کد خبر 1139166
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰
لیگ برتر انگلیس| صعود تاتنهام به رتبه دوم با شکست برایتون/ بیل گلزنی کرد، جهانبخش باز هم غایب بود

سرخیو رگیلون ستاره تازه به خدمت گرفته شده تاتنهام فاش ساخت که در زمین تمرین این باشگاه برای گرت بیل سوراخ گلف تعبیه شده است.

به گزارش مشرق، گرت بیل تابستان امسال و پس از دو سال کشمکش با زین الدین زیدان و هواداران رئال از این باشگاه به صورت قرضی جدا شد و به تاتنهام بازگشت.

رسانه های اسپانیایی در یک سال اخیر بارها گرت بیل را به بی توجهی به فوتبال و تمرینات متهم کرده بودند و دلمشغولی های او به ورزش گلف را زیر سوال می بردند.

جالب اینکه باشگاه تاتنهام برای جلب رضایت گرت بیل در قسمت هایی از زمین تمرین برای وی سوراخ های گلف تعبیه کرده است.

این را سرخیو رگیلون فاش ساخت. مدافع چپی که همراه با بیل تابستان از رئال به تاتنهام پیوست. او در مورد بیل به مارکا گفت:« گرت اینجا در تاتنهام شاد و خوشحال است. به خصوص مساله زبان را در این مورد مهم می دانم. البته که بیل اسپانیایی را راحت حرف می زند اما اینجا راحت تر با اطرافیانش ارتباط برقرار می کند و از این حیث همه چیز مطابق میل اوست.»

رگیلون ادامه داد:« چیزی که بیش از همه شگفت زده ام کرده، دیدن سوراخ های گلف در زمین تمرین به خاطر گرت بیل است. اصلا برایم باورکردنی نبود.»

رگیلون در مورد کار با مورینیو گفت:« عالی. او یک انسان صادق است و یک مربی نابغه. از چنین مربیانی که همیشه توقع بالایی از بازیکن دارند، خوشم می آید. الان او را خوشحال می بینم و امیدوارم کسی عصبانی اش نکند.»

عدم تمدید راموس با رئال:« من جای سران رئال باشم، به راموس پیشنهاد ۵ ساله می دهم. امیدوارم او در رئال بازنشسته شود.»

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس