کد خبر 966634
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۸
استقلال

بیشتر بازیکنانی که بحث جدایی آنها از استقلال مطرح می‌شود بازیکنان فاز دفاعی هستند.

به گزارش مشرق، استقلالی‌ها این فصل هم در فصل نقل و انتقالات با مشکلاتی مانند فصل‌های گذشته مواجه هستند. لیست بلندبالایی از بازیکنانی که قرارداد نداشته و یا قصد جدایی دارند. احتمالاً مدیران باشگاه هم مانند فصول گذشته راه‌حلی برای نگه‌داشتن آنها ندارند و بسیاری از افراد این لیست فصل آینده با پیراهن آبی در لیگ نخواهند بود. آن چیزی که زنگ خطر را بیشتر برای آبی‌ها به صدا در می‌آورد این است که بیشتر این لیست بازیکنان فاز دفاعی هستند.

 

سیدحسین حسینی، مهدی رحمتی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، علی کریمی، امید نورافکن و آیاندا پاتوسی بازیکنانی هستند که قراردادشان با استقلال تمام شده است. به غیر از پاتوسی بقیه بازیکنان این لیست دروازه‌بان، دفاع و هافبک دفاعی هستند. مدافعان و هافبک‌هایی که فصل گذشته نقطه قوت آبی‌ها را ساخته و رکورد لیگ را به نام خود ثبت کردند. حالا جدایی بخشی از این بازیکنان و حضور بازیکنان جدید قطعاً اقتدار را از فاز دفاعی که مهم‌ترین نیازش ثبات است را متزلزل خواهد کرد.

حضور بازیکنان جدیدی که حتی در صورت کیفیت فنی بالاتر برای هماهنگ شدن در کنار هم و هماهنگی با دروازه‌بان و خط هافبک نیازمند زمان هستند. همین مساله شاید مشکلی را برای نقطه قوت آبی‌ها درچند فصل اخیر ایجاد کند. نقطه قوتی که باعث شده بود با وجود مشکلات هجومی در مقاطعی و شروع‌های بد در لیگ خود را به رده‌های بالا رسانده و در میان مدعیان به کار خود پایان بدهند. آبی‌ها تا اینجای کار علاوه بر این که پاتوسی را در خطر جدایی می‌بینند هیچ مهاجم درجه یکی را هم در لیست خرید خود ندارند تا پیش‌بینی شود که این فصل هم قرار نیست اتفاق ویژه‌ای در فاز هجومی بیفتد. مگر این که استراماچونی طرح ویژه‌ای برای نجات تیمش داشته باشد.

 

منبع: وب سایت برنامه نود

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس