کد خبر 968964
تاریخ انتشار: ۲ تیر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
محمد ایمانی نمایه

کافی است وزارتخانه‌های صمت، نفت، راه و شهرسازی، کار و رفاه، نیرو، جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و دیگر مراکز تصمیم گیر دولتی درها را به روی جوانان نخبه و پر انگیزه بگشایند.

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیلگر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

در کشوری که بتوان سامانه پیشرفته راداری و دفاعی ساخت و پهپاد پیشرفته دشمن را ساقط کرد، حتماً به کمک انبوه جوانان اهل فن می‌توان خودروی صد درصد ملی تولید کرد، قطعات خودرو که جای خود دارد. آنها که سامانه سوم خرداد را ساختند، از عهده کارهایی فنی به مراتب کوچک‌تر بر می آیند.

کافی است وزارتخانه‌های صمت، نفت، راه و شهرسازی، کار و رفاه، نیرو، جهاد کشاورزی، سازمان برنامه و بودجه و دیگر مراکز تصمیم گیر دولتی درها را به روی جوانان نخبه و پر انگیزه بگشایند تا ببینند اقتصاد و تولید ملی به برکت تحریم‌ها چه رونقی می‌گیرد و می‌توانیم در چاه‌های نفت را ببندیم.

یک روز جوانان در این کشور حماسه فتح خرمشهر را در سوم خرداد آفریدند و چندین هزار نفر از ارتش صدام را به اسارت گرفتند. و روزی دیگر، نسل برآمده از همان روحیه، حقارت فناوری آمریکا را به رخ کشید. حالا نوبت میدان دادن به جوانان دارای فرهنگ و روحیه سوم خردادی در عرصه مدیریت و اقتصاد و صنعت و تولید است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۰۲
    1 4
    منظور از جوانان پر انگیزه همان فرزندان مسئولین است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس