کد خبر 957400
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
بودیمیر

شکست‌های تلخ و ناباورانه! تصورش را هم نمی‌کردیم. استقلال حذف، پرسپولیس هم حذف! غول‌های ایران وداع تحقیرآمیزی با لیگ قهرمانان داشتند. شدت ضعف‌های فنی دو تیم به حدی بود که حتی کار به بازی آخر هم نرسید.

به گزارش مشرق، تاریخ بازی‌های دو تیم در لیگ قهرمانان آسیا را که ورق بزنیم، در هیچ نقطه‌ای چنین ناکامی بزرگی نمی‌یابیم. دو تیم با هم در اوج عجز و ناتوانی از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفته‌اند که موجی از خشم و انتقاد را میان هواداران دو تیم به پا کرده است.


حال شاید هواداران پرسپولیس به واسطه نزدیکی تیم‌شان به جام قهرمانی لیگ و فرصت یک قهرمانی دیگر در جام حذفی چندان این حذف را مصیبت بار ندانند. ضمن اینکه ارتش سرخ فصل پیش درحالی از لیگ قهرمانان آسیا کنار رفت که فینال این رقابت‌ها را تسخیر کرده بود و حتی اگر قدری شانس و اقبال همراهش بود، می‌توانست قهرمان این رقابت‌ها هم لقب بگیرد.


برای هواداران استقلال اما حذف از آسیا جانکاه‌تر بود. این شکست برای آبی‌‌دلان طعم گس‌تری داشت. آنها نه در لیگ و نه در جام حذفی به جامی نرسیده‌اند و شکست مقابل الدحیل نیز موجب شد وداع تلخی با لیگ قهرمانان آسیا داشته باشند و سومین جام را هم از دست رفته ببینند.

بیشتر بخوانید:

با یک تعویض فهمیدم پرسپولیس می بازد

 


بعد از باخت به الدحیل بمبارانی از انتقادها روی سر مدیران استقلال فرود آمد و در این میان بازیکنان هم از نقد‌ها در امان نبودند. بیش از همه مرتضی تبریزی؛ مهاجمی که در بازی با الدحیل عملکرد نا‌امید‌کننده‌ای داشت و بازهم نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده بهره ببرد، مورد نقد واقع شد. گفته بودند که مجیدی آمده تبریزی را احیا کند اما کاری از دستان فرهاد هم ساخته نبود تا مخالفان حضور این بازیکن در استقلال تعدادشان به طرز چشمگیری فزونی بگیرد و حتی خواستار جدایی‌اش شوند. آدرس انتقاد‌های تند از این مهاجم را اگر بخواهید، می‌توانید سری به پیج‌های هواداری فعال در اینستاگرام بزنید.


البته در جبهه سرخ نیز دایره‌ای از انتقادهای تند به بودیمیر هم وجود داشت. مهاجمی که مانند تبریزی نتوانست در نیم‌فصل دوم عملکرد امیدوارکننده‌ای داشته باشد و باری از روی دوش پرسپولیس بردارد. بودیمیر نیز به مانند تبریزی در بازی منجر به حذف تیمش در لیگ قهرمانان آسیا یکی از ضعیف‌ترین مردان حاضر در ترکیب تیمش بود. بسیار ناکارآمد و فرسنگ‌ها دور از آمادگی. هواداران پرسپولیسی که خواستار جدایی بودیمیر بودند نیز به وفور دیده می‌شدند، نه انگشت شمار؛ به همان اندازه که علیه تبریزی هجمه ساختند. آخر فصل است و این انتقادها بدون شک ترکش‌هایش به تبریزی و بودیمیر خواهد خورد و به نظر می‌رسد نخستین جدا شده‌های دو تیم همین مهاجمانی باشند که دستمزدهای گزافی هم از تیم‌های‌شان دریافت کردند و حالا هیچ جایگاهی هم روی سکوها ندارند.

منبع: روزنامه ایران ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس