کد خبر 969750
تاریخ انتشار: ۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۴
پاتوسی

آیاندا پاتوسی، هافبک اهل آفریقای‌جنوبی استقلال هنوز تن به تمدید قرارداد با این باشگاه نداده است.

به گزارش مشرق، ماجرا‌های استقلال و آیاندا پاتوسی هر روز شرایط ویژه و خاصی پیدا می‌کند و به نوعی، شبیه به طرح زوج و فرد سابق در تهران شده است.

در روز‌های زوج، پاتوسی و مدیربرنامه هایش اعلام می‌کنند که دیگر با استقلال همکاری نمی‌کنند و در روز‌های فرد، خبر از توافق دوباره با این بازیکن می‌شنویم. در روز‌های فرد می‌گویند بودجه کافی فراهم شده، پاتوسی و باشگاه آفریقای جنوبی تخفیف داده اند، اوضاع گُل و بلبل است و هافبک آبی‌ها، می‌ماند، اما روز‌های زوج، همه چیز برعکس می‌شود. نه خبری از تخفیف و توافق است، نه ادامه دادن به مذاکرات!

بیشتر بخوانید:

پرسپولیس دست روی ستاره استقلال گذاشت

شرایط پاتوسی وقتی عجیب‌تر می‌شود که ارقام گفته شده از سوی مدیران مختلف باشگاه استقلال برای تمدید قرارداد با این بازیکن فرق دارد. یک نفر از توافق ۳۵۰ هزار دلاری سخن می‌گوید و دیگری از توافق ۷۰۰ هزار دلاری. حتی در مورد اخذ رضایتنامه پاتوسی از باشگاه کیپ تاون آفریقای جنوبی نیز اظهارنظر‌های متفاوتی می‌شنویم.

نگرانی اصلی اینجاست که ماجرای مذاکره با پاتوسی در این هفته‌ها، دقیقاً شبیه به ماجرای مذاکره مدیران پیشین باشگاه استقلال با مامه تیام و سرور جپاروف قبل از شروع فصل گذشته رقابت‌ها شده است. مدیران وقت باشگاه نیز، آن قدر زمان را از دست دادند که هر دو بازیکن خارجی و موثر تیم، از ایران و استقلال دور شدند و حالا هم انگار اتفاقاتی نظیر آن در حال رقم خوردن است. بدون شک از دست دادن پاتوسی می‌تواند تبعات بدی برای باشگاه داشته باشد.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس