امیر حاتمی

تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و وزارت راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تأمین یکصد هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح به امضا رسید.

به گزارش مشرق، امیر حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در مراسم امضا تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی با موضوع ساخت و تأمین یکصد هزار واحد مسکونی برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح این تفاهم‌نامه را در راستای اجرای منویات فرماندهی معظم کل قوا و سیاست‌های حمایتی دولت و همچنین اهمیت موضوع مسکن در اقتصاد خانواده و رونق تولید و اشتغال برشمرد و اظهار کرد: تمامی کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح و سازمان ها موسسات و شرکت‌های وابسته به نیروهای مسلح شامل این تفاهمنامه خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

وام ۱۰۰ میلیونی به ارتشی‌ها پرداخت می‌شود

وی مدت زمان اجرای این پروژه از سوی وزارت راه را سه سال اعلام کرد و گفت: با توافق طرفین این مدت قابل تمدید خواهد بود.

بر اساس این توافق نامه، شناسایی و معرفی کارکنان و بازنشستگان فاقد مسکن واجد شرایط به وزارت راه به عهده وزارت خانه دفاع است.

همچنین از ظرفیت‌های قرارگاه‌های سازندگی و شرکت های نیروهای مسلح و پیمانکاران دارای صلاحیت جهت مشارکت و ساخت استفاده خواهد شد.

در این تفاهم‌نامه مقرر شد، تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت، استفاده از منابع مالی در اختیار نیروهای مسلح، منابع مالی سازندگان و سرمایه‌گذاران ایجاد خط اعتباری به منظور روش‌های تأمین منابع مالی این پروژه در نظر گرفته شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس