوده می‌شود. در پیشانی عملیات تطهیر جعفری، دائما به این موضوع اشاره می‌شود که اکانت"یار دبستانی" متعلق به او نیست. اما مستندانی وجود دارد که احتمال مدیریت این اکانت توسط او را تقویت می‌کند.

همچنین سوابقی از فعالیت‌های نوشتاری نوشین جعفری  در فضای مجازی وجود دارد که اهانت‌های او را به مقدسات و فعالیت‌های تبلیغی‌ سیاسی معارضانه‌اش را در قالب وبلاگی به نام یاردبستانی تصدیق می‌کند.

وبلاگی به نام یار دبستانی با آدرس (link: http://yaredabestani.blogfa.com) طی سال‌های ۸۴-۸۵  فعال بوده که غالباً اخبار اعتراضات و اعتصابات و زندانیان سیاسی و مسائل حقوق بشری رو منعکس می‌کرد. این وبلاگ چند سال بعد حذف شده اما از طریق web Archive در آدرس زیر قابل دسترس است:(اینجا)

 

فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی

فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی ۲
فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی
فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی

در این وبلاگ مطالب زیادی هم درباره اعدام منافقین در دهه ۶۰ و بیانیه های «کمیته دانشجویی گزارشگران حقوق بشر» که اسم نوشین جعفری هم در میان آنهاست و بیانیه‌های حزب پان ایرانیست، که پدر نوشین قائم مقام این حزب است و مشخصات او در این پست‌ها وجود دارد. عکس آخر هم پستی جعلی درباره خرید هواپیمای طلا برای مقامات عالی کشور است.

فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی
فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی

با توجه به پست‌های وبلاگ تا حدودی گرایشات فکری نویسنده مشخص می‌شود. انتشار عکس و بیانه‌های رضا پهلوی، حمایت از گوگوش با پرچم شیر و خورشید و قرار دادن سایت‌های رضا پهلوی و فرح دیبا و حزب پان ایرانیست و احمد باطبی و... در پیوندهای وبلاگ.

مرداد ۸۵ این وبلاگ بدلیل فیلترینگ تعطیل می‌شود و نویسنده‌اش آدرس وبلاگ جدید رو پست می‌کند، (link: http://YareDabestaani.blogfa.com)  و این وبلاگ هم پس از چند سالی حذف می‌شود ولی از Web Archive قابل دسترسی است.

وبلاگ سابق نوشین جعفری

نویسنده وبلاگ یاردبستانی، در وبلاگ جدید نقاب رو کنار می‌گذارد و مطالب را  با اسم خودش می‌نویسد: «نوشین جعفری»!

که در یکی‌ از پست ها هم قسمتی از متنی که در وبلاگ قبل هم گذاشته بود را دوباره منتشر می‌کند و در موردی خاص مطالبی را به وبلاگ سابقش ارجاع می‌دهد که  در اینجا قابل دسترس است.

در وبلاگ جدید هم جعفری پست های بسیاری را درباره زندانیان سیاسی مثل احمد باطبی و حزب پان ایرانیست منتشر می‌کند. در پیوندهای وبلاگ هم آدرس سایت های مرتبط با حزب پان ایرانیست وجود دارد که پس از مدتی حذف می‌شود.

با نزدیک شدن به انتخابات مجلس، پست های وبلاگ هم گرایش به اصلاح‌طلبی و انتخابات پیدا می‌کند. به مرور هرچه می‌گذرد نوشین از فعالیت های سیاسی رادیکال و حقوق بشری فاصله می‌گیرد و ظاهرا تغییر می‌کند. این وبلاگ هم سال ۸۷ حذف و در همان سال نوشین جعفری به عنوان خبرنگار فرهنگی و عکاس روزنامه اعتماد فعالیت‌هایش را آغاز می‌کند.

در ظاهر فعالیت سیاسی جعفری کمتر و معتدل تر می‌شود. بهمن ۸۸ نزدیک به یک ماه بازداشت شده و پس از آن عمده فعالیت‌هایش به حوزه عکاسی، سینما و هنر معطوف می‌شود. یکی از پست های عجیب وبلاگ دوم جعفری هم پستی بود که خبر تصویب قطعنامه علیه ایران را درج کرده است. گویا برای تصویب قطعنامه علیه‌ ایران روزها و سال‌ها چشم انتظار بوده است.

 و در نهایت عکس پروفایل یار دبستانی که در یکی از توییت‌های این اکانت گفته شده است به صاحب آن شباهت دارد.

عکس حساب کاربری یاردبستانی
نوشین جعفری

شراب خواری علنی در ماه رمضان و انتشار عکس آن در اینستاگرام، فالو کردن اکانت فحاش به مقدسات و برانداز ساشتی توسط اکانت شخصی نوشین جعفری در توییتر و منشن اکانت یاردبستانی درباره اینکه از ساشتی در توهین به مقدسات الگو گرفته کاملا مشخص و واضح است.

 تمام این موارد ذکر شده با استدلال‌های بسیار قابل تاملی رابطه نوشین جعفری با اکانت یار دبستانی را اثبات می‌کند و باید منتظر نتیجه ماند تا از بررسی دقیق‌تر فعالیت‌های نوشین جعفری چه اطلاعاتی در مورد سینماگران و حلقه‌های اینچنینی دارد. حلقه‌هایی که اثبات می‌کند سلبریتی‌ها رابطه بسیار تنگاتنگی با تروریست‌ها، معارضان و سفارت‌خانه‌های اروپایی و نیروهای معارض نظام دارند و افشای این حلقه برای شناخت جامعی از چهره‌های مشهور سینما و تلویزیون راهگشا خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 138
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 64
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    اگر نوشین لب باز کنه خیلی از این سلبریتی ها باید جمع کنند از ایران بروند
    • aras IR ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      18 ترابایت هارد و فلش ازش گرفتن اخیرا هم سخنگوی قوه قضائیه حرفهایی زده که نشون میده این خانم کلید اسرار گندکاری های سلبریتی ها بوده ظاهرا عمق فاجعه برای اصلاح طلبان هنوز مشخص نیست سعی میکنن اب همچین کمپینهایی به اسم دفاع از نوشین جعفری ولی در عمل برای روحیه دادن به بقیه افراد زنجیره ، حفظ ظاهر کنن بعد از گندی که نجفی بالا آورد اینم شد یه قوز بالای قوز
    • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      نکته جالبش اینه که طبق قانون حمایت از کار فرهنگی این سلبریتیهایی که در هر فیلم یک یا دو میایارد دستمزد میگیرن معاف از گتلیات هستند و این قانون رو مجلس تصویب کرده.
    • IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      خدا کنه گورشونو از ایران گم کنن... بی وجودای کثیف وطن فروش
    • IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      ارزش حرف های اینها در حد دور همی هایی است که در آن مشروب و مواد مخدر مصرف می کنند ،آنوقت هذیان گویایی خودشان را در فضای مجازی منتشر می کنند.
    • IR ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      اگر حساب توییتری یار دبستانی مال این باشه حکمش اعدامه بی شرف، کثیفترین توهین ها رو به ائمه اطهار علیهم السلام می کنه هر چی که خودش لایقشه کاربر اون حساب توییتری هر کس باشه حکمش اعدامه
    • حیا امینی IR ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      نمیدونم چرا دستگیری نوشین جعفری بنده را یاد آن دختر بظاهرعکاس در فیلم قلاده های طلا میاندازد که وقتی گرفتنش معلوم شد پدر سوخته هم با انگلیسی ها ارتباط عمیق داشته …… هم با سلطنت طلبها و هم با منافقین و هم با سبزها و هم سلبریتی های نادان و هم با ……!؟!
    • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      این باید بره تو تا بپوسه با پول این ملت گنده میشن بعد موی دماغ انقلاب مردم میشن
    • حسین IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      باید به شدت با ایشون و هرکی به خودش جرات این غلط کردن های زیادی را میدهد برخورد شود
    • دیدگا IR ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      این آتئیست های بیشرف توی فضای مجازی در قالب اکانت هایی که دارن هر بی چاک و دهنی که بتونن میکنن و هر چی به دهنشون بیاد میگن! باید همشون رو بگیرن در هر مقام و هی جایگاهی که هست و درست و حسابی ادبشون کنن!
    • IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      33 69
      نکته جالب برای من عدم واکنش سایت ها و خبر گذاری های اصلاح طلب بوده. فکر کنم فهمیدن اوضاع وخیمه فعلا سکوت اختیار کردن
  • نوشین IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    مشرق کور خوندی ما همیشه هوای هم را داریم و ذره ای از روابط خصوصی و ارتباطات ما با سفارتخانه ها فاش نخواهد شد
    • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      آره تو راست میگی مثل مهره سوخته جیسون رضاییان که سریالشم ساخته شده از روی اینم یه گاندوی تر و تمیز و افشاگرانه دیگه ساخته خواهد شد
    • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      با اين حرفت معلوم شدكه جيره خوار اجنبي ها هستي
    • IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      88 89
      هر گاه سخن از فساد است/ اغلب هنر پیشه ها را نماد است!
    • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      کور خودتی .حواست باشه ماهم هوای مشرق جان را داریم.
    • هنر دوست IR ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      27 38
      البته امثال نوشین زیادند که سلبریتی ها از الان دچار ترس و وحشت شده اند. لذا باید این فضاحت و خباثت از دامن جامعه هنری و هنرمندان واقعی و متدین ایران زدوده شود.
    • IR ۰۵:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      32 37
      تف به قبرتون خائنها
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      25 28
      ای خاک عالم برسرت خجالت هم خوب چیزیه به وطن فرشیهای خودش و سگ دست آموز بیگانه بودن خودشان افتخار هم می کنند
    • ناشناس IR ۱۴:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      14 22
      پس به جاسوس بودن خود رسما اعتراف میکنید
    • ایرانی IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      15 20
      گور پدر تو اون گروه بیشرفتر از خودت که جدا از وطن فروشی به دین فروشی و ناموس فروشی روی آوردین بهایییون فاسد این شمتئید که کور خوندید این دفعه بازی با سیاست نیست توهین به دین و اعتقادات ماست بدبختی فاحشه پرست
    • IR ۰۹:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۸
      12 6
      چه عین سگ هم ترسیدن چه منفی مثبتهایی می زنن بدبخت ها. کارتون تمومه سلبریتی های فاسد و مزدور و خائن. بوی گندتون تا کیلومترها دورتر از ایران استشمام میشه.
    • امير IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      1 1
      خدا بخير كنه چقدر جاسوس داريم
  • سورنا US ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    ولش کن مهم نیستن این اوباش مدعی روشنفکری سگباز
  • محمد IR ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    هر جا که توهین به اهل بیت و خیانت به کشور باشه نام افسادطلبان و پادوهای به اصطلاح سلبریتیشون میدرخشه یک بار برای همیشه باید تکلیف این مفت خورهای به اصطلاح هنرمند مشخص بشه
  • IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    75 63
    کی به حرف این در پیت ها توجه میکنه آخه
    • IR ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      17 41
      متاسفانه عده ای از مردم پیرو و مرید این .... ها هستن. باید هر کسی که دشمنی پنهان با مردم و منافع ملی میکنه و وطن فروشه را رسوای عالم و آدم کرد تا سره از ناسره مشخص بشه.
  • پژمان IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    حق هم اگر با خدا و دین خدا و فرستاده خدای بزرگ باشد این فاسدان تلاش میکنند حق را نابود کنند در زمانهای قدیم هم بودند در پسین هم خواهند بود اما نور خدا خاموش شدنی نیست. سلام بر حسین
    • IR ۰۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      59 57
      سلام سوره نور آیه 35 خداوند میفرماید میخواهند نور را با فوت خاموش کنند این ها خیلی احمق هستند
  • IR ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    99 72
    این شخص ....ی از ....های تویله های امریکایی انگلیسی صهیونیستی می باشد همانند مسیح خرمگس شجری زاده باطبی وووووودیگر گوسفند های دیگر که از کاه یونجه های انها نشخوار می کنند
  • IR ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    69 49
    مرگ بر تحجر و عقب ماندگی. خدا خیرت بده چرا با خدا و دین خدا جنگ میکنی. اخه تو رو چه به جنگ با اهل بیت
  • IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    88 64
    اینکه نمی خواهید بفهمید دویست سال است رفورمیستهای= اصلاح طلبان ایرانی در حال نبرد با اصل اسلام هستند و برنامه ای جز تبدیل ایران به اندلس دوم و اخراج و کشتار همه مسلمانان از این کشور ندارند جای تعجب دارد. این برنامه را با فتنه بابیت شروع کردند. مشروطیت هم توطئه بابیان و لژ خطرناک فراماسونری موسوم به انجمن باغ میکده بود که بسیاری از به اصطلاح منورالفکر ها و افتخارات مشروطسیت حتی در لباس روحانی عضو این انجمن و بابی بودند. یادمان نرود دویست سال پیش شهرهایی مانند بلگراد و صوفیه - در صربستان و بلفارستان - شهرهایی کاملا مسلمان نشین بودند. اما اروپاییان با تحریک و تقویت ملی گرایی در این کشورها مسلمانان را کشتند و یا اخراج کردند.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    بعضی از هنرپیشه ها انقدر غرق فساد هستند که حد ندارد
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      65 33
      نه اینکه بقیه غرق در عصمت هستند
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      49 45
      سلبریتی ها علمداران فساد و تباهی هستند و بقیه هم پیرو آنها
    • هدا IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
      9 24
      جالب ما مردمی هستیم که تو اینستا فالوشون میکنیم براشون کف میزنیم واونا هم مارو خر فرض میکنن!!!
  • IR ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    83 67
    ﻫﻤﺸﻮﻧﻮ اﻋﺪاﻡ ﻛﻨﻴﻦ.ﺑﻴﺴﻮاﺩ ﻫﺎ
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    81 59
    عر عر رو با کی بود؟!؟ فکر کنم صدای خودشو ب همراه .... با بقیه اشتباه گرفته.مطابق قانون باهاش رفتار بشه تا بفهمه توهین ب محرم و امام ما یعنی چه. بی غیرتا حمایت از توهین یعنی توی اون گناه بقیه هم دخیلند.
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    78 52
    اینایی که میان اینجا و به جای حرف منطقی فحش میدن و مشرق هم با آب و تاب و فورا نظرشونو تایید و منتشر میکنه مسلمان هستند؟؟!!!!
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      31 57
      مشرق نظر دهی را آزاد گذاشته آب وتاب هم نمیده والا راحت میتونست نظرت رو چاپ نکنه .این همان آزادی که مذهبی ها ازش میگند .حرف منتقدین را هم گوش میدهیم .ومنطقی جواب میدهیم.
  • DE ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    62 52
    یک " هنرمند یا هنرپیشه " باید جاسوسی ، وطنفروشی و اهانت به اعتقادات مردم بکنه تا در جامعه مافیایی سلبریتی ها عضو بشه و از خواص گوناگون بهره مند بشه . اگر یک هنرمند نماز بخونه و ضد امریکایی باشه که اصلاً راش نمیدن.
  • US ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    41 58
    اصلا نباید به هچین ادمای اجازه بودن دارد که فاجعه به بار بیاد بازی با اعتقاد مردم واحانت به اعتقاد یک ملت اشد مجازاتو داره به نظرم تصمیمی که قوه قضاییه براش میگیره بدون معطلی اجرا بشه
  • رضایی IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    76 46
    تا وقتی هنر از عناصر وابسطه و بی فرهنگ و مزدور ان غرب پاکسازی نشود در کشور هنر متعالی نخواهیم داشت و فرهنگ گو گوشی با چهره دیگر ظاهر خواهد شد
  • نادر IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    49 54
    # سلبریتی_بیسواد_وطن_فروش
  • IR ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    52 44
    بی خود نبود که از نمایش گاندو به وحشت افتاده بودن
  • IR ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    37 50
    این جونورهارو یک به یک اعدام کنید
  • IR ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    34 42
    سلبریتی های خاعن.. به دین ومذهب وکشور.. باید بساط اینها را جمع کنند
  • IR ۱۸:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    70 44
    درود بر گاندو
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    38 56
    اعدام با اره برقی
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    39 49
    مراقب باشید این جونورهای سلبریتی فرار نکنن
  • IR ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    40 48
    خر! هم مشروب می خوره تا خرتر بشود
  • محس IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    43 50
    دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران به این نتیجه رسیده اندکه سرنگونی این نظام باقدرت نظامی امکان ندارد تنهاراه سرنگونی این نظام هدف قراردادن اعتقادات ومقدسات این مردم است اینگونه افرادافسران پیاده نظام دشمن درداخل کشور ندوهمرا با بعضی ازمسوولین خاین مشغول سربازگیری اند
  • محمد IR ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    32 49
    متاسفم واسه این روشعنفکرایی که از این احمق حمایت کردن هر که با امام حسین درافتاد برافتاد . از داعشیا پست تره حرومزاده تو کوچکتر از اونی هستی که به اهل بیت توهین کنی .قوه قضاییه هر چه سریعتر محاکمش کنند خانم افشار شما به جای حمایت به فکر خودتون باشد پیاده نطام آمریکایی
    • ناشناس IR ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      9 37
      مگر حمایت از این احمق روشنفکری است . که شما متاسفید.. اینها احمقتر از این احمق هستند نه رو شنفکر
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    25 47
    اﻋﺪاﻡ ﻛﻨﻴﻦ ﺑﺮﻩ.ﻫﺸﺘﺎﺩ ﻣﻴﻠﻴﻮﻥ ﻧﻔﺮ ﺑﻪ اﻳﻦ ﺳﮕﻬﺎ ﻧﻴﺎﺯﻱ ﻧﻴﺴﺖ
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    29 44
    رفتار بهائيت در اين افراد خام كه ظاهر فرهنگي را با خود يدك ميكشند مشهود است يادمان باشد بهائيت رقيق شده صهيونيست است در ايران ولي در اسرائيل نجس تَر از صهيونيست هاست ببينيد توي زمين كي بازي ميكنيد
  • IR ۱۹:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    28 68
    مرگ بر منافقین وانگلیس وترامپ تاجر زاده فساد گرا
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    26 58
    بهائیها عامل صهیونیسم هستند. باید با آنها همان کاری را کرد که اگر به قدرت برسند با مسلمانها خواهند کرد.
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    20 32
    با این همه فعالیت طعمه خوبی برای سفارت انگلیس باید می بوده.
  • سام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    25 49
    کسی که به کشورش خیانت میکنه باید بدون چون وچرا اعدام بشــه. تا عبرتی بشه برای دیگران.به نظرمن دولت روحانی داره کم کاری میکنه ومتهمان وطن فروش را آزاد گذاشته..
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    15 43
    علی الحساب تاریخچه وبلاگ اولش رو از وب آرشیو اکسکلود کردن رفته...
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    18 37
    لابد چیزهایی ازشون می‌دونه که افشای آنها قطعا به ضررشان است.حالابرای عدم افشاگری نکشندش.؟؟؟
  • اميد US ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    كسي ديگه مونده به عنوان جاسوس و اقدام عليه امنيت ميلي دستگير نكنيد ؟
    • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      18 56
      شخص خودت
    • محسن IR ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      17 57
      تو چی میگی ناامید!؟
    • IR ۰۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      16 35
      جناب شما نگران چی هستی؟ اصلا مطالب رو مطالعه کردی؟ چرا جوسازی می کنی؟ این خانم همه اسناد و شواهد و مدارک علیهش هست به ساحت مقدس ایمه اطهار علیهم السلام هم توهین کرده و همچنین به ملت ایران اونوقت جنابعالی نارحتی که کس دیگه ای نمونده که دستگیر بشه!!! این ناراحتی شما و سلبریتی های سگ باز فقط یه دلیل داره اونم تایید اعمال مجرمانه و کثیف این زن هتاک هست.
    • IR ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      13 31
      به کوری چشم وطن فروشها همیشه هم به هدف میزنیم و اشک دشمنان رو در میاریم! درود بر سربازان گمنام این مرز و بوم.
  • احمد IR ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    24 51
    ازبس كه به اين سلبريتيهاي. بيسوادبي بندبارغربزده وطن فروش درسالهاي أخير ودادن ونظارتي برمارهاشون نبود ولي ديگه ازاين خبرانيست جاسوس هاي سينمايي ورسانه اي ستون پنجم اسراييل وامريكا
  • IT ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    23 35
    این چندمین باره که هتاکی به اهل بیت و عزاداران حسینی صورت میگیره اما چون برخورد قاطع و محکم نبوده مرتب توسط جرثومه های فاسد و روبان رنگی اصلاحات تکرار و تکرار شده . مرده شور تکرار کردنهاتونو ببرن تو همه چی کثافتهای بیدین
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    16 33
    قبل از اینکه افراد مرتبط با این فرد فرصت فرار از ایران رو به دست بیارن باید دستگیر بشن و مسئله برای مردم روشن بشه
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    16 32
    پیامک که درباره نکشتن نوشین جعفری گفتم چاپ نکنید.چون درسته افشاگریش خیلی چیزها را روشن می‌کنه ولی هتاک بمیره بعد از افشاگری بهتره .تااون باشه هتاکی نکنه ملعون جهنمی.
  • حامد IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    23 41
    فقط اعدام بی شرف خائن
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    24 33
    همشون زالوهایی هستن که از جیب بیت المال بزرگ شدن حالا دارن بد مستی میکنن بهتره این افراد دون را کنار گذاشت
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    28 35
    شهید شیخ فضل الله نوری را وقتی خواستند اعدام کنند فرمود به این مضمون که موسسین این اساس (مشروطیت) لامذهبین هستند . مطالعه تاریخ نشان می دهد که اتحاد نا مقدسی بین فراماسونها و بهاییان و غرب زده ها و اقشاری از جاهلین جامعه که حتی بخشی از آنان روحانیون بودند شکل گرفت در زمانه فعلی هم میشه این اتحاد رو در طیف وسیعی از اصلاح طلبها مشاهده کرد
    • علی گلستان IR ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
      20 33
      این مراسم عزاداری اگر در امریکا برگزار میشد الان این افراد به ظاهر باسواد و هنرمند اونو میکردند بهترین مراسم دنیا.خدا لعنت کنه سربازان شیطان رو
  • IR ۲۰:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    23 35
    به حق خون پاک شهیدان وبه حق فرق خونین مولا علی این سلبریتی های فاسد وخائن و حامیان افساد طلبشان به خاک سیاه بنشینند وزمین پاک ایران اسلامی از لوث وجودشان مصون بمان ان شاالله
  • IR ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    10 21
    خیلی سایت مشرق خوبه بعضی وقتا میگیم صحبتمان را چاپ بفرمایید .صلاح نمی دانید چاپ نمیکنید.بعضی وقتا میگیم چاپ نکنید چاپ میکنید‌البته پیش خودمان فکر میکنیم که مطلب خوبی پیامک کردیم مثل همیشه.رویهم رفته سایت عالی وبی حاشیه ودلنشینی.خوبه ورودم به اینترنت بعد از سایت آقا درکنار سایت مشرق قرارگرفت .دلم میخواست اخبار را درست وصادق دریافت کنم که یکی از اطرافیانم این سایت را معرفی کرد .حالا بعد از چند ماه خیلی خوشحالم که از سایت وزین مشرق بازدید می نمایم.خدا رو شکر بخاطر داشتن چنین فرزندان مومن ومقتدر وصبور وبا بصیرتی که موجب افتخار کشورند .موفق وموید باشید.التماس دعا.
  • فرهاد IR ۲۱:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    23 39
    هر کسی دانسته به حضرات معصومین علیهم السلام اهانتی کند ناصبی است و حکم ناصبی معلوم است و فقط مرد عمل می خواهد که اجرایش کند
  • IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    21 35
    زنیکه مجمع الجزایر فساد بوده :))
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    26 42
    لعنت بر نوشین جعفری و هر ملعونی که بر ضد ائمه اطهار (ع) مطلب بگذاره. تک تک اشخاصی که از این جنایتکار حمایت کردن رو بازداشت و برخورد قانونی کنید
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    23 34
    غلط کرده مگه شهر هرته هر خری از راه رسید به مقدسات اهانت کنه. این جنایتکار و اربابانش رو بگیرید در ملا عام اعدام کنید تا مثل جمرات شیطان توسط مردم رمی و سنگباران بشه و فیلمشو رسما پخش کنید. لعنت بر نوشین جعفری و اربابانش و همدستانش و حامیانش
    • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      12 33
      ببخشید، دستم اشتباهی خورد، منفی زدم. خدا لعنت کنه عوامل بهائیت رو که اینها از همون آخور کثیف، دارند ارتزاق میکنن.
  • DE ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    28 35
    این خانه فساد باید برای همیشه برچیده بشه نداشتن سینما بهتر از این خانه فساد است..مرک بر امریکا و صهیونیست و عوامل خائن داخلی
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    33 40
    باید با هتاکان به مقدسات با جدیت برخورد شود
    • برهانی IR ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      9 30
      این هایی که ازاین اینگلیسی حمایت کردن هم دل خوشی ازامامان معصوم ندارند باید اینارو از مملکت امام زمان انداخت بیرون یااعدام کرد برهانی
  • حامد IR ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    13 51
    دختر وحشی و بی ادب و هتاکی است که احترامی برای ملت و عقاید آنها قائل نبود. این فرد باید زودتر بازداشت می شد. باید مجازات شود تا درس عبرت برای دیگر هتاکان گستاخ گردد. بقیه سلبریتی های گستاخ و بی اعتقاد و فاسد هم آماده باشند. در صورت استفاده از مشروب و الکل باید شلاقش هم بزنند .
  • آزاده NL ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    13 24
    عجب کثافت هایی و لکه ننگی بر دامان ایران هستند، حالم ازشون بهم میخورد، همه این اشغال ها را باید در اوین کنند. این ادبیات پاسخ گویی برازنده این خوک صفتان هست، که عزاداری برای سالار شهیدان را صدای مادر خود می دانند. هر چقدر که از دولت متنفر باشیم، حساب امام شیعیان جداست، نعلتی ها
  • IR ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    12 28
    سلام باید این خیانت کاران را ب اشد مجازات رساند پول مفت میگیرن وخوشی زده زیر دلشان و به خون شهدا خیانت میکنن ویادشون رفته اگه شهدا نبودن الان به عنوان کنیزک باید عمل میکردن واین به ظاهر هنرمندان باید تو پوزی بخورن که دیگه....
  • NL ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    20 31
    چقدر این کثافت ها رقت انگیز هستند، دستگیرشون کنید. ما که سال ها در خارج زندگی میکنیم، چنین حرف های کثیفی هیچ گاه به هیچ مذهبی نزدیم، این ها زالو هستند. نه انسان
  • ل IR ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    8 25
    باید به طور روشن وبا جدیت با او وحمایت گران او برخورد شود
  • IR ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۳
    11 23
    به خدا قسم این سلبریتی ها بی ارزش ترین موجوداتی اند که روی زمین قدم بر می دارند...
  • IR ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    9 17
    یک سؤال چرا بیشتر سلبریتی ها خلاف کار. وضد انقلاب از کار در می آیند..
  • وحید IR ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    10 22
    آفرین مشرق حمایتت میکنیم
  • سید رضا IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    14 24
    دم بچه ها مشتی و با صفا مشرق گرم فهمیدم هنوزم تو فضا مجازی دین دار پیدا میشه اجرتون با اقا امام زمان(عج) یا علی ✋
  • IR ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    10 27
    اینهاهرزه هایی هستند که احمق های عشق قدرت برای رسیدن به صندلی از انها استفاده ابزاری می کنند ۳۹۴۸
  • محسن IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    14 23
    ان شاءالله که این سلبریتیهای مفت خور بسیار هوسباز، که هوسباز هم هستند، مچشون گرفته بشه... واقعا دنیای پوچی دارند این سلبریتیهای مفت خور، این هم پول رو خرج الواتی و بی بندباری و ... میکنن همچین که مچشون گرفته بشه بزودی زود: میگن کو!؟ الله اکبر!؟ خدایا!؟ آزادی پس چی میشه؟ و از این حرفها البته اگه دلشون اجازه بده لفظ الله رو بکار ببرند! من خودم یک انیماتور هستم. وقتی میبینم که یه هزینه برای یه کار فرهنگی درست و حسابی بایستی بشه، ولی نمیشه و نمیشه! مثلا نهج البلاغه، حادثه کربلا، ظهور امام زمان علیه السلام، درسهایی از قیامت... و... چه پولهایی شاید حرامی که خرج این فیلمهای حرامی میشه که اصلا هیچ دغدغه دین که هیچ، شاید دشمنی هم با دین داشته باشند، خرج میکنن و نتیجه‌ش میشه این همه افساد در جامعه... ای بابا... از کجاش آدم بگه بخدا.............
  • ۷۷.. IR ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    16 30
    ریشه این فساد را در خانه سینما جستجو کنید تا متوجه ریشه ها شوید خانه ائی که کج اندیشان غرب گرا خط ومشی آن را تدوین میکنند عاقبت آن نوشین جعفری وافشار است.این ادامه خط جیسون است فشار برای معاوضه صرفا اطلاع از اطلاعات نسوخته بود که ادامه ان کلید بخورد ساده اندیشی هست که فکر کنیم دخترکی نادان این جملات را بزبان آورد این امتداد خط گاندو هست .گذشت زمان حقایق را روشن کرده تا بعد.....
  • IR ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    10 18
    اتفاقا اون جیره خواره که باید عرعر کنه تا جیره ش برسه زنیکه
  • فدایی ولایت IR ۰۸:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    16 27
    اولا که عرعر تو میکنی و جد آبادت پوشالی بی شعور دوما اگه اجازه بدن مردم کاری کنن هیچ وقت عرعرت قطع نشه یکسره بشه عوضی سوما هیچ وقت ایران جای کسایی که مصداق بازی بدی بغلی هستند نیست چهارما جالب اینجاست که برای مبارزه با داعش این همه شهدای عزیز تقدیم شد که جرات نکن به مقدسات توهین کنن اونوقت توی کشور ما یک آدم عوضی و آشغال عوضی که معلوم نیست کس کارش کیه وچیه جرات پیدا کنه به مقدسات توهین کنه چقدر سکوت در مقابل این آدمای عوضی واقعا چرا؟
  • رضا IR ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    16 20
    نمیدونم چرا یک عده بی مخ و کاملا احمق فکر می کنند با چهار تا حرف و حدیث پوچ و بی اساس میتونند به این مملکت ضربه بزنند ، شما اگه عقل تو سرتون بود از مسئولین آمریکا ، انگلیس ، اسرائیل ...میپرسیدین که چند بار و چه جاهایی با اون همه سلاح و قدرت ، جمهوری اسلامی ایران به رهبری فرزند فاطمه (س) پوزه تک تکشون رو به خاک مالیدند ، شما که پهنی نیستین .
  • IR ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    15 18
    اینهمه حمایت از یک عکاس چچچچرا؟ ایا سلبریتی ها آتوهای وحشتناکی در حافظه دوربین این عکاس ندارند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    11 22
    برخورد با این افراد خوب است ما باید به سایر هنرمندان آگاهی بدهند که مواظب باشند در دام انگلیس و آمریکا نبافتند.
  • فریبرز IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    12 29
    والله دائمی داره تو مملکت امام زمان به مقدسات توهین میشه به نظر من کسانی که از این فرد هم حمایت کردند باید برخورد شود قانون ما رودربایسی داره با بعضی افراد چه کنیم که قانون فقط برای حسن عباسی اجرا میشه
  • عاشق حسین IR ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    13 26
    عذاب قبر در انتظارش است و عمر لعنت ا..علیه شفاعتش خواهد کرد.
  • علی IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    13 26
    فکر نکنم نیازی به محاکمه این آدم نماها باشد جمع کنید همه رو ببرید بریزید تو خلج فارس تا طعمه کوسه ماهی ها شوند .
  • ايراني عاشق سرورمان آقام حسين IR ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    14 24
    بزودي معلوم خواهد شد چه كساني بايد گورشان را از خيابان جمع كنند و بروند در خانه هايشان عرعر كنند. قدرت امام حسين در كربلا محدود نشده و هر روز و همه جا كربلا است و به ياري خدا كربلاي بزرگ در پيش است اما اينبار ماجرا چيز ديگريست
  • ايرراني IR ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    18 28
    اين گنجيشك مغزهاي عياش نمي دانند كه ايران اسلامي در سايه ائمه اطهار (ع) با اين جغرافيا سربلندمانده است و اگر نه. مثل پادشاه عياش پهلوي كه بحرين رو از دست داد اگر مي ماند نصف ايران رو از دست مي داد.
  • IR ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    17 25
    مرگ بر وطن فروش خائن
  • ناشناس IR ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    18 22
    خدالعنت‌کنه‌به‌همه‌ی‌اونایی‌که‌به‌مقدسات ماشیعیان‌اهانت‌‌می‌کنند. لعنت‌خدابراونها
  • IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    10 27
    ای دیگه از کجو پیداش شد یه خری به خرها اضافه شد
    • IR ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
      8 22
      به خر اهانت نکن
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    8 18
    لغو تابعیت ایرانی بهترین حکمه نه سرو صدا داره نه تجمع و نه لابی صهیونیستی کاری میتونه بکنه اینا از ایران برن هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • حسین IR ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    11 21
    مرده شور قیافه هرچی سلبریتی و خائینن به مملکت که با اجانب همکاری میکنندو در آخر با نام ایران برای خودشون کاسبی میکننو مملکت به اجانب می فروشن ،مرگ هم برای این آدما کمه.......
  • l IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    9 25
    خوبه.برای ساختن فیلمهای تاریخی چه سوژه های نابی داریم. فیلم گاندو دروغ بود. اینا هم دروغه؟ غیرت وطنی کجا رفته.نمیشه تو این مملکت به دنیا اومد و بزرگ شد و نمکدان شکست. لااقل برید جای دیگه اظهار وجود کنید. یک منافق در نهایت نه نزد ارباب محترم میمونه و نه نزد کسانیکه بهشون خیانت کرده است.
  • کا IR ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    10 27
    خوب چرا حکومت ما بها میده به این سلبریتی ها که تهش خراب بشه رو سر خودش و مردمش؟؟؟؟ موقع انتخابات ریاست جمهوری نگاه کنین ببینین چطور این سلبریتی ها عزیز میشن،همین باران کوثری نور چشمی اقای روحانی بود تو انتخابات،!
  • حقیقت IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    6 15
    اگرواقعابه اهلبیت ع جسارت کرده باشدوواضح وروشن شود، اگرقوه قضاییه لهش نکند،به همه خوبیهاپشت کرده اند،مگه مردم مردندهمچی کسایی توایران بااینهمه شهیدبرای مقدسات، جولان بدهندوامنیت داشته باشند.قاطعیت مقابل ....ها
  • بابکی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    7 18
    یه بند درست کنن تو زندان مهناز جون ترانه جون باران جون ستاره جون و سایر علاقه مندان رو هم بفرستن اونجا که نوشین جون بعد بازجویی بهشون سر بزنه هم اینا از دلتنگی درمیان هم ما دیگه با دیدن پستای اینا کهیر نمی زنیم والاااا
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    8 22
    زنان فاحشه و مردان فاسد زن باز مجموع میشه سلبریتی.
    • امير IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۳۰
      0 0
      خواهشا جمع نبنديد آدماى خوب هم بينشون زياد پيدا ميشن
  • رضا IR ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    4 19
    یکی از راههای نفوذ و القا حرفها وبرنامه های استکبار بعضی از هنرمندان هستند که ابتدا آنها را بین مردم معروف میکنند و به موقع از آنها استفاده میکنند. اونا از مردم به عنوان سپر استفاده میکنند.
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    5 21
    اصلا هر خری هستن ک باشن و... ولی حق ندارن عقایدشون رو جار بزن و عرعر کنن ک این عقاید و دارن یا اون عقایدو
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۴
    6 15
    باید نسل جدیدی از بازیگر ها و عوامل تولید و پشت پرده های سینما بوجود بیاد که حداقل (فقط حداقل ) اجنبی پرست ، ضد دین ، بچه خارج به دنیا بیار ، و تو یه کلام غرب زده نباشن (نمیکم همکاری با سینمای غرب نکنن ، نمیگم سفر اروپایی نرن و ...) ولی حداقل تازه به دوران رسیده نشن تا پول اومد و شهرت سریع حجاب بره دین بره بلانسبت مثل سگ له له بزنن واسه تابعیت یا زندگی تو یه کشور دیگه
  • IR ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    11 15
    نوشین جعفری بخاطر بی حرمتی به معصومین علیهم السلام .کسیکه باید اعدام بشه .یک اعدامی خائن.
  • NL ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    3 17
    خب که چی؟ این همه معرکه گیری و بگیر و ببند کردی که چی بشه مثلا؟؟؟
  • ایرانی IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    6 12
    با اینها که دمشون به سفارت انگلیس و فرانسه وصله وتمامی اعمالشون فقط در راستای وطن فروشی و دین ستیزیه باید بشدت برخورد کرد . در این راه از هوجی گری و گرد و خاک سلبریتی ها یا هر وطن فروش خاین دیگه هم نباید ترسید. دست این به ظاهر دلسوز های غربی و غرب زده برای هر ایرانی دیگه رو شده.
  • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    5 26
    همیشه سواله که چرا به پیامبران برگزیده و امامانی که در قید حیات نیستند هم عصر این افراد هم نیستند زیانی هم به اونا نمی رسونند چرا هتاکی و فحاشی می کنند، این یعنی جنگ با خداوند و شرم آوره!
    • IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
      11 15
      اتفاقا آدم زنده است که دشمن دارد. امام حسین علیه السلام زنده است و تاثیر جدی در معادلات جهان دارد. برای همین هم دشمن دارد.
  • مسلم IR ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    5 25
    سلام چرا هرکی جاسوسه و داره خیانت میکنه و به مقدسات توهین میکنه این ه نرپیشه ها ازش طرفداری میکنن البته بهتون بگم این چندتا هن ر پیشه همچین هم فیلم و سریال قشنگی بازی نکردند
  • علی CA ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    48 23
    یار دبستانی مال نوشین جعفری نیست. نویسنده آن هنوز فعال است و مینویسد. دلایل شما هم فقط احتمالات است و بی ارزش.
    • IR ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
      10 39
      چرت گفتی مگه فقط یه نفر اکانت میگردونه چند نفرن
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
      13 37
      اینکه نشد دلیل. ممکن است چند نفر به یک اکانت دسترسی داشته باشند
    • US ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
      10 32
      این اکانت‌ها چند تا ادمین دارن!!!!
  • IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۵
    4 20
    این خانمهای دعوت کننده .. چرا ذیل عنوان بهائیت ثبت نا کرده اند .. با یک تیر دو نشان زدهاند
  • ragen NL ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    42 10
    این اکانت هنوز فعاله بدون نوشین جعفری . باز اینا توهم زدن...
    • IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
      9 33
      از کجا فهمیدی چند تا ادمین ندارد؟
  • لبیک یا حسین ع IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    15 51
    این جمله رو از بچگی زیاد شنیدیم " هرکه با آل علی (ع) در افتاد ور افتاد " واینکه کسی که به امام معصوم توهین .هتاکی کنه بقین بدونید از لقمه حرام ارتزاق کرده یا یه جایی خوندم که حرامزاده است ونطفه اش ناپاکه وگرنه کی جرات داره با امام حسین ع این ابر آزاده جهان وجهان تا جهان است خون امام حسین ع جریان خواهد داشت تا ندای آزادگی امام حسین ع به تمام ازادگان جهان برسد انشاله وجای این اراذل واوباش در زباله دان تاریخ خواهد بود با عرعر برخی سلبریتی های خائن ودوستان افساد طلب ویاران خداجوی شان که در محرم 88 خیمه اباعبداله را به اتش کشیدن انشاله با یزید ومیرحسین محشور شوند
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۷
    18 38
    خداوندا پروردگارا تو را به حق حضرت زهرا (س) قسم,که هرچه توطئه علیه نظام و انقلاب فرزندان حسین (ع) میکنن,خودت به وسیله جوانان مومن و انقلابی خنثی کن.لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین (ع) است. یا حسین (ع)
  • علی اکبری IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۸
    4 2
    کمپین اعدام نوشین جعفری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس