کد خبر 957288
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۷
بودیمیر

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس اعتقاد دارد سرخپوشان بازی خوبی انجام ندادند و به همین علت از آسیا کنار رفتند.

به گزارش مشرق، مرتضی فنونی زاده مدافع پیشین پرسپولیس که یکی از پیشکسوتان و حامیان همیشگی برانکو ایوانکوویچ به حساب می‌آید در مورد شکست سرخپوشان برابر پاختاکور در هفته پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ گفت: «بازی سختی بود و مشخصاً تیمی مثل پرسپولیس با آن حجم خستگی کارش دشوارتر هم می‌شد. تصور من این بود که پرسپولیس به خاطر انگیزه‌هایی که دارد می‌تواند حریفش را شکست دهد که متاسفانه اینطور نشد و پرسپولیس باخت.»

بیشتر بخوانید:

حذف پرسپولیس و تغییر در مراسم تقدیر از ژاوی

فنونی زاده اضافه کرد: «درست لحظه‌ای که ماریو بودیمیر وارد زمین شد، به اطرافیانم که همراه با آن‌ها مشغول تماشای فوتبال بودم، گفتم این بازیکن به آن شکل حرفه‌ای و گلزن نیست که در دقایق حساسی وارد زمین شود و گره کار پرسپولیس را باز کند. همین اتفاق هم افتاد و ماریو بودیمیر جدا از سه، چهار پاس کوتاه، کار خاصی از دستش برنیامد که انجام بدهد تا بازنده بازی بزرگ این هفته، پرسپولیس باشد. فکر می‌کردم سرخپوشان با تعویض‌های خود بتوانند راه پیروزی را پیدا کنند که اینطور نشد.»

او در نهایت گفت: «امسال هم تمام شد و هواداران در انتظار این هستند تا خیلی زود مشکلات را فراموش کرده و پرسپولیس پر قدرتی را در لیگ برتر ببینند. پرسپولیس با کسب برد مقابل ماشین سازی و پارس جنوبی جم به صورت قطعی قهرمان لیگ می‌شود و امیدوارم رقم خوردن ۵ بازی بدون ثبت پیروزی برای پرسپولیس تمام شود، چون هواداران هم بیش از این نمی‌توانند نسبت به شرایط رقم خورده، بی تفاوت باشند.

بازیکنان هم بهتر است از فکر اتفاقات گذشته بیرون بیایند و فقط به بازی‌های پیش رو فکر کنند. در صورتی که هواداران پرسپولیس وارد عمل شوند و به حمایت از این تیم بپردازند، قطعاً می‌توانیم ماشین سازی را شکست بدهیم و یک گام دیگر به سمت قهرمانی برداریم. به هر حال بازی با پاختاکور، هر چه که بود، تمام شده و باید خود را مهیای یک بازی خوب و یک جشن قهرمانی دیگر کنیم.»

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس