کد خبر 980405
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۱
رئال مادرید 3-7 اتلتیکومادرید (پوکر دیگو کاستا)

رئال مادرید در تابستان 2019 در پنج مسابقه 16 گل دریافت کرد.

به گزارش مشرق، تابستان 2019، بدترین پیش فصل رئال مادرید در طی چهار دهه اخیر محسوب می شود.

شکست 7-3 رئال مادرید مقابل تیم همشهری در آمریکا، به نوعی یادآور شکست سنگین 9-1 این تیم مقابل بایرن مونیخ در تابستان 1980 بود. و حالا بعد از چند بازی و گذراندن تابستان 2019، شباهت های بیشتری بین این تابستان و تابستان سال 1980 شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید:

افشاگری پویول درمورد رئال مادرید

رئال مادرید تا به اینجا، در تابستان 2019 در پنج مسابقه دوستانه، آمار ضعیف 16 گل خورده را به جای گذاشته است. بیش از سه گل در هر مسابقه. اگر رئال مادرید در دو بازی بعدی خود مقابل رم یا سالزبورگ که در روزهای هفتم و یازدهم آگوست برگزار می شود، باز هم گلی دریافت کند، آن وقت با رکورد 17 گل خورده در بازی های پیش فصل تابستان 2019 برابری خواهد کرد.

رئال مادرید حتی در دیدار مقابل فنرباغچه هم که در امر گلزنی خوب عمل کرد و به پنج گل رسید، سه گل دریافت کرد. آنها در طول پیش فصل، هیچ کلین شیتی به ثبت نرسانده اند و به نظر می رسد مشکل دروازه‌بان‌ها هم نیستند، چرا که هر سه دروازه بان فرصت بازی پیدا کردند.

اگر به آمار فصول اخیر نگاه کنیم، رئال مادرید در فصل 2017-2018 در بازی های دوستانه، در پنج مسابقه ده گل دریافت کرد و یک فصل قبل تر از آن نیز، در بازی های دوستانه خود در چهار بازی هشت گل خورده بود.

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس