کد خبر 989604
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۰
فعالیت‌های معارضانه نوشین جعفری در قالب وبلاگ یاردبستانی

امروزه بیش از هر زمانی نیاز است تا دستگاه های نظارتی و امنیتی با اخلال گران امنیت کشور برخوردی قاطعانه داشته باشند.

به گزارش مشرق، به تازگی لیستی از افراد در حمایت از یک متهم منتشر شده که در آن اسامی غیرشناخته شده بسیاری هم دیده می شود. این افراد در متنی حمایت خود را از نوشین جعفری، عکاس معلوم الحال بازداشت‌شده اعلام کردند؛ اتفاقی که نشان از بی سوادی و سیاست زدگی این قشر دارد، افرادی که خود را همه چیز دان می دانند.

پیش از این اقدام، حمایت برخی سلبریتی ها مانند مهناز افشار از نوشین جعفری که در چند روز اخیر بازداشت شده است، با واکنش تند کاربران فضای مجازی همراه شد.مهناز افشار که بارها از تروریست‌ها، افراد هنجارشکن و مجرم‌های سیاسی_امنیتی حمایت کرده بود با انتشار پستی در صفحه توئیرتش نوشین جعفری را تنها یک عکاس خوب و مهربان دانست و همسو با حساب‌ های کاربری برانداز علناً از او حمایت کرد و در این باره نوشت: «برای من همیشه او یک دختر مهربان و عکاس خوب بود و هست. کاش در این عجله کردن ها کمی ترمز کنیم و انصاف رو هم رعایت کنیم!»

اما انتشار این توییت با واکنش تند و انتقادی کاربران فضای مجازی همراه شد. سوال مهمی که در این واکنش‌ها از سوی کاربران فضای مجازی مطرح شده این است که علت حمایت برخی از سلبریتی‌های معلوم‌الحالی که بارها حمایت چندین باره از تروریست‌ها و افراد  ضدانقلاب را در کارنامه‌ خود دارند، چیست و چرا برخوردی با سلبریتی‌هایی که موجب تشویش اذهان عمومی در شبکه‌های اجتماعی می‌شوند و از متهمان سیاسی - امنیتی کشور حمایت می‌کنند، صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نوشین جعفری کیست و چرا اهالی سینما از بازداشت او به وحشت افتاده‌اند؟ +تصاویر

تکلیف امثال مهناز افشار که در سینما روشن است؛ نکته قابل تأمل آنجا است که در این بیانیه امضای افرادی به چشم می خورد که سال ها است با حضور در نهادهای دولتی، داشتن شغل های دولتی، گرفتن رانت های متعدد و... از جیب بیت المال ارتزاق کرده اند و اینک حامی متهمان در بازداشت شده اند! سوأل اساسی از این افراد این است شما که از جیب بیت المال ارتزاق کرده اید چرا به طرفداری از متهمان معلوم الحال بلند می شوید و با پزهای شبه روشنفکرانه قصد دارید چهره اپوزوسیون گرفته و علیه اقدامات برحق قضایی و امنیتی موضع بگیرید؟!

آقایان و خانم های سینماگری که از صدقه سر ارتزاق از بیت المال به جاه و مقام رسیده اید! فقط با کمی جستجو در فضای مجازی می توانید مشاهد کنید که نوشین جعفری در فتنه ۸۸ سابقه دستگیری دارد و در همان سال نیز کمپین حمایتی برای آزادی وی توسط حزب پان ایرانیست(!) تشکیل می‌شود! حمایت شما از این فرد معلوم الحال لکه ننگی در کارنامه سینمایی تان خواهد بود و موجب خواهد شد که در اذهان مردم فهیم و اندیشمند ایران اسلامی به افرادی دون پایه و سیاسی کار تنزل یابید.

امروزه بیش از هر زمانی نیاز است تا دستگاه های نظارتی و امنیتی با اخلال گران امنیت کشور برخوردی قاطعانه داشته باشند؛ چه لزومی دارد افرادی که براحتی ملعبه دست دشمنان مردم و اسلام می شوند امکان تداوم فعالیت در عرصه فرهنگ و هنر، آن هم از جیب بیت المال را داشته باشند؟! 

شایان ذکر است نوشین جعفری  هیچ گونه توهین به سران نظام مضایقه نکرده است و به نوعی به یک موتور لجن‌پراکنی در شبکه اجتماعی تبدیل شده بود.در نهایت باید متذکر شد در حالی که رسانه های ضدایرانی مانند بی بی سی فارسی، صدای آمریکا، من و تو و... به حمایت از این فرد معلوم الحال برخاسته اند و امثال احمد باطبی فتنه‌گر و درخواست‌کننده تحریم‌های ضدایرانی از آمریکا نیز برای حمایت از نوشین جعفری پستی در صفحه توییترش منتشر کرد!

به نظر می رسد حامیان این متهم خواسته یا ناخواسته دقیقا در مسیر تحریم کنندگان ملت بزرگ ایران نقش آفرینی می کنند و این امر در حالی که با پول همین مردم به شهرت رسیده اند، براستی به چنین افرادی چه عنوانی می توان اطلاق نمود؟

منبع: سینما پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    18 2
    اگه من بودم، هر متهمی که توسط سلبریتی ها حمایت بشه، حکم سنگین تری باید بگیره
  • FR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    10 4
    فقط اعدام
  • IR ۲۰:۲۶ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۲
    11 3
    باید برخورد جدی صورت بگیرد. تا این.اوباش ها.نخود هر آشی نشن
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    4 2
    توهینایی که این شیطان صفت ملعون به مقدسات کرده وحشتناکه باید اعدام بشه و با حامیانش به شدت برخورد بشه
  • IR ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    1 2
    از قیافه این دختر مهربان و عکاس خوب!! شر و شیطان صفتی میباره!
  • IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۳
    0 2
    جناب رییسی حتما حواسشون به شما اراذل مفتخور هست بهتره زیاد دور برندارید که پشیمون میشید!
  • علیرضا برزگرنیا IR ۰۷:۰۷ - ۱۳۹۸/۰۶/۱۷
    0 2
    ملت شریف و عزادار ایران تقاضای صدور حکم اعدام برای این جانور خبیث را دارند و برخورد شدید و قاطعانه با حامیانش .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس