کد خبر 965684
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۳:۳۰
مدرسه

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران گفت: اکنون اولیا مایل به پرداخت هزینه‌ در زمینه فوق برنامه هستند و از خود رغبت نشان می‌دهند.

به گزارش مشرق، قدرت‌الله گراوند رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران در ارتباط با تخلفات علی‌الخصوص دریافت شهریه‌های نجومی در برخی مدارس غیردولتی، گفت: دو شورای نظارت در بخش مدارس غیردولتی تشکیل شده و همچنین ما نیز نظارت‌ها را بر کلیه مدارس انجام می‌دهیم؛ در حال حاضر حداقل هفته‌ای یک مرتبه جلسه شورای نظارت در سطح اداره کل آموزش و پرورش تشکیل می‌شود و به تخلفات گزارش شده رسیدگی خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

حسینی: استقلال آموزش‌وپرورش را محقق می‌سازم

رئیس اداره ارزیابی عملکرد و رسیدگی به شکایات آموزش و پرورش شهر تهران درباره سوق دادن دانش‌آموزان در مدارس غیردولتی به تجمل‌گرایی و در مقابل آن کاهش تعلیم و تربیت، اظهار کرد: مدارس غیردولتی در بخش خصوصی جای می‌گیرند و تقاضای اولیا نیز بدین ترتیب است که فرزندشان در رفاه باشند؛ اکنون اولیا مایل به پرداخت هزینه‌هایی در زمینه فوق برنامه هستند و از خود رغبت نشان می‌دهند که این اقدام مورد تأیید ما نیست.

گراوند در خصوص دریافت هزینه‌هایی مازاد هنگام ثبت‌نام در مدارس دولتی افزود: ما طبق دستورالعمل نظارت بر حقوق والدین و دانش‌آموز عمل می‌کنیم؛ همان‌طور که در ماده ۳۰ آیین‌نامه اجرای مدارس اعلام شده دریافت هر گونه وجه هنگام ثبت‌نام به جز بابت حق بیمه و کتب درسی ممنوع است، ما نیز طبق آن اقدام می‌کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
    4 0
    سلام من از معلم های مدرارس غیر انتفاعی هستم به نظر اصلا مدارس خوبی نیستند به دانش آموز کیلویی که چه عرض کنم تنی نمره می دن. من خودم هیچ وقت بچه مو تو این مدارس پبت نام نمی کنم. مدیرها بیشتر به فکر جبیشون هستند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس