کد خبر 983045
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۸
کربکندی

سرمربی اسبق تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:‌ تیم الاتحاد عربستان اگرچه قدرتمند است اما حریفی شکست‌ناپذیر نیست.

به گزارش مشرق، رسول کربکندی در مورد دیدار دوشنبه شب ذوب‌آهن ایران و الاتحاد عربستان گفت:‌ در بازی اول ذوب‌آهن شروع خیلی خوبی داشت و به گل هم رسید. اما در یک لحظه تمرکزش را از دست داده و گل مساوی را خورد. بعد از این گل الاتحاد تیم برتر مسابقه شد و بازی را در دست گرفت. در نیمه اول این الاتحاد بود که تیم برتر لقب گرفت.

بیشتر بخوانید:

ایرانی مرد روزهای سخت است

وی افزود: روی گل‌های تیم عربستانی مدافعان و دروازه‌بان ذوب‌آهن خوب عمل نکردند. در نیمه دوم هم ذوب‌آهن بازی بهتری را به نمایش گذاشت اما عمق دفاع این تیم آسیب‌پذیر نشان داد و حتی یکی دو موقعیت تک به تک هم به مهاجمان حریف داده شد که خوشبختانه تبدیل به گل نشد ولی روی یک کرنر ذوب‌آهن گل ساده‌ای را دریافت کرد آن هم در حالی که از نظر عددی تعداد بازیکنان ذوب‌آهن در محوطه جریمه تعداد بازیکنانش بیشتر از حریف بود.

کربکندی تصریح کرد: باخت دو بر یک در خانه حریف بد نیست. اکنون هر دو تیم از هم شناخت بیشتری پیدا کردند و به دنبال رفع نقاط ضعف خود هستند. الاتحاد در بازی رفت فضاهای کناری زمین را به راحتی در اختیار بازیکنان ذوب‌آهن قرار می‌داد اما ارسال های بازیکنان ذوب‌آهن بد بود. از سوی دیگر ذوب‌آهن هم باید عمق دفاعش را ترمیم کند. 

وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن شانس صعود دارد، گفت: الاتحاد تیم قدرتمندی است اما حریفی که شکست‌ناپذیر نیست به شرط آنکه ذوب‌آهن بهتر بازی کند.

سرمربی اسبق ذوب‌آهن افزود: ذوب‌آهن در ابتدا نباید گلی دریافت کند تا اندوخته بازی رفت را از دست ندهد و فکورانه بازی کند تا حریف را شکست بدهد. هرچند بازی در هوای گرم قطر به سود بازیکنان عربستانی است و آنها در چنین هوایی  شرایط بهتری خواهند داشت. در بازی رفت هم وضعیت  آب و هوایی همین گونه بود ذوب‌آهن بازی بسیار سختی را پیش‌رو دارد اما می‌تواند به مرحله بعدی صعود کند به خصوص اینکه در مرحله گروهی نیز تیم‌های عربستانی را به خوبی شکست داده است. بازی فرداشب هنر دو مربی دو تیم را نشان خواهد داد و مربی که آنالیز بهتری از حریف داشته باشد شانس بیشتری برای پیروزی خواهد داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس