کد خبر 957373
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴
ایرج عرب

فردی که به عنوان مشاور در کنار مدیرعامل باشگاه پرسپولیس حضور دارد دسته گل جدیدی را به آب داده است.

به گزارش مشرق، برانکو ایوانکوویچ که نتایجش با پرسپولیس کاملاً مشخص است و در سه فصل اخیر این تیم را دو بار قهرمان کرده و یک بار هم در آستانه قهرمانی قرار داده است، از ماه‌ها قبل طلب زیادی از باشگاه پرسپولیس دارد با این حال کمتر لب به اعتراض گشوده است.

بیشتر بخوانید:

بله، این پرسپولیس رشوه می‌دهد!

 

با این حال مسئولان باشگاه پرسپولیس تلاش کردند تا مطالبات وی را پرداخت و زمینه ماندنش برای فصل آینده را فراهم کنند. کسب اطلاع کردیم بعد از اینکه باشگاه به بخش عمده ای از تعهداتش به برانکو عمل کرده و مبلغ قابل توجهی را تقدیم وی کرده، آقای مشاور دسته گل جدیدی به آب داده است.

تصویری که برانکو ایوانکوویچ روی صفحه شخصی اش منتشر کرده سهند حبیب زاده را در کنار ایرج عرب نشان می‌دهد که به عنوان پیمانکار با باشگاه پرسپولیس همکاری می‌کند اما حتی در جلسات هیات مدیره هم حضور دارد. او در همین راستا دسته گلی به آب داده و اصرار زیادی برای انتشار این تصویر داشته است. اما پرسش این است که وی به عنوان پیمانکار باشگاه پرسپولیس کنار مدیرعامل و سرمربی چه می‌خواهد؟

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۸/۰۲/۱۸
    1 0
    از نظر مشرق و مشزقيون و دار و دسته مافياي رسانه لنگ پول برانكو يك ميليون يورو حقش بوده اما براي شفر 600هزار دلار حقش نبوده و بيت الماله!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس