کد خبر 9816
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۳

درحالي که در روزهاي گذشته، مسلمانان جهان يکپارچه بر عليه اقدام توهين‌آميز افراطيون آمريکايي مبني بر اهانت و جسارت به قرآن کريم متحد شده‌اند و با برگزاري راهپيمايي‌هاي متعدد و ايجاد کمپين‌هاي گسترده، خشم خود را نسبت به اينگونه اقدامات ضداسلامي بيان کرده‌ان

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، سايت "بالاترين" که به عنوان اصلي‌ترين سايت حامي جريان فتنه 88 و از عوامل دامن زدن به اغتشاشات و آشوب‌هاي خياباني سال گذشته شناخته مي‌شود، يکي از لينک‌هاي اصلي صفحه ابتدايي خود را به انتشار اين تصاوير توهين‌آميز درباره اسلام اختصاص داده و مطالب گستاخانه اي را نيز درباره شخصيت نوراني رسول‌الله منتشر کرده است.
همراهي ساير کاربران اين سايت و حاميان ميرحسين موسوي با اين مطلب موهن هم نشان از استقبال آنان از اين لينک و توهين به اسلام و پيامبر گرامي آن است؛ اقدامي که چند سال پيش توسط يک کاريکاتوريست دانمارکي نيز صورت گرفت و با واکنش خشمگينانه بيش از 5/1 ميليارد مسلمان جهان روبرو شد.
البته اين افراد پيش از اين هم از اهداي جايزه به کاريکاتوريست هتاک دانمارکي استقبال و حمايت کرده بودند و آن را نشانه وجود آزادي بيان و دموکراسي در اروپا دانسته بودند!
اين اقدام سخيف و دردناک درحالي از سوي حاميان جريان فتنه صورت گرفته که فعالان سياسي تاکنون بارها نسبت به ماهيت واقعي اين جريان که ادعاي اصلاح‌طلبي و پيروي از آرمان‌هاي اسلام و انقلاب اسلامي را دارد، هشدار داده‌اند.
اين هشدارها به همراه اقدامات ضداسلامي حاميان آقايان موسوي و کروبي نظير آتش زدن خيمه امام حسين (ع) در روز عاشوراي 88 سبب نفرت عمومي از اين جريان شد؛ تا جايي که ده ها ميليون نفر از مردم در راهپيمايي گسترده و ده‌ها ميليوني روز 9 دي از سران فتنه ابراز برائت کردند.
گفتني است کارشناسان معتقدند حرمت‌شکني مقدسات مسلمانان يکي از اصلي‌ترين عوامل مرگ اين جريان و به محاق رفتن آن بوده است و تلاش‌هايي که در راستاي احياي آشوب‌هاي خياباني صورت گرفته نيز به دليل روشن شدن ماهيت ضداسلامي اين جريان، تاثيرگذار نخواهد بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس