کد خبر 969790
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۷
پاتوسی

«فرار ستاره ها» پدیده‌ای است که از سه فصل پیش استقلالی‌ها درگیر آن شده و به نظر می‌رسد آنها در این فصل هم با این مشکل مواجه هستند.

به گزارش مشرق، اتفاق بدی که از سه فصل پیش برای استقلال در نقل و انتقالات می‌افتاد و همچنان تکرار می‌شود، فرار ستاره‌ها است.

از سه فصل پیش تاکنون کم نبودند ستاره‌هایی که علیرغم نیاز باشگاه به آنها و اقداماتی که برای حفظ شان صورت گرفته، از این تیم جدا شده که این باعث تضعیف آبی‌ها شده است.

مجید حسینی، مامه تیام، سرور جباروف، کاوه رضایی و امید ابراهیمی شاخص ترین ستاره‌های استقلال بودند که در فصل‌های گذشته و در ایام نقل و انتقالات تابستانی غزل خداحافظی از این تیم را خواندند.

عجیب‌ترین جدایی را کاوه رضایی از استقلال داشت. ستاره آبی‌ها در لیگ شانزدهم به طرزی عجیب و تنها با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی اینستاگرام جدایی اش از آبی پوشان را اعلام کرد و این اصلاً خوشایند استقلالی‌ها نبود.

جدایی سید مجید حسینی، مامه تیام و امید نورافکن تا حدودی به هم شبیه بود. این سه بازیکن در حالی از این تیم جدا شدند که تحت قرارداد باشگاه بودند.

بیشتر بخوانید:

تصمیم ضربتی در استقلال؛ خرید خارجی ممنوع!

نورافکن به صورتی کاملاً مسالمت آمیز و تنها با مذاکره از تیمش جدا شد اما سید مجید حسینی و مامه تیام در حالی با تیم‌های خارجی قرارداد بستند که تحت قرارداد باشگاه استقلال بودند و مسئولان این باشگاه پس از یک جنگ تمام عیار حقوقی تنها توانستند مبلغی را از باشگاه‌های مقصد بگیرند.

استقلالی‌ها نتوانستند رضایت سرور جباروف ستاره ازبکستانی خط میانی شان را جلب کنند تا این ستاره هم عطای ماندن در استقلال را به لقای آن ببخشد و بیشتر از یک فصل برای آبیها توپ نزند.

امید ابراهیمی اما حکایتی دیگر داشت. ابراهیمی که به زعم بسیاری از کارشناسان بهترین بازیکن یک دهه اخیر این تیم بود و هواداران هم دلبستگی عجیبی به او داشتند، بعد از اتمام قراردادش راهی تیم الاهلی قطر شد تا یکی از مهم‌ترین ستاره‌هایی باشد که در نقل و انتقالات تابستانی از دست آبی‌ها پریده است.

به نظر می‌رسد اپیدمی فرار ستاره‌ها که از سه سال پیش گریبان استقلال را گرفته، همچنان یک خطر بالقوه برای این تیم است و چند استقلالی پای خود را جای پای ستاره‌های سابق این تیم می‌گذارند.

پژمان منتظری، علی کریمی و آیاندا پاتوسی سه ستاره فصل گذشته استقلال هستند که علیرغم میل آبی‌ها در آستانه جدایی از این تیم قرار دارند که در این صورت روند جدایی (فرار) ستاره‌ها در نقل و انتقالات تابستانی همچنان برای این تیم ادامه دارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس