کد خبر 978500
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
دهکردی

بازیگر سریال گاندو با بیان اینکه همه مردم این سرزمین حتی منتقدان پای سریال ما نشستند گفت: علت محبوبیت این سریال تنها واژه صداقت است و امروز جامعه ایران یکپارچه و یکصدا تمنای صداقت دارد.

به گزارش مشرق، پیام دهکردی در تجمع بزرگ روحانیون، فرهیختگان و مردم انقلابی قم در حمایت و تقدیر از عوامل فیلم گاندو و سربازان گمنام امنیت و اقتدار جمهوری اسلامی که با حضور بازیگران فیلم و مسئولین موسسه شهید آوینی، پس از نماز جمعه امروز قم در مصلی قدس برگزار شد، اظهار کرد: زمانی که این نقش قرار شد خلق شود از خدا خواستم کمکم کند بتوانم نه نقش جیسون رضاییان که خیانتش به سرزمین آشکار است بلکه نقش بسیاری از مدیران دزد خیانتکاری که فرار کردند یا هنوز هستند را افشا کنند و برای وطنی که سال‌ها زخم خیانت‌ها را دیده و می‌بیند خدمت کنم.

بیشتر بخوانید:

پویش چهارهزار نفری برای تولید «گاندو

عکس/ تقدیر از عوامل سریال گاندو در نماز جمعه قم‎

وی تصریح کرد: خداوند را شاکرم رسانه ملی بازگشتی رسانه‌گونه به تعریف رسانه ملی داشت و باید سجده شکر بگذاریم که اینهمه جذب حداکثری با گفتمان سریال گاندو اتفاق افتاده است.

بازیگر سریال گاندو با بیان اینکه همه مردم این سرزمین حتی منتقدان پای سریال ما نشستند خاطرنشان کرد: علت محبوبیت این سریال تنها واژه صداقت است و امروز جامعه ایران یکپارچه و یکصدا تمنای صداقت دارد و اگر مسیر صداقت تداوم یابد روز به روز متعالی تر زندگی خواهیم کرد و اگر بی صداقتی جایگزین آن شود خسران خواهیم داشت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    10 2
    هی داد زدیم اصلاحاتی ها یا نفوذی هستند یا در های نفوذ اند بالاخره گاتدو زد به هدف -لینوکس شد عامل محبوب شدنش
  • IR ۰۱:۱۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    6 0
    دولتیهااگه ریگی به کفش نداشتند جلوی باز پخش را نمیگرفتند وبودجه صداوسیما راتحریم نمیکردند ما کی شاهد محاکمه خائنین به وطن هستیم اقای ریسی فقط شعار دادید داد ملت را از دزدان بیت المال وخائنین به وطن بگیرید
  • IR ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    12 1
    لعنت بر جاسوسان وطن فروش مخصوصا اون اشناهاشون
  • IR ۰۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    13 1
    درود بر تائیدکننده و تصویب کننده مالی و نویسنده خوش‌ذوق و کارگردان توانا و بازیکنان عاشق فیلم ارزشمند گاندو باد و تشکر از سیمای جمهوری اسلامی که نشان داد ملی است وبه طبقه‌ای خاص تعلق ندارد.
  • IR ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    2 0
    احسنت.موفق باشید.
  • IR ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    0 0
    گاندو واقعا حرف دل مردم بود که اگر نبود دولت بودجه صدا و سیما را به خاطر این سریال گرو نمی گرفت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس