آمادگی وزارت دفاع برای کمک به خودروسازی

وزیر دفاع، پشتیبانی و نیروهای مسلح از اعلام آمادگی این وزارتخانه برای کمک به صنعت خودروسازی کشور خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از صدا و سیما؛ امیر سرتیپ حاتمی پس از پایان جلسه امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در جمع خبرنگاران گفت: وزارت دفاع به وزارت صنعت، معدن و تجارت در زمینه همکاری و مساعدت در بخش خودروسازی اعلام آمادگی کرده است.

بیشتر بخوانید

مشکل تولید خودروهای ناقص چگونه حل می‌شود؟

وزیر دفاع افزود: اگر خارجی‌ها برای همکاری در این بخش از کشور ما رفتند صنایع دفاعی کشور از فناوری و علم و دانش خوبی برخوردار است و ما آماده هستیم در بخش خودروسازی هر جا که نیاز به فناوری در این صنعت وجود داشته باشد با وزارت صنعت همکاری کنیم.

وی گفت: خوشبختانه امروز ارتباط و اتصال خوبی میان وزارت دفاع و صنعت برقرار شده است و بخش قابل توجهی که قبلاً توسط خارجی‌ها تأمین می‌شد امروز دراختیار خودمان است و آن را دراختیار خودروسازان قرار می‌دهیم.

وزیر دفاع همچنین با اشاره به حضورش در جلسه عصر امروز کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: این جلسات به شکل مرسوم و هر فصلی درکمیسیون امنیت ملی تشکیل می‌شود و بنده آخرین وضعیت و تحولات دفاعی کشور و اقدامات، برنامه‌ها و پیشرفت‌ها را به نمایندگان در قالب گزارشی ارائه می‌کنم.

امیر حاتمی گفت: همچنین امروز به سؤالات و موضوعاتی که از سوی نمایندگان عضو این کمیسیون پرسیده شده بود در حد امکان و مقدوریت پاسخ دادم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    12 0
    این خودرو سازان میلی به بومی کردن ندارن سودشون در وطنفروشیه
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    5 0
    اگر خودروسازان پای کار بیایند خیلی خوب است
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    9 1
    مسئولین فعلی خودروسازی خائن به کشور و مردم هستند.رهبری و مسئولین انقلاب نباید افسار این صنعت رو بدن به دست یه مشت دنیاپرست که فقط بفکر پر کردن جیب خودشون هستند.ضربه ای که انقلاب داره از این خودروسازها میخوره قابل جبران نیست
  • IR ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    0 0
    ورود وزارت دفاع به یک صنعتی که در آن امکانات لازم را ندارد فقط باعث آبرو ریزی وزارت دفاع می شود. وزارت دفاع امکانات و تجهیزات تولید انبوه روزی بالای 3000 با قابلیت اطمینان بالا را ندارد. مگر اینکه به وزارت دفاع یک بودجه 100 هزار میلیارد تومانی ویژه این کار اختصاص یابد که لازمه آن کشیدن مالیات 400 درصدی روی سیگار و ذغال و قلیان و توتون هست. آقای دولت اگر این مالیات را اعمال بکنی 30 هزار میلیارد تومان از هزینه های وزارت بهداشت هم کاهش می یابد. اگر این کار را نکنی یا معتادی یا خائنی.
  • IR ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۵
    0 0
    رهام سایپا چی شد ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس