کد خبر 957231
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱
مورینیو

درخشش تیم فوتبال لیورپول، آقای خاص را به تعریف از سرمربی آنفیلدی‌ها وادارکرد.

به گزارش مشرق، یکی از تماشاگران ویژه مصاف شب گذشته لیورپول و بارسلونا، ژوزه مورینیو بود.

مربی پرتغالی که اواخر سال گذشته میلادی از تیم منچستریونایتد اخراج شد.

وی که میهمان شبکه بین‌اسپورت بود، بعد از بازی به تحلیل برد ۴ بر صفر تیم انگلیسی پرداخت و از یورگن کلوپ، سرمربی ژرمنی سرخ‌پوشان تعریف کرد.

بیشتر بخوانید:

صعود معجزه‌وار لیورپول با گلباران بارسلونا / با مسی هم می‌توان حذف شد! +عکس و فیلم

مورینیو اظهارداشت: انتظارش را نداشتم. می‌گفتم هیچ‌چیزی غیرممکن نیست. به خودم می‌گفتم اگر قرار به اتفاقی باشد، آنفیلد جایی است که می‌توان غیرممکن را ممکن ساخت.

وی افزود: اما باید بگویم که از نظر من فقط یک نفر می‌توانست. او یورگن بود. فکر می‌کنم این اتفاق ربطی به تاکتیک و فلسفه ندارد. بلکه ربط به روح و قلب دارد. همینطور حس همراهی و همدردی فوق‌العاده‌ای که او به تک‌تک شاگردانش می‌دهد.

مورینیو در ادامه بیان کرد: آنها با این خطر مواجه بودند که که فصلی رویایی را بدون قهرمانی و جشن گرفتن به پایان ببرند. حالا با این نتیجه، تا قهرمانی اروپا یک گام دیگر فاصله دارند. به نظرم یورگن کلوپ شایسته چنین قهرمانی است. کاری که در این چند سال برای لیورپول انجام داده، فوق‌العاده است. به نظرم موفقیتش، بیانگر شخصیت قوی او است. این که روحیه جنگندگی بالا برای هر بازی دارد.

او تصریح کرد: کلوپ اهل گریه‌کردن نیست. او وقتی یک بازیکن را نداشته باشد، گریه و زاری نمی‌کند. چون هر فصل ۵۰ تا ۶۰ بازی انجام داده است. در حالیکه مربیان دیگر در دیگر لیگ‌ها، گریه و زاری راه می‌اندازند وقتی بازیکنان‌شان ۳۰ تا ۳۵ بازی انجام می‌دهند. به نظرم اگر می‌بینید که امشب لیورپول ۴ گل زد و برنده بازی شد، همه به خاطر روحیه یورگن بوده است. امیدوارم او در فینال موفق و برنده شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس