کد خبر 980079
تاریخ انتشار: ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۱
کلاهبردار ۱۵ میلیاردی فروش وام در دام قانون

فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری فردی که با وعده فروش وام در فضای مجازی ۱۵ میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار "سیدمحمود میرفیضی" گفت: در پی وصول مرجوعه‌ای قضائی مبنی بر وقوع چندین فقره کلاهبرداری توسط گردانندگان یک وبسایت که به منظور امور خدماتی تشکیل شده بود، موضوع در دستور کار پلیس فتا این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: کارآگاهان پلیس فتا با کارشناسی‌های انجام شده و اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی گردانندگان این وبسایت شدند.

بیشتر بخوانید:

سردارمیرفیضی، تصریح کرد: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران گرداننده اصلی این وبسایت که با اقدامات متقلبانه و با وعده فروش وام از ۲۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از شهروندان در سراسر کشور کلاهبرداری کرده بود را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با بیان این که در بازرسی از خودرو و محل اختفای متهم در یکی از ویلاهای تفریحی شهرستان محمودآباد، چندین دستگاه تلفن همراه و یک دستگاه لپ تاپ نیز کشف شد، اظهار داشت: متهم به تبلیغ وب سایت و فروش وام در سایر سایت‌های خرید و فروش کالا از یک سال گذشته تاکنون اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کلاهبرداری ۱۵ میلیارد ریالی متهم، گفت: تاکنون ۱۲ نفر از مال باختگان در سراسر کشور شناسایی شدند.

سردار میرفیضی همچنین خاطرنشان کرد: متهم که تحت تعقیب پلیس آگاهی استان فارس و پلیس فتا استان‌های خراسان رضوی و آذربایجان شرقی نیز بوده، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس