کد خبر 977925
تاریخ انتشار: ۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۴
"گاندو" پربیننده‌ترین سریال تلویزیونی شد/قدرت نیرو‌های امنیتی مهم‌ترین پیام سریال از نگاه مخاطب

با توجه به هجمه‌های ناجوانمردانه به عوامل تولید و پخش «سریال گاندو»، فراخوان شرکت در پویش مطالبه تولید «گاندو 2» اعلام شد.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - پس از نامه 200 خانواده شهید در حمایت از تولید سری جدید مجموعه تلویزیونی «گاندو» موجی از پیوستن اقشار مختلف مردم به این پویش شکل گرفته به صورتی که با گذشت بیش از10 روز از اعلام فراخوان شرکت در پویش تولید «گاندو 2» تعداد شرکت کنندگان در این پویش به مرز چهار هزار نفر رسیده است.

بیشتر بخوانید:

خانواده‌های شهدا خواستار ساخت فصل دوم سریال «گاندو» شدند

با توجه به هجمه‌های ناجوانمردانه به عوامل تولید و پخش «سریال گاندو»، فراخوان شرکت در پویش مطالبه تولید «گاندو 2» اعلام شد که با گذشت 10 روز از اعلام آن تعداد شرکت کنندگان در این فراخوان سراسری به چهار هزار نفر رسیده است.

نکته جالب حضور شرکت کننده‌هایی از سراسر ایران و کشورهای اروپایی و آمریکایی است. در این میان موضوعی که بیش از هرچیزی به چشم می‌خورد تنوع مشاغل شرکت کنندگان شامل کارگر، راننده، دانشجو، طلبه، تاجر، پزشک، مهندس و حتی خانه‌دار است.

عموم مردم و علاقمندان همچنان می‌توانند همراهی خود را با نامه خانواده معظم شهدا درباره ساخت قسمت دوم سریال گاندو را به آدرس https://eitaa.com/gwando2 اعلام و متقاضی تولید سری دوم این سریال شوند.

مخاطبان و علاقمندان برای مشارکت در این پویش فقط کافی است تا نام کامل، نام شهرستان، نام شهر یا روستا و عنوان شغل خود را طبق الگوی زیر در پیام‌رسان‌های «ایتا» یا «بله» به آیدی @eyvan_admin  ارسال کنند.

گفتنی است، درصد قابل توجهی از شرکت کنندگان در پویش از خانواده شهدا هستند و این پویش در ادامه نامه خانواده شهدا در اعلام حمایت از تولید سریال «گاندو» است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • بهار IR ۰۷:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    10 0
    باتشکرازعوامل گاندو ولطف کنید گاندو ۲ وفیلم وسریالهایی نظیر گاندو تولید کنید مابیصبرانه مشتاقیم سپاسگذارم
  • ماهی abdi IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    7 1
    سریال فوق العاده بی نظیر توفیق تمام دست اندرکاران رو از خداوند خواهانیم درصورت امکان گاندو ۲ رو هم به تصویر بکشید
  • علیرضا IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    6 0
    باگاندوی ۲موافقیم..یه فیلم‌ خوب ساخته میشه اونم‌بخان‌ جلوشو بگیرن‌ نامردیه..موافق موافق
  • IR ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    7 0
    سلام خداقوت .از رسانه ملی میخواهیم سریال گاندو قسمت دوم را پخش نماید .ممنون
  • رسول شولایی IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۳
    1 0
    بله
  • نرگس گودرزی IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    3 0
    سریال گاندو داستان تلخ اما واقعی.واقعیت همیشه تلخه
  • علی IR ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    3 0
    بسیار عالی بود ممنون از همه عوامل سریال گاندو. مشتاقیم فصل دوم این سریال هم ساخته شود و مردم واقعیت ها و ارزش کار شهدا که برای امنیت این کشور زحمت می کشند به‌تصویر ببینند.
  • نیما اصغری IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۴
    4 0
    بابخش گاندودو موافقم
  • IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۵
    2 0
    با سلام بی صبرانه منتظر. فصل دوم سریال گاندو هستم.. من الله التوفیق
  • IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
    3 0
    سریال گاندواقتداروضربات سازمان اطلاعات سپاه،به افسران اطلاعاتی سیاوموسادکه ازرئیس موساداز۴۰سانتی عکس گرفته وmi6 انگلیس رابه نمایش گذاشت.که سیاوموسادوانگلیس برای آزادی جیسون رضائیان وافسران اطلاعاتی حاضربپرداخت مبلغی به اندازه۱۲۰جنگندهf16و۸پهپهادپیشرفته ترایتون شدندکه بعضیهاداستان راتخیلی میدانستند.
    • محمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۶
      2 0
      درودخدابرسربازان گمنام امام زمان عج سازمان اطلاعات سپاه هفتمین سرویس اطلاعاتی برتردنیاکه ضربات زیادی به افسران اطلاعاتی سیاوموسادوانگلیس واردکردهوجاسوسان زیادی رادستگیرکرده که مظلومانه هیچ کدام رسانه ای نشده اند.سربازان گمنام امام زمان عج سازمان اطلاعات سپاه درسایه امام زمان عج ورهبری امام خامنه ای مدظله باشید.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس