زیدان و بیل

سرمربی رئال مادرید نسبت به گلف بازی کردن مهاجم ولزی در زمان برگزاری دیدار تیمش مقابل تاتنهام واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، رئال مادرید چهارشنبه شب در رده بندی آئودی کاپ توانست ۵ بر ۳ فنرباغچه را شکست دهد و علاوه بر کسب عنوان سومی پس از چند بازی دوستانه پیش فصل پیروز شود. زین الدین زیدان پس از بازی گفت: بارها با سیستم ۲-۴-۴ بازی کردیم اما در حقیقت روش بازی مان ۱-۱-۴-۴ است تا هافبک تهاجمی مان آزادانه عمل کند. در این بازی ایسکو این نقش را داشت و در بازی سه شنبه ادن هازارد. برخی از بازیکنان‌مان را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم. هدف ما تغییر در برخی از روش ها است چون گاهی به آن نیاز می شود و ما این کار را انجام دادیم.

گرت بیل در جریان دیدار رئال مادرید و تاتنهام در اسپانیا در حال گلف بازی کردن بود. مهاجم ولزی به دلیل مشکلات جسمانی تیم را در آلمان همراهی نکرد. سرمربی فرانسوی درباره این موضوع گفت: نمی دانم گلف بازی می‌کرد یا نه. به من چیزی گفتند که مطمئن هستم گذشته است. من اینجا با بازیکنانم هستم و نمی خواهم درباره آن موضوع صحبتی کنم. امیدوارم بیل در مادرید تمرین کرده باشد. ما اینجا هستیم و به تیم فکر می‌کنیم.

سرمربی رئال مادرید افزود: شرایط را پس از بازگشت بررسی می‌کنیم. من نمی‌توانم از یک بازیکن بخواهم کاری را انجام دهد. او باید خودش وظایفش را انجام دهد. کاری که در مادرید انجام داده است را بررسی می کنیم. نمی خواهم وارد زندگی خصوصی اش شوم. فکر می‌کنم تمریناتش را انجام داده است. نمی توانم بگویم بی احترامی بوده است. نمی‌توانید مرا در شرایطی قرار دهید که خواهانش نیستم. بیش از این دیگر درباره این موضوع صحبت نخواهم کرد.

رئال مادرید در اغلب بازی های دوستانه پیش فصل در دقایق نخست دروازه‌اش باز شده و یا در ۹۰ دقیقه بارها گل دریافت کرده است. زیدان در مورد وضعیت خط دفاعی تیمش اظهار کرد: باید برای آن راه حلی پیدا کنیم. باید تمرین کنیم. من برای بازیکنانم می میرم. می‌دانم که رو به جلو حرکت خواهیم کرد. فصل خیلی خوبی را رقم خواهیم زد. هیچ کس دوست ندارد سه گل دریافت کند اما نکته مثبت پیروزی است. با پنج گل پیروز این دیدار شدیم. می توانست تعداد گل ها بیشتر شود.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس