عراق (1).jpg

نیروهای عراقی عملیات گسترده ای را در حومه شمالی بخش المقدادیه برای پاکسازی مهم ترین پایگاه تروریست ها آغاز کردند.

به گزارش مشرق، از منطقه الزور (حوض الزور) در حومه شمالی بخش المقدادیه (۴۰ کیلومتری شمال شرق بعقوبه) در استان دیاله خبر می‌رسد، هسته‌های خاموش داعش همچنان به ایجاد ناامنی در مناطق مختلف دامن می‌زنند.

همین مسئله باعث شده نیروهای عراقی برای نخستین بار عملیات را برای پاکسازی منطقه «الزور» از لوث وجود عناصر تروریستی داعش در دستور کار قرار دهند و تجهیزات نظامی سنگین را به این منطقه اعزام کنند.

براساس اطلاعات به دست آمده، منطقه «الزور» از سال ۲۰۰۳ به مکانی امن و مناسب برای رشد گروه‌های تروریستی تبدیل شده و عناصر تروریستی از این محور بارها مناطق حومه را هدف قرار داده‌اند.

آرشیو

در حال حاضر، نیروهای عراقی جست وجوی نقطه به نقطه را در منطقه «الزور» آغاز کردند و درصدد هستند عناصر تروریستی داعش را شناسایی و یایگاه ها، انبارهای سلاح و تونل‌های آنان را در این محور منهدم کنند.

به گزارش مشرق، عملیات نیروهای عراقی برای پاکسازی منطقه «الزور» پس از برقراری امنیت در منطقه «حوض الوقف» در شمال شرق بعقوبه آغاز شده است؛ «حوض الوقف» پایگاه رهبر سابق گروه تروریستی القاعده در عراق بود.

از حومه منطقه خانقین در استان دیاله خبر می‌رسد، نیروهای بسیج مردمی و عشایر در محورهای مختلف مستقر شده‌اند و همین مسئله امنیت را به این منطقه بازگردانده و هسته‌های خاموش داعش را در موقعیت ضعف فرو برده است.

آرشیو

از ۲۰ کیلومتری جنوب شهر بعقوبه خبر می‌رسد، نیروهای گروه پنجم ارتش عراق عملیات گسترده‌ای را در مناطق «بهرز و کنعان» آغاز کردند و موفق شدند امنیت را به ۱۵ روستا در این محور بازگردانند.

براساس اطلاعات به دست آمده، نیروهای امنیتی عراق پس از دریافت اطلاعات دقیق یک عملیات ویژه را در حومه شهر بعقوبه انجام دادند و ۲ تن از عناصر سرشناس داعش که در عملیات‌های تروریستی نقش اصلی داشتند، دستگیر کردند.

به گزارش مشرق، گروهک تروریستی داعش پس از متحمل شدن خسارت‌های سنگین دور جدیدی از تلاش‌ها را برای جذب جوانان استان دیاله آغاز کرده و از طریق اتاق‌های فکر و تبلیغات رسانه‌ای به دنبال رسیدن به هدف هستند.

تحرکات گروهک تروریستی داعش برای عضوگیری مجدد از نسل جدید جوان استان دیاله باعث شده تا نیروهای عراقی عملیات وسیع اطلاعاتی را برای کشف و شناسایی اتاق‌های فکر تروریست‌های داعش شروع کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    6 0
    به تروریستهای داعشی ذره ای رحم نکنید. خدا قوت.
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۲۵
    5 0
    مهم تر از روی زمین جستجو در زیر زمین است. موش های کور دل فریب خورده صهیونیست با بهره گیری از تونل خود را پنهان و جابجا می کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس