روزنامه

روزنامه اصلاح‌طلب از یکسو تأکید کرده است که نجفی دست به قتل زده و باید تبعاتش را بپذیرد، از سوی دیگر با مظلوم‌نمایی از یک قاتل، مدعی شده است که برای نجفی جنتلمن و نخبه ریاضی و مدیریت پاپوش دوخته‌اند.

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** برای نجفیِ جنتلمن و خوشنام و نخبه، پاپوش دوخته‌اند!

روزنامه همشهری-ارگان شهرداری- در گزارشی چندپهلو با عنوان «قربانی بوسه مرگ!» نوشت: «بوسه مرگ می‌تواند روی سلول‌های مغز مردی بنشیند که همه به هوش او در ریاضیات و مدیریت غبطه می‌خورند! …چند هفته از انتشار خبر شوکه کننده‌ای که مثل برق جامعه ایران را درنوردید، می‌گذرد. همه چیز شبیه دروغ‌های شاخدار بود؛ حتی بزرگ‌تر از دروغ اول آوریل؛ "محمد علی نجفی، شهردار اسبق تهران، همسر دومش را به ضرب گلوله کشت." تلفیق نجفی اتوکشیده و جنتلمن با گلوله و تپانچه و همسر جوانی که سلفی‌های عاشقانه‌شان به سبک جوان‌های دهه هشتادی در فضای مجازی منتشر می‌شد، آن قدر دور از هم به نظر می‌رسد که حتی کنار هم چیدنشان از ذهن خلاق‌ترین کلاژکار ایرانی هم نمی‌گذشت...نه! این یک کابوس در بیداری است. پاپوش دوخته‌اند برای مرد افشاگرِ زد و بندها و لفت و لیس‌های شهرداری. صحنه سازی است مگر می‌شود؟ پرستو فرستاده‌اند، کاسه‌ای زیر نیم کاسه است. ساده نباشید».

همشهری در ادامه نوشت: «باید پذیرفت که وزیر خوشنام و شهردار خوش پوش چنان که خود اعتراف کرده، دست به قتل یک انسان زده است و باید تبعاتش را بپذیرد. در این میان افکار عمومی هم حق دارند خواهان روشن شدن زوایای تاریک این ماجرا باشند…بخش‌هایی مثل مطرح کردن بحث پرستو که زمینه ساز لکه دارشدن نهادهای امنیتی را در برخی اذهان مهیا ساخته و لازم است که نهادهای امنیتی پاسخی درخور برای آن ارائه کنند...با این همه نمی‌توان باور کرد حتی در صورت اثبات قتل عمد، نجفی با قصاص مواجه شود و طناب دار در انتظار یکی از مدیران ارشد باشد».

این روزنامه اصلاح طلب از یکسو تاکید کرده است که نجفی دست به قتل زده و باید تبعاتش را بپذیرد. از سوی دیگر با مظلوم نمایی از یک قاتل، مدعی شده است که برای نجفیِ «جنتلمن» و «نخبه ریاضی و مدیریت» و «وزیر خوشنام» و «شهردارِ خوش پوش» و «افشاگرِ زد و بندها و لفت و لیس‌های شهرداری» پاپوش دوخته‌اند!

این روزنامه اصلاح طلب همچنین مدعی شده است که موضوع «پرستو»، موجب لکه دارشدن نهادهای امنیتی در نزد افکار عمومی شده و نهادهای مذکور می‌بایست در این زمینه روشنگری کنند!

در روزهای گذشته، «عباس عبدی» فعال سیاسی اصلاح طلب در مطلبی نوشته بود: «به نظر می‌رسد که با توجه به جمیع احوال هم به لحاظ اجتماعی و سیاسی و هم به لحاظ خانوادگی بهتر است به شرط عذرخواهی با رضایت مساله را حل کرد. باید پذیرفت که خانم استاد هم در این ماجرا بی‌نقش نبوده است هر چند این نقش مجوزی برای کشته شدن نیست. همین کافی است که خانواده و صاحبان خون با درایت و حتی پیش از آغاز دادگاه با وکلای آقای نجفی به توافق برسند و ماجرا خاتمه داده شود».

پیش از آن نیز «حسین مرعشی» سخنگوی حزب کارگزاران گفته بود: «بسیار حیف است که شخصیتی مانند دکتر نجفی به اتهام قتل در انتظار اعدام باشد».

روزنامه همشهری-ارگان شهرداری- برای چندمین بار، ادعای کذب مرتبط بودن «میترا استاد» با نهادهای امنیتی را مطرح کرده است و از سوی دیگر، مدعی شده است که چون نجفی افشاگرِ لفت و لیس‌های شهرداری پاپوش دوخته‌اند. چندی پیش روزنامه اصلاح طلب آفتاب یزد در واکنش به بی اخلاقی هم طیفان خود در موضوع نجفی نوشته بود: «پرستوسازی از خانم استاد و یا برنامه ریزی شدن ازدواج ایشان و ارتباط این پرونده با اقدامات زمان شهرداری آقای نجفی اگر ظالمانه نباشد، غیرمنطقی است. چرا که در اصل موضوع یک انسان در یک پیوند نامناسب دچار اختلافات مختلف گردیده و دست به قتل زده است». روزنامه اصلاح طلب اعتماد نیز چندی پیش در مطلبی نوشته بود: «سناریوی پرستو، رفتاری غیراخلاقی و ناجوانمردانه است که حتی توهین به شعور و فهم آقای نجفی هم هست».

لازم به ذکر است که نهادهای امنیتی، در مقطع انتخاب شهردار تهران نسبت به وضعیت خاص و حواشی زندگی نجفی و فقدان صلاحیت وی هشدار داده بودند. بر همین اساس نیز وزارت کشور، با شهرداری نجفی مخالفت کرد اما با پافشاری و اصرار مقامات ارشد دولت، مجبور به تأیید و حکم شهرداری نجفی شد.

گفتنی است که نجفی هم در دوره وزارت در آموزش و پرورش و هم ریاست بر سازمان برنامه و بودجه و همچنین دوران ریاست بر سازمان میراث فرهنگی و شهرداری تهران، کارنامه بسیار ضعیفی داشته است.

** باید دست دوستی به سمت آل سعود و امارات دراز کنیم!

روزنامه جمهوری اسلامی در یادداشتی با عنوان «سخنی با همسایگان عرب» نوشت: «جمهوری اسلامی ایران که همواره لنگرگاه ثبات و امنیت منطقه بوده و هست، مرتباً تصریح کرده که با سعه‌صدر و بزرگ‌منشی نسبت به عملکرد اشتباه برخی همسایگان و به خاطر مصالح کشورهای منطقه و منافع امت اسلامی حاضر است گذشته‌های پرخطای آن‌ها را نادیده بگیرد و همچنان دست دوستی و همکاری به سوی کشورهای همسایه دراز کند و آنها را در راه ایجاد و تضمین امنیت و ثبات منطقه یاری کند».

این روزنامه اصلاح طلب، نامی از کشورهای همسایه نیاورده اما اشاره به «عملکرد اشتباه برخی همسایگان»، مشخص می‌کند که مخاطب اصلی، عربستان و امارات است.

در روزهای گذشته، «عباس آخوندی» وزیر سابق و ناکارآمد راه و شهرسازی گفته بود: «در منطقه ما کشورهایی که از نظر ژئوپلیتیک، عمق نفوذ سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی دارند، ایران، ترکیه و عربستان هستند. آنچه می‌تواند امنیت این کشورها را برقرار کند، تعادل قدرت اقتصادی و سیاسی نسبی بین این کشورهاست. یقیناً اگر این تعادل به هم بخورد، طمع برای پیشروی یکی از طرفین بیشتر می‌شود و با پی جویی نخستین طمع، تعادل به هم می‌خورد».

روزنامه اصلاح طلب ابتکار نیز چندی پیش در مطلبی مشابه نوشته بود: «ایرانی‌ها همیشه دست دوستی و برادری و مذاکره خود را برای مذاکره حتی با عربستان علی‌رغم اقدامات ناشایستی که طی سالیان از خود نشان داده دراز کرده است»

طیف اصلاح طلب اصرار دارد که ایران همواره در موضع ضعف باشد و در جایگاه بدهکار بنشیند. این رویکرد تحقیرآمیز در حالی است که رژیم آل‌سعود در سال‌های اخیر جنایات متعددی را مرتکب شده است. هموطنانمان هنوز جنایت آل سعود در منا - سال ۹۴- را فراموش نکرده‌اند. جنایتی که به شهادت حدود ۶۰۰ زائر ایرانی منجر شد. علاوه بر این کارنامه آل سعود در حمایت از داعش و همچنین کشتار مردم مظلوم یمن، کاملاً آشکار و عیان است.

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته، سردار حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفته بود «پهپاد جاسوسی آمریکا از پایگاه هوایی الظفره امارات متحده عربی- در فاصله ۳۲ کیلومتری ابوظبی- بلند شده است». بر همین اساس امارات در تجاوزگری اخیر آمریکا شریک بوده است.

** دولت نظر موافقان را نمی‌خواند، چه رسد به مخالفان

«محمدرضا خباز» استاندار سابق خراسان شمالی و فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان گفت: «دولت نظر موافقان را نمی‌خواند، چه رسد به مخالفان»

در روزهای گذشته «علی صوفی» وزیر تعاون دولت اصلاحات گفته بود: «رئیس‌جمهور دولتی را به‌وجود آورد که نه تنها آرمان و برنامه روشنی ندارد، بلکه در مجموعه خود و میان وزرا هم هدف مشترک دیده نمی‌شود. از این رو به جای اینکه در دولت شاهد شکل‌گیری نوعی سرمایه اجتماعی باشیم، نظاره‌گر شکل گرفتن فضایی هستیم که هر بخش از کابینه دنبال کار و برنامه‌های خودش بوده است».

«عبدالله ناصری» مشاور رئیس دولت اصلاحات نیز چندی پیش گفته بود: «آقای روحانی دارای روحیه‌ای نیست که از سوی وزرای خود توصیه و انتقاد جدی بپذیرد».

متاسفانه دولت آقای روحانی در مسئله نقدپذیری و بهره مندی از نظرات کارشناسان و صاحبنظران کارنامه قابل قبولی ندارد.

اما ناگفته نماند که رابطه طیف اصلاح طلب با دولت، فراتر از حامی و موافق است. اکنون اکثریت مطلق کابینه در اختیار اصلاح طلبان است و این طیف مسبب وضع موجود است و باید در این خصوص به افکارعمومی پاسخگو باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 53
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • مغز متفکر سیاسی IR ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    14 77
    رفتارمان را تغییر ندهیم جنگ حتمیست و این جنگ هم نه از آن جنگ هاست ! جنگیست که مملکت را به عصر حجر میبرد و تا 50 تا سال دیگر هم مملکت به وضعیت اتیوپی و سومالی فعلی نمیرسد .
    • محمد IR ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      32 3
      اگر آمریکا قدرت حمله داشت در زمان احمدی نژاد که آنهمه بر علیه آنها حرف می زد حمله می کرد نه الان که دولت هر چه آنها می خواهند انجام می دهد با این برجام بد فرجام مطمئن باشید آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند اگر می توانست کرده بود
    • بازگشت به گذشته IR ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      5 15
      اتفاقا خوبه که از زندگی صنعتی و تکنولوژیک به ساده زیستی نظیر چادرنشینی. کشاورزی و دامپروری رو بیاریم. خیلی نوستالژیکه. میتونیم شرایط زندگی در دوران باستان رو بدون نیاز به ماشین زمان تجربه کنیم. چاپار ها را احیا میکنیم و سوارکاری را ترویج میکنیم. با خانواده ای پر جمعیت در صلح و صفا و صمیمیت به شکار میرویم و به کودکانمان تیراندازی با کمان را می آموزیم. خیلی خوبه جنگ. همیشه به دید مثبت به مسائل نگاه کنید.
    • IR ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      7 0
      عیبی نداره
    • روزبه IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      31 1
      جنگی در کار نیست که حتمی باشه،آمریکاییها تست کردن و بد جوری هم جواب گرفتن،تو یمن زاییدن،گذشت موقعی که امریکا هر چی زی روکه بخواد بتونه دیکته کنه،این هم نظر شماست که جنگ میشه و یا تحلیل خیلی فاصله داره،هیچ جنگ جدید دیگه ای منافع امریکاییها رو نمیتونه تامین کنه و رگنه منتظر هیچ پیغام و پس غامی نمیموندن
    • IR ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      21 9
      از پای منقل و ملحقاتش نظر نده
    • ناشناس IR ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      13 3
      چه کاره ای .. تحلبل گری . نکنه... این چرت و پرتا رو برا مردم ایران مینویسی که شاید باور کنند و.... نترس بابا
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      16 1
      امریکایی ها میگن ما غلط بکنیم به خواهیم با شما بجنگیم. این مغز متفکر میگه، نه شما نمی فهمید، شما قدرت تون از ما بیشتره، مغزهای کوچک زنگ زده!!
    • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      12 1
      مغزهای کوچک زنگ زده
    • IR ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      20 3
      شما که کاربر قلابی منافقین هستی لطفا خفه!!!
    • RO ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      16 1
      از طرز حرف زدنت معلومه زمان جنگ ايران و عراق بدنيا نيامده بودي!!اگر ملت انزمان مبخواست مثل تو فكر كند الان شما از زنان خانواده ات فقط عكسي داشتي و خاطره اي!!
    • مهدی امید IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      0 0
      جنگ بشه کل منطقه خاورمیانه در آتش خواهد سوخت و کشورهایی مثل اسرائیل و بسیاری کشورهای اروپایی ویران و ابرقدرتی امریکا برای همیشه فرو خواهد ریخت تا امپراطوری های جدید بر روی کار بیایند کمی چشم باز کنیم در دنیا زمینه ظهور این قدرت های نوظهور هویداست
    • ali IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      2 0
      مغز متفکر سیاسی عزیز ما چهل ساله رفتارمون ثابته اگر امریکا می تونست غلطی بکنه و حمله کنه مطمعن باش حمله میکرد.
    • محمد IR ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      2 0
      جنگ بشه اونی که سخت شکست می خوره و مجبور می شه از منطقه برا همیشه گورشو گم کنه آمریکاست اف 22 و اف 35 و موشکهاش هم فقط براش موجب سرشکستگی می شه
    • محمود IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
      0 0
      فقط سه تا دروغ تو اسمت بود! تمام
  • DE ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    27 6
    ادمیزاد خط قرمز هایی داره که توی همه ادیان هم بعنوان ده فرمان ذکر شده و اصلی ترین خط قرمز عدم قتل هستش. یک نفر هر چقدر هم جنتلمن باشه و خوش پوش وقتی قتل کنه و جان ادمی رو که خدا مالک اون هست بگیره دیگه متاسفانه نمیتونه جنتل من باشه. وقتی توی یک من خامه یک تیکه مدفوع بیافته ، این خامه غیر قابل مصرفه. فهم این منطق ساده اینقدر سخته؟
  • سید IR ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    44 6
    فقط با کمال تأسف باید گفت اصلاح طلبان تهوع آور!!!!
    • IR ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      0 3
      به تهوع آور خودباخته و ترسو را هم اضافه کنید
    • IR ۰۳:۱۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
      5 2
      از اصلاحات تهوع بگیر ، تاسف بخور و عصبانی باش و از این تهوع ، تاسف و عصبانیت بمیر
  • سید IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    25 5
    فقط با کمال تأسف باید گفت اصلاح طلبان تهوع آور!!!!
    • حقیقت IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      6 30
      اصلاح طلب تهوع آوره تو میخوای چه غلطی بکنی ؟ حتما باید چارتا بمب اتم بخوره جلو پات تا بفهمی دنیا دست کیه ؟ توهم قدرت زدی عزیز من .
    • IR ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      14 4
      دنیا دست خداست.ترسو ها همیشه عقبند. وقتی دستمون خالی از وسائل بود چرا حمله نکردند حالا که علاوه بر ایمان دستمون پر هست کری می خونن فقط. ما نوکری غرب و نمی خواییم برای اقایی باید تلاش کرد.
    • محسن IR ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      14 1
      توهم قدرت؟ دیگه قدرت از این بالاتر که پیشرفته ترین پهباد آمریکا رو بزنی و او هم هیچ غلطی نتونه بکنه؟ این بمب اتمی کجا هست که از آمریکا دفاع بکند؟ بمب اتم فقط یک اهرم ترس برای افساد طلبان است ولی ما انقلابی ها آمریکا را زیر پا میگذاریم
    • SE ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      12 1
      در پاسخ به ۱۴:۵۴ ؛ با این حال و روزی که تو داری دوباره قحطی پوشک میشه
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    21 28
    خاک بر سرتان مشرق پقیوز امق بیشعور
  • US ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    19 6
    اصلاح طلبها از منافقین وداعش وحشی ترند
    • IR ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
      3 0
      درد و بلاش بخوره تو سرتون
  • AE ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    8 5
    افساد طلبان تا ابد دست دردست امارات وآل سقوط قرار دهند.
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    10 8
    نجفی تنها. نیست ، موسوی تبریزی ، ابطحی، معادیخواه، بهزاد نبوی ، علی جنتی ، حسن و حسین فریدون ، ظریف و مهاجرانی همگی نماد مدیران پاک و سالم بعد از انقلاب هستند !!!
    • بهلول IR ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
      0 2
      این یکی را خیلی خوب اومدی عزیز!!!!!!بعدی را هم بگو
  • سید علیرضا IR ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    18 3
    مغز متفکر از کدام جنگ حرف میزنی. ازجنگی که آمریکا آن را باخت رفت ونماد طاغوتیش درهم شکست.جنگی درکار نیست...... یاوه کمتر بگو نابغه دوران
  • AE ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    13 4
    افساد طلبان تهوع آور.
  • IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    14 4
    اصلاح لجنها دهن باز میکنن کثافت میریزه بیرون
    • IR ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
      4 0
      عثولاتچی تو خفه
  • AE ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    9 2
    دستش بشکنه اون خائنی که دست دوستی به دشمنان انقلاب و اسلام بدهد.
  • FR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    5 7
    فقط در ایران است که خوش پوش وجنتلمن وخوش ریش وخوش قبا از محسنات یک سیاستمدار هم جهت میشود ....
  • علی IR ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    6 3
    اگر با اسراییل هم سازش کنیم با همارات و آل سعود هرگز .! اسراییا دشمن بالفطره است و تکلیفش معلوم است نمیتواند به ما ضربه بزند ولیکن امارات و عربستان در قالب دوست دشمنی میکنند و هیچ اعتماد و اعتباری بهشان نیست .
  • FR ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    1 2
    یادم رفت اضافه کنم حتی اگر قاتل یا دزد ویا جاسوس از کار درآید.....
  • IR ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    11 2
    خداوند عز و جل قصاص را مایه حیات قراردادومایه عبرت و پند برای افراد احمق و نادان,,چه بسیارند کسانی که اگر ترس از قصاص نبودبا زیرکی به قتل اهتمام می ورزیدند.اما قصاص وسیله ای است برای پیشگیری قتل سایرین..
  • مهدی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    10 3
    اصلاح طلب ها و گندزذید رفت ماله نکشید
  • مهدی IR ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    9 3
    اصلاح طلب ها و گندزذید رفت ماله نکشید
  • بی نام IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    8 3
    اصلاح طلبی با کارکرد دولت تدبیر و امید به قهقرا رفتند
  • IR ۱۸:۰۹ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    16 4
    نجفی یک قاتل است،نه جنتلمن و نخبه!!!!!
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 5
    نجفی قاتل فردی کاملا عیاش بود که سالها در امریکا زندگی ولنگار را تجربه کرده بود و به عیاشی عادت داشت تا اینکه توسط : اکبر هاشمی رفسنجانی بمنظور : رانت خواری و حمایت از هاشمی در راستای : قدرت طلبی و ثروت اندوزی او وارد عرصه مدیریت کشور شد .
  • محمد رضا IR ۲۰:۰۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    جوری روزنامه های زنجیره ای از هوش مدیریتی آقای نجفی نوشتن انگار مدیریت ایشون رو زمانی که شهردار بودن یادمون رفته
  • GB ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    قوه قضائیه نجفی را براساس دستور خدا و قرآن محکوم به قصاص نماید و حکم قصاص اجرا شود. قصاص مایه حیات است. از وع وع کردن اشخاص فاسد هم نترسید.
  • IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    برادر میترا استاد گفته اختلاف خواهرم با نجفی بخاطر ارتباط نجفی با چند زن دیگه بوده، اگه افسادطلبا به میترا استاد رو پرستو میدونند پس بقیه چی هستند. با این حساب نجفی در باغ پرندگان زندگی میکرده.
  • محمد IR ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۳
    0 2
    قوم وقبیله ای که به نام اصلاح طلب پرچم زده و آدرس می دهند؛ بسیاری در کنار گود نشسته اند ولی عناصر اصلی و کاربلد آنها به هیچ وجه علیرغم بعضی ادعاها و جار و جنجالها نه می خواهند که از صندلی ها و میزها جدا شوند و نه از هیچ تلاشی برای در دست داشتن آینده، دریغ و فروگذار می کنند . اینها بخش قابل توجهی از نابسامانی های عمدی را هم به وجود آورده اند ولی باز هم می خواهند با شعبده بازی از دادن تاوان و هزینه در امان بوده و شانه خالی کنند.
  • DE ۰۵:۲۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    0 5
    باید دست دوستی به سمت آل سعود و امارات دراز کنیم!/ اتفاقا عربها هم به طرف شما دراز خواهند کرد.کلا اصلاحات برای اینجور کارها فقط به درد میخوره.
  • IR ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    0 2
    دولت روحانی و جهانگیری بازی با مردم دیگه اقای علی لاریجانی چیزی نمانده سال اخرشما دولت هم هم مثل شما .
  • علي IR ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۴
    0 6
    امريكا ممكنه يكي بزنه وضرر كنيم ولي ده تاميخوره وده برابرضرر ميكنه ضمنا اسراييل عزيزجونش وكاخهاي شاهان عربش ياخودش ميرن زيراب حالا فهميدين چرا امريكا به ايران حمله نميكنه اينوبچه هاهم ميفههمن مگرافسادطلبهاي عياش وطن فروش
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۶
    0 2
    خدا نکنه جنگ بشه ولی اگر شد ایران باید تلافی نزدیک به صد سال ظلم وستم آمریکای ها را تو دلشون در بیاره تا بفهمند ایران عراق و افغانستان نیست .
  • رهگذر IR ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۸/۰۴/۲۳
    0 2
    منتظر هیچ جنگی نیستیم ، ولی اگر از هرجای دنیا به نیت جنگ آمدند باتمام وجود به استقبالشان می رویم . خواه داخل مرز و تو گوچه و خیابون شهرهامون باشه ، خواه دم مرزها و یا دورتر از مرزها . جوابی خواهیم داد تا نه تنها شکل خودن عوض بشه بلکه نقشه خاورمیانه هم عوض بشه . اونایی که از شنیدن کلمه جنگ رنگشون عوض میشه و فشارشون بالا و پائین میکنه ، مردم را مثل خودشون فرض نکنن ، اگه با دل و جیگر و فکر این جماعت می خواستند با لشگر صدام مقابله کنند الآن تو کشورهای عراق ، همپیماناش فامیلهای درجه یک ایرونی فراوان بود ،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس