کد خبر 965577
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲
نیازیمبتوف

بولت نیازیمبتوف که برای هدایت تیم ملی بوکس با مسئولان فدراسیون به توافق رسیده بود دچار سکته قلبی شد.

به گزارش مشرق، در حالی که مسئولان فدراسیون بوکس برای هدایت تیم ملی بوکس با بولت نیازیمبتوف، مربی قزاقستانی به توافق رسیده بودند و قرار بود این مربی امروز (دوشنبه) وارد ایران شود، متاسفانه این مربی شنبه ۱۸ خردادماه دچار حمله قلبی شد و در بیمارستانی در این کشور بستری شد.

بیشتر بخوانید:

بازیکن سالاری در تیم ملی بوکس

حسین ثوری، رئیس فدراسیون بوکس ضمن تایید این موضوع، اظهار داشت: نیازیمبتوف شنبه شب دچار سکته قلبی شد و در بیمارستان بستری شده است. طبق گفته پزشکان این مربی نیاز به ۶ ماه استراحت مطلق دارد و باید از حواشی به دور باشد.

وی تصریح کرد: ما بعد از اطلاع از این موضوع با باغانی، سرکنسول ایران در قزاقستان تماس گرفتیم تا راستی آزمایی کنیم و با پیگیری سفارت کشورمان مشخص شد واقعاً این مربی دچار سکته قلبی شده است و شرایط مساعدی ندارد.

رئیس فدراسیون بوکس با اعلام منتفی شدن قرارداد او با فدراسیون بوکس ایران گفت: اگر رئیس فدراسیون بوکس نبودم، این موضوع را غیرقابل باور می‌دانستم، اما با پیگیری سفارت و مدارک پزشکی او مشخص شد که او دچار حمله قلبی شده است. از امروز نیز روابط بین‌المللی فدراسیون را مامور کردیم تا به دنبال گزینه‌ای دیگر برای هدایت تیم ملی باشیم. نیازیمبتوف از هر حیث گزینه مناسبی برای هدایت تیم ملی بوکس بود اما متاسفانه با بدشانسی و حادثه‌ای که برای او پیش امد دیگر امکان همکاری با این مربی را نخواهیم داشت.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    6 1
    اسقاطی بابا
    • ناشناس IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۱
      0 2
      از خانواده خودت خدای ناکرده کسی سرما بخوره اینجوری کامنت میدی ؟
  • IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۸/۰۳/۲۰
    2 1
    این قطعات یدکی داره؟!! فدراسیون باید ابتدا تست سلامت می گرفت بعد قرارداد می بست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس