کد خبر 964881
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۹
پلیس به دور دور رانندگان متخلف پایان داد

فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در راستای ایجاد آرامش‌ برای شهروندان به دور دور رانندگان متخلف و کسانی که با آلودگی صوتی و حرکات مخاطره‌آمیز ، آسایش مردم را سلب می‌کنند، پایان داد.

به گزارش مشرق، طرح برخورد با رانندگان متخلف توسط ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ رقم خورد. 

بیشتر بخوانید

راننده خاطی پورشه راهی زندان شد

سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه این طرح در جمع خبرنگاران به عملکرد قاطع ماموران این فرماندهی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به اوج‌ گرفتن مزاحمان خیابانی یا همان دور دور کنندگان در برخی نقاط شهر و تماس‌های مکرری که شهروندان با پلیس برقرار کردند ماموران فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از سه شب گذشته برخورد با مزاحمان خیابانی را در دستور کار خود قرار دادند. 

فرمانده انتظامی تهران بزرگ تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح 559 دستگاه خودرو  توقیف، 13 نفر دستگیر و 1883 دستگاه خودرو اعمال قانون شد. 

وی به افرادی که برای شهروندان مزاحمت ایجاد می‌کنند تذکر داد که منتظر اقدام قاطع و جدی پلیس باشند چرا که طرح برخورد با دوردورکنندگان هر شب انجام خواهد شد. 

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به اقدام دیگر ماموران این فرماندهی پرداخت و تصریح کرد: در 10 روز گذشته کنترل واحدهای صنفی از جمله سفره‌خانه‌ها و قهوه‌خانه‌های لاکچری که اقدام به تبلیغات نامتعارف در فضای حقیقی و مجازی می‌کردند و در اماکن خود موسیقی غیرمجاز پخش کرده و لهو و لعب پخش کردند انجام شد.  

وی گفت: در این راستا 547 واحد رستوران لاکچری که شئونات را رعایت نمی‌کردند پملب شدند همچنین 11 نفر متخلف شناسایی و دستگیر شدند. 

سردار رحیمی گفت: رعایت شئونات اسلامی جزو موضوعاتی است که پلیس همواره با آن توجه کرده و جزو ماموریت و مسئولیت اصلی پلیس است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس