کد خبر 965843
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹
محمد بلبلی

باشگاه استقلال با توجه به نحوه قرارداد محمد بلبلی با سپیدرود رشت، این بازیکن را جذب کرد.

به گزارش مشرق، یکی از بازیکنانی که باشگاه استقلال اقدام به جذب او کرده، محمد بلبلی بازیکن فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود است. بازیکن جوانی که بازی‌های او در نیم فصل دوم به چشم آمد و خیلی زود چند تیم را خواهان خود دید. بلبلی قرارداد ۱۲ میلیون تومانی با باشگاه سپیدرود داشت و طبق قوانین نقل‌وانتقالات، چنین قراردادی آماتور محسوب می‌شود.

مسئولان استقلال بر همین اساس، با بازیکن مذکور قرارداد امضا کردند تا فصل آینده پیراهن استقلال را برتن کند. از طرفی، علی کریمی مالک قبلی باشگاه سپیدرود نامه تسویه حساب پایان فصل را به بلبلی داده بود تا مشکلی برای فسخ قرارداد با سپیدرود نداشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بیات: باشگاه استقلال از من رضایتنامه می‌خواهد

مسئولان سپیدرود مدعی هستند که بلبلی با این باشگاه قرارداد سه ساله دارد، اما به نظر می‌رسد چون این بازیکن نامه تسویه حساب داشته و قراردادش نیز آماتور است، مشکلی برای این بازیکن و استقلال پیش نمی‌آید. در نهایت این باشگاه می‌تواند حق رشد از باشگاه استقلال بگیرد که ارتباطی به رضایت‌نامه ندارد.

مسئولان استقلال یک روز پس از دیدار با سپیدرود رشت در هفته پایانی لیگ برتر یعنی ۲۷ اردیبهشت با بلبلی قرارداد امضا کردند. این در شرایطی است که باشگاه فولاد هم مدعی عقد قرارداد با این بازیکن هستند. در تصویری که از قرارداد بلبلی و فولاد منتشر شده تاریخ قرارداد ۳ خرداد ۹۷ نوشته شده است در حالی هم اکنون در سال ۹۸ به سر می‌بریم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    0 0
    بهتر بود می گفتید حداقل در چه پستی بازی میکنند ایشون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس