کد خبر 980433
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
کوبو

درخشش فوق تصور کوبو در تور پیش فصل رئال مادرید باعث شده تا در مورد شیوه استفاده از این پدیده ژاپنی، تردیدهایی به وجود بیاید.

به گزارش مشرق، به نقل از مارکا، تور پیش فصل رئال که با نتایج ناامیدکننده همراه بود، یکی دو نکته مثبت بیشتر با خود به همراه نداشت که بدون شک یکی از آنها درخشش تاکه فوسا کوبوی ژاپنی بود. ستاره ای 18 ساله که به مسی ژاپنی معروف است، هر زمان که برای رئال به میدان رفت، روند بازی را تغییر داد و چشم ها را به خود خیره کرد.

استراتژی اولیه رئال در مورد کوبو استفاده از او در تیم دوم باشگاه بود اما درخشش کوبو از یک سو و مصدومیت شدید آسنسیو از سوی دیگر باعث شده تا حالا تردیدهایی در این مورد ایجاد شود. برخی معتقدند که کوبو از تجربه لازم برای حضور در تیم اول رئال برخودار نیست اما تقریبا همه در رئال بر این نکته اذعان دارند که او در همین سن اندک نیز یک ستاره است.

بیشتر بخوانید:

بدترین پیش فصل رئال در 39 سال اخیر

هر اندازه زیدان در پاسخ به سوالات در مورد گرت بیل و خامس انعطاف پذیر نشان نداده اما وقتی از او در مورد کوبو سوال می شود، لبخند به چهره او بر می گردد. زیدان روز گذشته و در نشست خبری پس از بازی با فنرباغچه در مورد کوبو گفت که ایده اولیه در مورد او همچنان پابرجاست اما در حال حاضر تنها دلیل اینکه کوبو برای تیم دوم رئال به میدان خواهد رفت، به مساله غیراروپایی بودن او بر می گردد.

وینیسیوس، میلیتائو و فده والورده بازیکنان خارج از حوزه اروپای رئال هستند و طبق قوانین، هر تیم لالیگایی از سه بازیکن با پاسپورت غیر اروپایی می تواند در فهرست 18 نفره خود استفاده کند. گفته می شود والورده به زودی پاسپورت اروپایی دریافت خواهد کرد تا فضا برای یک بازیکن دیگر در رئال باز شود. این بازیکن می تواند رودریگو گوئس برزیلی باشد یا کوبوی ژاپنی.

رئال موفق شد در راه جذب کوبو، بارسا را شکست دهد و هدف سران باشگاه این است که کوبو خیلی زود به تیم اول باشگاه برسد اما همین حالا پیشنهادات متعددی برای قرض گرفتن کوبو رسیده است. رئال وایادولید با مالکیت رونالدو برزیلی، یکی از این باشگاه هاست.

زیدان یک هفته فرصت دارد تا تصمیم نهایی خود در مورد کوبو را بگیرد. اینکه او به تیم دوم برود که بسیاری معتقدند برای او کوچک است یا به تیم اول راه یابد که آنجا فعلا مشکل پاسپورت وجود دارد یا اینکه یک فصل قرضی راهی تیمی دیگر شود.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس