کد خبر 957302
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۹
برانکو ایرج عرب

ایرج عرب، مدیرعامل پرسپولیس پس از مدت‌ها تلاش برای پرداخت مطالبات برانکو و بازیکنان، روز گذشته موفق شد بخش زیادی از طلب مربی موفق سرخ‌پوشان را بپردازد تا نفسی به‌راحتی بکشد

به گزارش مشرق، برانکو هم بعد از جلسه با مدیریت باشگاه از بهبودی اوضاع و برنامه‌ریزی برای فصل بعد خبر داد تا خیال هواداران این تیم از ماندن این مربی کروات برای فصل بعد نیز راحت شود. با این حال هنوز هم مطالبات به‌طور کامل پرداخت نشده و هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و حداقل تکلیف برخی بازیکنان مثل بشار رسن و بودیمیر نامشخص است. در همین خصوص پای صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس نشستیم.

بیشتر بخوانید:

پاسخ عرب به سوالی درمورد آینده برانکو

چند درصد از مطالبات برانکو را پرداخت کرده‌اید؟

بخش عمده‌ای از مطالبات سرمربی تیم‌مان را پرداخت کرده‌ایم و به‌زودی مابقی مبلغ را هم به حساب‌شان واریز می‌کنیم تا بدهی به ایشان نداشته باشیم.

با توجه به اینکه هنوز تسویه‌حساب کامل انجام نشده، خطر شکایت او از پرسپولیس رفع شد؟

نگران نباشید! در این‌باره مشکلی وجود ندارد.

پیشنهاد تمدید قرارداد طولانی‌مدت باشگاه با برانکو صحت دارد؟

به هر حال ایشان مربی موفق ما هستند و صحبت‌هایی هم در این زمینه انجام شده، اما شنبه یک بازی مهم داریم که تمرکزمان روی این مسابقه است. به‌طور حتم برنامه‌هایی برای آینده داریم. از عملکرد مربی تیم‌مان بسیار راضی هستیم و سر فرصت در این‌باره به‌طور جدی‌تر گفت‌وگو خواهیم کرد.

درباره طلب بشار رسن و اینکه احتمال دارد قرارداد تمدیدشده‌اش را فسخ کند، شایعاتی وجود دارد، در این‌باره توضیح می‌دهید؟

در یک تیم بزرگ همیشه شایعات وجود دارد. به‌زودی پول رسن را هم می‌دهیم و تسویه‌حساب می‌کنیم. این بازیکن عراقی با ما قرارداد دارد و از این بابت هم مشکلی وجود ندارد.

بودیمیر چطور؟ ظاهراً او نیز مطالباتش را هنوز به‌طور کامل دریافت نکرده است.

وضعیت بودیمیر هم همین‌طور خواهد بود. ما درصدی از قرارداد بازیکنان را به حساب‌شان واریز کرده‌ایم و هفته آینده هم درصد دیگری از قراردادشان را می‌پردازیم. ان‌شاءالله مشکلی وجود نخواهد داشت.

درباره وضعیت همکاری با اسپانسر نیز شایعاتی مطرح است. قصد صحبت ندارید؟

ترجیح می‌دهم فعلاً تمرکز تیم و باشگاه روی مسابقات باقی‌مانده لیگ و کسب سومین قهرمانی متوالی باشد. سر فرصت در این مورد صحبت خواهم کرد.

منبع: روزنامه فرهیختگان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس