کد خبر 971891
تاریخ انتشار: ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۳
فریبا محمدیان

به نظر می‌رسد بعد از گذشت حدود ۷ ماه، وزیر ورزش گزینه جدیدی را برای معاونت امور بانوان دارد.

به گزارش مشرق، قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها در فدراسیون‌های ورزشی و وزارت ورزش آذرماه سال گذشته اجرایی شد که براساس همین قانون فریبا محمدیان معاون امور بانوان وقت وزارت ورزش کنار رفت و وزیر ورزش و جوانان در حکمی زهرا موسوی را به عنوان سرپرست امور بانوان معرفی کرد.
بیشتر بخوانید:

با وجود ابلاغ قانون و انتخاب سرپرست برای امور بانوان، فریبا محمدیان از ۲۴ ساعت بعد در محل کارش حاضر شد و این حضور تا امروز هم همچنان ادامه دارد. البته حضور محمدیان در وزارت ورزش فیزیکی نیست و وی در بسیاری از امور دخالت مستقیم دارد و تصمیم‌گیری می‌کند.

* پایان دوره سرپرستی معاونت بانوان

محمدیان که پیش از حضورش در وزارت ورزش، ریاست فدراسیون اسکیت را برعهده داشت، با وجود بازنشسته بودن از سوی کمیته ملی المپیک به عنوان نماینده برای حضور در کمیسیون زنان شورای المپیک آسیا معرفی شد اما این موضوع انتقادات زیادی را از سوی اهالی ورزش به دنبال داشت به طوری که مسئولان کمیته ملی المپیک تصمیم گرفتند نمایندگان ایران را بار دیگر مورد بررسی قرار دهند. بعد از این اتفاقات بود که فرهادی‌زاد جایگزین محمدیان به عنوان نماینده ایران در کمیسیون زنان و ورزش معرفی شد.

با راه افتادن این هجمه‌ها، محمدیان از گزینه کمیته ملی المپیک کنار رفت اما فعالیت خود را در وزارت ورزش همچنان ادامه داد تا جایی که شنیده می‌شود از امکانات و حمل و نقل دولتی هم برای تردد در وزارت ورزش استفاده می‌کند. محمدیان با توجه به ابلاغ قانون منع بکارگیری بازنشسته‌ها شکایت خود را به مقامات ذیربط ارسال کرد اما راه به جایی نبرد تا وزیر ورزش به فکر گزینه دیگری برای این پست باشد. حالا به نظر می‌رسد دوره سرپرستی معاونت بانوان به پایان رسیده است.

* فرهادی‌زاد جایگزین محمدیان می‌شود؟

بعد از گذشت حدود ۷ ماه از سرپرستی معاونت امور بانوان وزارت ورزش حالا خبرهای جدیدی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه قرار است مهین فرهادی‌زاد جایگزین محمدیان در معاونت امور بانوان شود. فرهادی‌زاد سابقه طولانی در ورزش دارد و به عنوان رئیس کمیسیون زنان کمیته ملی المپیک نیز فعالیت می‌کند.

فرهادی‌زاد در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا سرپرست کاروان زنان بود. فرهادی‌زاد سابقه دبیری فدراسیون بیماری‌های خاص را نیز در کارنامه دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۲
    0 0
    مگه قحط النسا است ؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس