کد خبر 968585
تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۵
امام خمینی - نمایه

وقتی می‌شنویم ترامپ لاف تهدید می‌زند اما زیر بار شرمندگی اش می‌ماند و دنبال میانجی برای می‌گردد، یاد سخنان امام خمینی (ره) درباره لاف‌های دولت کارتر می‌افتیم.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

ترامپ وقتی شنید ایران پهپاد پیشرفته آمریکا را ساقط کرده، ابتدا تهدید کرد و بعد گفت احتمالاً اشتباه شده است. او سپس با سران کنگره مشورت کرد اما از این جلسه نیز پیامی قابل عرضه منتشر نشد. آنها مانده‌اند که چه کنند. این بی پیامی و سر درگمی انباشته از پیام و تحلیل و تفسیر است.

حالا رویتر که معمولاً در لاف زنی در خدمت آمریکا و انگلیس است، می‌گوید رویتر ترامپ از طریق عمان به ایران ضرب الاجل داده و ضمن درخواست مذاکره فوری گفته، ایران برای قبول مذاکره مهلت کمی دارد! این خبر پس از آن منتشر شد که ادعا گردید امریکا می خواسته به ایران حمله کند اما منصرف شده است.

وقتی می‌شنویم ترامپ لاف تهدید می‌زند اما زیر بار شرمندگی اش می‌ماند و دنبال میانجی برای می‌گردد، یاد سخنان امام خمینی (ره) درباره لاف‌های دولت کارتر می‌افتیم؛

من حیفم می‌آید که مثل بزنم به شیر. که می‌گویند وقتی مقابل دشمن می‌ایستد، هم فریاد می‌زند، هم یک چیزی از او صادر می‌شود و هم دم خود را هم تکان می‌دهد تا میانجی پیدا کند!

دانلود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۳۱
    20 53
    همین دست فرمون برو...درود بر تو
  • حسنی IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۸/۰۵/۰۹
    1 0
    اقا من پشنهاد میکنم یا ترجمه انگلیسی شو بزارین (دوبله) یا حداقل زیر نویس انگلیسی شو بزارین که یه خارجی هم میاد سایتتون بفهمه چی به چیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس