خسرو شهراز

بازیگر سریال گاندو گفت: در این سریال در نقش شهیدی، بازجوی امنیتی هر لحظه حس می‌کردم که به جای تک تک مردم ایران هستم.

به گزارش مشرق، خسرو شهراز در مراسم تقدیر از عوامل سریال گاندو که پس از اقامه نماز جمعه این هفته قم در مصلی قدس برگزار شد، اظهار داشت: از اینکه در این جمع هستم خوشحالم و به خود می‌بالم که با کار سریال گاندو، ملت ایران با رسانه ملی آشتی کردند.

بیشتر بخوانید:

تسخیر نفتکش انگلیسی محبوب‌ترین خبر بعد از گاندو

ایفاگر نقش بازجوی امنیتی در سریال گاندو، گفت: ایران اسلامی مردمی با اعتقاد، صبر و شریفی دارد و در این سال‌ها برخی به ما دروغ گفتند و ما آن را به حساب نظام گذاشتیم اما گاندو نشان داد که مقصر اصلی کیست و سال‌ها است که ملت ایران با مشکلات زیادی مواجه است و گاندو این ریشه این معضلات را واکاوی کرد.

شهراز گفت: در نقش شهیدی بازجوی امنیتی هر لحظه حس می‌کردم که به جای تک تک مردم هستم و به نمایندگی از ملت بازی کردم و اینکه چرا ملت با تمام این امکانات امروز دچار مشکلاتی شده است را می‌خواستم جویا شوم.

وی با تقدیر از کارگردان سریال گاندو، گفت: امیدوارم در آینده گاندو بتواند مصادیق دیگری در عرصه نفوذ را به ملت ایران بشناساند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    1 15
    پس پولی نگرفتی ؟ بخاطر پول نبود نه ؟
    • IR ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
      9 0
      اگر صد برابر دستمزدي كه به آقاي شهراز و ساير عوامل و بازيگران غيرتمند اين سريال پرداخت شده, به بسياري از هنرپيشه هاي بي سواد بي جنبه وبي ظرفيت كه زرق و برق ظاهري غربيها چشم و دلشان را كور كرده و حاضرند براي قدم زدن در خيابانهاي اروپا و آمريكا تن به هر خفت و خواري و خيانتي بدهند, پرداخت بشه حاضر نيستند در فيلمهايي مثل گاندو كه نقش بسزايي در آگاهي بخشي به جامعه در خصوص خط نفوذ و حاميان داخلي و خارجي آن دارند ,بازي كنند.
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    21 0
    واقعاً از شما متشکریم. از اینکه چهره جاسوسان وابسته به جناح و مسئول خاصی را افشا کردید کارتان خیلی با ارزش است.
  • علی IR ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    4 0
    آفرین تو صنف شما آدم بی همه چیز و وطن فروش زیاده و هر کسی هم این نقش ها رو قبول نمیکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس