کد خبر 965828
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
کیومرث بیات

مالک باشگاه سپیدرود گفت: اگر بلبلی رضایت‌نامه یا فسخ‌نامه داشته چرا به من زنگ می‌زنند؟ او اسیر دست واسطه‌ها شده است.

به گزارش مشرق، کیومرث بیات در مورد عقد قرارداد محمد بلبلی و باشگاه استقلال گفت: محمد بلبلی هیچ رضایت‌نامه‌ای از ما نگرفته و در قراردادش هم هیچ شرطی تعیین نشده که خودش بتواند برود. او دو سال و نیم با ما قرارداد دارد و ۷۰ درصد مطالباتش را هم گرفته است. هر دو باشگاه استقلال تهران و فولاد خوزستان با من تماس می‌گیرند و از من رضایت‌نامه می‌خواهند. اگر بلبلی رضایت‌نامه یا فسخ‌نامه داشته چرا به من زنگ می‌زنند؟

بیات در مورد اینکه به نظر می‌رسد باشگاه استقلال در این مورد اخلاق حرفه‌ای را رعایت نکرده‌، گفت: بلبلی جوان است و نمی‌تواند خوب و بدش را تشخیص بدهد او اسیر دست واسطه‌ها شده است، به او گفتم اگر می‌خواهی به تیم خوبی بروی به تو کمک می‌کنم، دوست دارم پیشرفت کنی اما به حرف من گوش نکرد. حرف واسطه‌ها را انجام داد و خودش را گرفتار کرد.

مالک باشگاه سپیدرود اضافه کرد: من حق و حقوق باشگاه سپیدرود را می‌خواهم، هر باشگاهی این حق و حقوق را پرداخت کند برایش رضایت‌نامه صادر می‌کنیم، ما نمی‌توانیم و درست نیست که جلوی پیشرفت یک بازیکن را بگیریم و به او بگوییم در لیگ یک بازی کن. فضای پیشرفت را برای او ایجاد می‌کنیم اما در صورتی که حق و حقوق باشگاه سپیدرود پرداخت شود.

بیشتر بخوانید:

شکایت سپیدرود از استقلال، فولاد و بلبلی

 

وی در ادامه اظهار داشت: رقم‌هایی که به من پیشنهاد شده را قبول نکردم، رقمی که من پیشنهاد دادم را اگر هر باشگاهی پرداخت کند ما رضایت‌نامه را به آن می‌دهیم. ما به این رفتارها در فوتبال کشورمان عادت کرده‌ایم. اگر چنین خطایی در مورد بازیکن استقلال و باشگاه سپیدرود اتفاق افتاده بود آنها چه می‌کردند.

بیات اضافه کرد: نامه‌ای به سازمان لیگ زدم و به صورت کتبی شکایت کردم و جلوی این قراردادها را گرفتم. اجازه نمی‌دهم کسی حق و حقوق سپیدرود را بخورد. آن‌ها نمی‌توانند قرارداد را ثبت کنند مگر اینکه تخلف کنند، قانون این اجازه را نمی‌دهد مگر اینکه قانون را بشکنند.

مالک باشگاه سپیدرود در مورد اینکه چند روز پیش استعفایش را اعلام کرده بود عنوان کرد: با استعفای من موافقت نشد، اداره ورزش و جوانان و هیأت فوتبال استان گیلان با من صحبت کردند و گفتند تا پیدا شدن مالک جدید ثبت کن، انشاءالله تا هفته آینده مالک جدید معرفی می‌شود و سپیدرود سروسامان می‌گیرد ما هم رضایت‌نامه را برای آنها قانونی ثبت می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه اگر مالک جدیدی پیدا نشود آیا او به کار خودش در سپیدرود ادامه می‌دهد، گفت: خیر. این مسأله در توان من نیست و از عهده من خارج است اما هر کمکی از دستم بربیاید انجام می‌دهم، هیچ وقت دنبال این نبودم که بمانم اما همیشه سعی کردم مشکلی از سپیدرود را حل کنم.

بیات در مورد اینکه یکی از شروط انتقال مالکیت باشگاه، پرداخت بدهی علی کریمی است، گفت: در مورد این مسأله مشکلی وجود ندارد و قطعاً انجام می‌شود. خریدارانی که آمدند و صحبت کردند گفتند ما این مشکل را حل می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    5 1
    سر گردنه که نیست ، بازیکنی که ۱۲ میلیون قرارداد داشته رو ۸۰۰ میلیون برای رضایت نامه میخوای؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس