کد خبر 957295
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
سوارز

لوئیس سوارز پس از غافلگیری بارسلونا برابر تیم سابقش طرز دفاع کردن تیمش را بچگانه توصیف کرد.

به گزارش مشرق، لوئیس سوارز پس از باخت ۴ بر صفر بارسلونا در خانه لیورپول و حذف از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به خبرنگاران گفت: اینکه ما، تیم بارسلونا، در عرض کمی بیش از یک دقیقه دو گل بخوریم، غیرقابل درک است. در صحنه گل چهارم ما مانند پسربچه‌ها عمل کردیم.

بیشتر بخوانید:

صعود معجزه‌وار لیورپول با گلباران بارسلونا / با مسی هم می‌توان حذف شد! +عکس و فیلم

سوارز که در خانه تیم سابقش از سوی هواداران لیورپول به شدت تحت فشار گرفت و از سوی بسیاری از آنها هو و مورد توهین واقع شد، گفت که او و هم‌تیمی‌هایش باید خودشان را برای انتقاداتی که در هفته‌های آینده از آنها صورت می‌گیرد آماده کنند.

وی افزود: درباره اتفاقی که رخ داد، ما باید واقعاً از خودمان انتقاد کنیم. این دومین باری است که این اتفاق رخ می‌دهد (بارسلونا فصل گذشته هم در مرحله یک چهارم نهایی بازی رفت را در خانه ۴ بر یک مقابل رم برد اما در بازی برگشت در خانه حریف ۳ بر صفر باخت و حذف شد). نمی‌توانیم یک اشتباه را دو سال متوالی تکرار کنیم. موارد زیادی هست که باید بررسی و ارزیابی شوند. بابت رویکردمان باید عذرخواهی کنیم و باید بدانیم که از این به بعد، باران انتقادات بر سرمان می‌بارد. واقعاً ناراحتیم و آسیب خورده‌ایم. ما هم انسان هستیم و این درد را احساس می‌کنیم.

منبع: خبر ورزشی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس