کد خبر 979667
تاریخ انتشار: ۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۳
ماکالی کریسانتوس

یک سایت نیجریه‌ای در گزارشی به بازیکنانی پرداخت که می‌توانستند ستاره شوند اما افول کردند. نام مهاجم جدید ذوب‌آهن نیز در این فهرست دیده می‌شود.

به گزارش مشرق، به نقل از ساکرنت نیجریه، فوتبال در نیجریه دوباره در حال رشد و صعود است و بازیکنان زیادی از این کشور، خودشان را در فوتبال اروپا نشان می‌دهند. در این بین بازیکنانی نیز بودند که بعد از درخشش ابتدایی از آن جایگاه فاصله گرفتند و نتوانستند برای تیم ملی نیجریه به میدان بروند.

ماکالی کریسانتوس، مهاجمی که اخیرا به ذوب آهن پیوسته، یکی از همین بازیکنان است. او در سال ۲۰۰۷ در جام جهانی نوجوانان در کره جنوبی توانست با ۷ گل زده آقای گل شود و تیمش را به قهرمانی برساند. او توانست در آن دوره بالاتر از بازیکنانی چون ادن هازارد (بلژیک)، ویکتور موسی (انگلیس)، تونی کروس (آلمان)، دنی ولبک (انگلیس) و یوهان ام‌ویلا (فرانسه) قرار بگیرد.

بیشتر بخوانید:

آذری: از داخل ذوب‌آهن را خلع سلاح کردند

حالا در حالی که تونی کروس با آلمان قهرمان جام جهانی شد و ادن هازارد یکی از بهترین بازیکنان دنیاست، ماکالی کریسانتوس بعد از حضور در لاس پالماس در لیگ دسته دو اسپانیا راهی ذوب‌آهن شد و حالا فقط یک سونامی می‌تواند او را به تیم ملی نیجریه برساند.

در این گزارش به جز کریسانتوس از بارتولومئو اوگبچه، استنلی اوکورو (مسی کوچک) و رابیو ابراهیم هم نام برده شده است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس