کد خبر 962417
تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
والورده

رادیو کاتالونیا اعلام کرد باشگاه بارسلونا امروز رسماً برکناری ارنستو والورده از پست سرمربی‌گری این تیم را اعلام می‌کند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام رادیو کاتالونیا، بعد از انتشار شایعات متعدد درباره برکناری ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا و حتی مطرح شدن نام چند مربی به عنوان جانشین احتمالی او، باشگاه بارسا امروز به صورت رسمی برکناری والورده از پست سرمربی‌گری این تیم را اعلام خواهد کرد.

والورده با اینکه با بارسلونا قهرمان لالیگا شد ولی حذف دراماتیک بارسا از لیگ قهرمانان و شکست در فینال کوپا دل‌ری باعث شد جو بر علیه او برگردد و هواداران بارسا خواهان کناره‌گیری سرمربی تیم‌شان شوند.

بیشتر بخوانید:

حمایت رئیس بارسلونا از والورده پس از ناکامی

 

مهمترین عامل در روی برگرداندن هواداران بارسا و در نهایت مدیریت باشگاه از والورده به حذف عجیب و دراماتیک غول کاتالان در نیمه‌نهایی چمپیونزلیگ برمی‌گردد. جایی که آبی‌اناری‌ها پیروزی ۳-۰ در بازی رفت را با شکست ۴-۰ در خانه حریف عوض کردند تا در کمال شگفتی از راه‌یابی به فینال رقابتها باز مانند و یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ خود را تجربه کنند.

اما شکست بارسا مقابل والنسیا در فینال کوپا دل‌ری که همین هفته اتفاق افتاد هم برای بارسلونا بسیار گران آمده است.

به گفته رادیو کاتالونیا مدیران ارشد بارسلونا به این نتیجه رسیده‌اند که باشگاه در فصل آینده باید در جهت دیگری حرکت کند و به همین علت امروز سه‌شنبه برکناری والورده را به صورت رسمی اعلام خواهند کرد.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس